quote:Waarschuwing voor iedereen accepteer geen enkele update meer van windows. Contractueel zit daar een heel naar dingetje in . Nog beter stop met windows en ga naar ubuntu.
quote:Ik kreeg het door vanuit ubuntu kringen programmeurs ik denk dat het internet gaat kraken de contracten van windows laten ze nu aansluiten op ons dna en daar wil je echt bij wegblijven
Ik heb even om meer details gevraagd en dit gedeeld in de OPquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Goede, betrouwbare bron. Heb direct mijn System32 map verwijderd.
quote:
Dan ben je te LAAT!! Open je OGEn!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:49 schreef heywoodu het volgende:
Even Windows updaten en dan eens lezen.
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:32 schreef Sapstengel het volgende:
Goede, betrouwbare bron. Heb direct mijn System32 map verwijderd.
Ja, wakker worden mensen! Stel schapen! Fuk Rutten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dan ben je te LAAT!! Open je OGEn!!
Meervoud, Rutte is gekloond!1!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, wakker worden mensen! Stel schapen! Fuk Rutten!
Komt door het WEF!1! Kut Klaus!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meervoud, Rutte is gekloond!1!!
Ubuntu is inderdaad een lichtgewicht OS.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik deel het alleen mede, don’t shoot the messenger
Dit bericht gaat rond op de wappie telegramgroep
Bij jouw DNA slaan alle virusscanners op tiltquote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:23 schreef herverwijderd het volgende:
Maar ik zit juist al mijn hele leven te wachten op een contract dat rechtstreeks aansluit op mijn dna. Kom maar op!
Sssshtquote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:24 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Bij jouw DNA slaan alle virusscanners op tilt(Windows Defender is opvallend stil, Bill gepijpt?)
Waarschijnlijk een stukje software dat via 5G met de chip in het coronavaccin kan communiceren.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 07:47 schreef mschol het volgende:
is er al bekend wat voor "naar dingetje"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |