het is vooral geld uit je zak kloppen wat ze doen, ga zelf op padquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:09 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met dating bootcamps van bijvoorbeeld Attraction Gym?
Google geeft geen resultaten en dat maakt me skeptisch.
Ik heb een volledig tegenovergestelde ervaring. 10 jaar geleden ook zo'n bootcamp gedaan. Ik heb daar echt het PUA vak geleerd en ben tegelijkertijd aardig wat kilo's spier aangekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef corehype het volgende:
Ik heb er een 10 jaar geleden gevolgd
Veel beter is het er niet op geworden.
99% van de datingcoaches heeft lelijke vrouwen en het enoge wat ze doen op zo'n bootcamp is tegen je zeggen dat je die en die moet aanspreken
Geen enkel strategie niks. Je maat kan daf voor een fractie van de prijs doen en van het overige geld kan je pro pics maken voor online dating
Het is nuttelozer dan een dropship cursus
In theorie denk ik dat het wel mogelijk moet zijn om op een vrouwvriendelijke manier hulp te krijgen bij het daten. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld sporten, je zou zelf dingen kunnen uitzoeken maar begeleiding kan het proces versnellen. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik geloof niet zo in dat soort sites, niet aan beginnen zou ik zeggen.
Ik geloof er niet in, sorryquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:27 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
In theorie denk ik dat het wel mogelijk moet zijn om op een vrouwvriendelijke manier hulp te krijgen bij het daten. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld sporten, je zou zelf dingen kunnen uitzoeken maar begeleiding kan het proces versnellen. Wat denk jij?
Ik stel me voor dat zij in het geval van een blauwtje een verklaring kunnen geven, bijvoorbeeld je hebt een gesloten houding/ze was sowieso niet geinteresseerd/je kwam zenuwachtig over omdat je met je horloge speelde/keek niet in de ogen. Maar misschien ben ik wel te optimistisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:25 schreef Sfancta het volgende:
Je kan ook gewoon naar de kroeg en/of cafe gaan. Waarom zou je hulp nodig hebben hierbij? Als je blauwtjes loopt, peer je hem gewoon naar een andere plek. Gewoon gelijk aftaaien.
Je krijgt geen beoordeling achteraf neef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:30 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat zij in het geval van een blauwtje een verklaring kunnen geven, bijvoorbeeld je hebt een gesloten houding/ze was sowieso niet geinteresseerd/je kwam zenuwachtig over omdat je met je horloge speelde/keek niet in de ogen. Maar misschien ben ik wel te optimistisch.
Niet van de dame nee, maar van de coach natuurlijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je krijgt geen beoordeling achteraf neef.
Waarom zou je dat willen dat iemand anders je gaat zeggen wat je fout deed? Je kan niks fout doen. Natuurlijk wel de basisschoolleerlingen en andere minderjarigen links laten liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:33 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Niet van de dame nee, maar van de coach natuurlijk. Is dat niet het idee van zo'n bootcamp? Dat stel ik me voor in ieder geval, om dat te verifieren dit topic
Oke interessant dat ze niets aan strategie deden. Hoeveel betaalde je er destijds voor? Ik denk dat ik het niet ga doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef corehype het volgende:
Ik heb er een 10 jaar geleden gevolgd
Veel beter is het er niet op geworden.
99% van de datingcoaches heeft lelijke vrouwen en het enoge wat ze doen op zo'n bootcamp is tegen je zeggen dat je die en die moet aanspreken
Geen enkel strategie niks. Je maat kan daf voor een fractie van de prijs doen en van het overige geld kan je pro pics maken voor online dating
Het is nuttelozer dan een dropship cursus
Duizend euro voor 3 dagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:35 schreef IkbendeSjaak het volgende:
[..]
Oke interessant dat ze niets aan strategie deden. Hoeveel betaalde je er destijds voor? Ik denk dat ik het niet ga doen
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Vrouwen versieren leer je niet op een cursus
Door schade en schande wordt men wijs.
Dit idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:14 schreef Sjemmert het volgende:
Vrouwen versieren leer je niet op een cursus
Door schade en schande wordt men wijs.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:02 schreef corehype het volgende:
[..]
Duizend euro voor 3 dagen
Ja ik weetmaar ik kon er echt niks van
Dacht je nou echt dat kneuzen met lelijke chicks je wat kunnen leren?quote:
Dat is dan dom gedachtquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:53 schreef corehype het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat kneuzen met lelijke chicks je wat kunnen leren?
Ik dacht vroeger van wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |