Dat doen beide partijen gewoon omdat het logisch is te doen. Het is oorlog.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Voor rmij ook.
Maar je dan niet zelf in ziekenhuizen of scholen verstoppen. Dat is echt misdadig.
Vrij gebrekkig hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Zelensky zelf spreekt Russisch. ...
Hou zelf op. Oekraïne gaat De Krim terugpakken. Jammer voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:59 schreef riazop het volgende:
[..]
Gast hou toch op. Je weet dat dat nooit meer gaat gebeuren.
De Duitsers zullen de Elzas ook nooit meer terugkrijgen.
Dus stop met speculeren in deze.
Doe je hier nou aan "cancel culture"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja dat kan prima ja onderling of in chatrooms op internet, verjaardagen thuis of hier op fok! maar een officieel overheidskanaal vind ik puberaal.
Dus je spreekt zelf russisch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Vrij gebrekkig hoor.
Een beetje het niveau van Mark Rutte die duits spreekt. Veel kleine foutjes.
Blijkt maar weer hoe onvolwassen sommigen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zou dat dikke prima vinden.
[..]
Neuhquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Doe je hier nou aan "cancel culture"?
Misschien kunnen ze medewerkers van Amnesty vermoorden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:44 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jammer dat ze Amnesty niet getagt hebben.
Nee joh gek, dit zijn pubers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is wel een officieel overheidskanaal.
Google eens wat Poetin na de annexatie met de Krim-Tartaren heeft gefliktquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat ik begreep zijn er na het uiteenvallen van de Sovjet Unie behoorlijk wat door Stalin naar Siberië verdreven Krim-Tataren en nakomelingen teruggekeerd...
Veruit de meeste bewoners spreken Russisch maar of ze zichzelf als Russen beschouwen, daar durf en wil ik mijn vingers niet aan branden.
Bron graag.quote:
Ze zijn nu al 20% van hun land kwijt. Benieuwd wie er als laatste lacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:57 schreef Hatseflats22 het volgende:
Echt vreselijk dat Oekraïne grappen maakt over deze aanval op de Krim och och. ..
...
Je hebt geen bewijs dus. Je liegt dus. Doei.quote:
Was een officiële mindef communicatie. Alleen jij leest de vertaling, omdat jij geen oekrains spreekt. En die vertaling komt niet perse van hun zelf.quote:
En de Duitsers gaan de Elzas terugpakken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oekraïne gaat De Krim terugpakken. .
Wat een onzin joh, Russisch is z'n moedertaal. Ga je ook nog eens bronnen geven voor al dat gewauwel van je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Vrij gebrekkig hoor.
Een beetje het niveau van Mark Rutte die duits spreekt. Veel kleine foutjes.
Ik heb het linkje naar het officiele account er zelfs bij gezet. Maar hij is te beroerd om erop te klikken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was een officiële mindef communicatie. Alleen jij leest de vertaling, omdat jij geen oekrains spreekt. En die vertaling komt niet perse van hun zelf.
Als dat officieel is zijn het echt nog grotere Mongolen dan de Russen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was een officiële mindef communicatie. Alleen jij leest de vertaling, omdat jij geen oekrains spreekt. En die vertaling komt niet perse van hun zelf.
Het waren toch Oekraïners?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:09 schreef ExTec het volgende:
Ze knijpen em blijkbaar echt, paar minuten geleden. Is er nu ook donker.
[ twitter ]
Ja, daar heb je wel vaker last van. Erg woedend zijn op iets oekraine, om nogal futiele redenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als dat officieel is zijn het echt nog grotere Mongolen dan de Russen.
Is dat zo?quote:
Mooizo! Hopelijk blazen ze de brug op als iedereen die weg wil vertrokken is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:09 schreef ExTec het volgende:
Ze knijpen em blijkbaar echt, paar minuten geleden. Is er nu ook donker.
[ twitter ]
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:07 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wat een onzin joh, Russisch is z'n moedertaal. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |