Maar dan krijg ik ze ontdooid in de brievenbusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:41 schreef Fok-it het volgende:
Bestel gewoon via die online expat shops. Hoef je niet voor terug te vliegen
Dan ga je ze halen, ik was laatst nog bij een supermarkt in de buurt van Salou, daar lagen ze gewoon in de vriezerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:42 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik ze ontdooid in de brievenbus
Maar niet halal….quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan ga je ze halen, ik was laatst nog bij een supermarkt in de buurt van Salou, daar lagen ze gewoon in de vriezer
Als het wel halal was geweest had je wel die 800km afgelegd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:38 schreef Fushia2 het volgende:
Er is wel 800km verder een Nederlandse snackbar, maar daar zijn ze niet halal.
Grote kans jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als het wel halal was geweest had je wel die 800km afgelegd?
Vanuit Salou helemaal naar hartje Frankrijk rijden voor een frikandel speciaal... dan ben je wel echt een die hard.quote:
Ik woon niet in Salou en snackbar ligt ergens in Andaluciaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanuit Salou helemaal naar hartje Frankrijk rijden voor een frikandel speciaal... dan ben je wel echt een die hard.
Dan bedoelde je waarschijnlijk 800m ipv kmquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik woon niet in Salou en snackbar ligt ergens in Andalucia
In Zaandam heb je een nieuwe snacky op een industrieterrein. Daar is wel halal volgens de uitbater. Die maakt alles persoonlijk zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:38 schreef Fushia2 het volgende:
Maar kan ze hier nergens vinden. Er is wel 800km verder een Nederlandse snackbar, maar daar zijn ze niet halal.
Overweeg serieus om binnenkort retourtje te boeken om zo 14 frikandel speciaal te eten met curry en heel veel uitjes![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
Ik heb maar inlegkruisjes gekocht en tussen mijn bilnaad gestopt.
Maar ik recycleer ze wel, wanneer ze te vochtig worden wring ik ze uit, spuit er wat deo op en laat ze drogen op de radiotor.
Heb je veel aan in Zuid Europaquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:13 schreef stokj het volgende:
[..]
In Zaandam heb je een nieuwe snacky op een industrieterrein. Daar is wel halal volgens de uitbater. Die maakt alles persoonlijk zelf.
Ik had nog niet zover gelezen maar blijkbaar is TS op vakantie. Maar men kan altijd nog zelf dat doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Heb je veel aan in Zuid Europa
Lees het topic eens
krijg medelijden met jequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:20 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ben helaas niet op vakantie, heb al in maanden geen frikandel gegeten![]()
Als je een frikandel ritueel een stukje van afsnijdt/slacht maakt het ze dan halal?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar niet halal….
Salou is niet eens zo ver, maar goed
Je land van herkomst is nog ietsje verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:03 schreef Fushia2 het volgende:
Ja, ik ga toch geen varkensvlees eten gek
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:36 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Je land van herkomst is nog ietsje verder.
Jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:38 schreef Fushia2 het volgende:
Maar kan ze hier nergens vinden. Er is wel 800km verder een Nederlandse snackbar, maar daar zijn ze niet halal.
Overweeg serieus om binnenkort retourtje te boeken om zo 14 frikandel speciaal te eten met curry en heel veel uitjes![]()
Lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:15 schreef Nine. het volgende:
Die 'frikandellen' zijn zeker ter vervanging van je inlegkruisjes @:ts?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |