Ik vind het wel gemakkelijk…grasmaaien is amper meer nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Morgen maar even mijn tuintje sproeien, een half geel grasveld is een doorn in mijn oog
Sloot in de buurt voor een dompelpomp?quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Morgen maar even mijn tuintje sproeien, een half geel grasveld is een doorn in mijn oog
Ja, ik woon aan het water, dat water haal ik uit het kanaal, anders wordt het een dure grapquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:33 schreef svann het volgende:
[..]
Sloot in de buurt voor een dompelpomp?
Ik ga wat gieters vullen bij de sloot om de hoek.
De rest weer slap bier uit de gracht?quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:42 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Water gewoon weer voor de elite maken
.Misschien heeft Barbara Baarsma wel een oplossing, de elite koopt extra drinkwater ten koste van het voetvolk ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:42 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Water gewoon weer voor de elite maken
Zal die van Jort nog wel eens staan denk je ?quote:
Ai! En dat was niet eens in het oostblok.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken iemand die op jonge leeftijd heft geturnd, die is nu 28 en heeft de heupen van een 80 jarige en zit waarschijnlijk voor haar 40e in een rolstoel
Dat moet je aan zijn billemaatje vragen, Ruttequote:Op maandag 8 augustus 2022 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Zal die van Jort nog wel eens staan denk je ?
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:32 schreef dvdfreak het volgende:
china dumpt de dollar als ze gaan helpen
En daar ben ik ze elke dag dankbaar voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:52 schreef monkyyy het volgende:
De belastingen kunnen niet omlaag, want 9,3 miljoen werkenden moeten 4,9 miljoen uitkeringstrekkers financieren.
Twee kinderen van een anderquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:53 schreef superniger het volgende:
[..]
En daar ben ik ze elke dag dankbaar voor.
Het is al best lang geleden dat ik een zwarte heb gezien realiseer ik me nu.quote:
Gruwelijk heet in Spanje.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:52 schreef dvdfreak het volgende:
Koen Breedveld en Sophie Brandt Corstius over de gevaren van de zee
Tom van ’t Einde over het verhoor van Donald Trump
Edwin Winkels en Jan Versteeg over de extreme temperaturen in Spanje
Rishi Mehilal, Evgeniy Levchenko en Glenn Helder over overvallers die uit zijn op horloges
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:52 schreef dvdfreak het volgende:
Rishi Mehilal, Evgeniy Levchenko en Glenn Helder over overvallers die uit zijn op horloges
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lil Kleinehad geen zin om langs te komen hoe hij berooft is
![]()
En nu het horloge van zijn kind probeert terug te roven![]()
Met zoveel schuld zou je verwachten dat iemand van de schuldeisers dat misschien gaat doen... (aanvragen)quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat Barcelona maar failliet gaan
Geen bank durft idd de stekker eruit te trekken.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met zoveel schuld zou je verwachten dat iemand van de schuldeisers dat misschien gaat doen...
Ik denk dat men niet durft....
Nasty Womanquote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Gaat hij dan weer zijn greatest hits draaien?
LOCK HER UP
REPEAL AND REPLACE
BUILD THE WALL
KEEP AMERICA GREAT
Maar mag geen excuus zijn om die mensen te gaan overvallen...quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:45 schreef svann het volgende:
Als je je ego aan moet vullen met duur spul én daar dan nog mee gaat pronken, krijg je dat.
Onder elke vetrol 1 wapen?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Elvis droeg altijd standaard 3 wapens bij zich. Niemand die hem van zijn juwelen ging beroven
Die zijn gelockt aan je account... kun je als dief niets mee idd.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die naar het buitenland op vakantie gaan moet je de uitkeringen en toeslagen afpakken.
quote:
Nou van zwemmen komt dan nix...quote:
Je moet je mee laten drijven tochquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:14 schreef Dutch_view het volgende:
wat een warrige boel aan tafel
Nu heeft nog niemand uitgelegd hoe je uit een mui stroom moet zwemmen
Dan sta je op mokkels.nlquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
En niet topless zonnen want dan sta je op internet voordat je weer thuis bent
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 15:52 schreef dvdfreak het volgende:>..
Dries Roelvink, Nathalie van den Berg en Joshua Jongbloed de over groeiende populariteit van stadsvissen
En degene die me dat flikt 3 meter diep in mijn achtertuin.quote:
Er zal straks wel een inkomensafhankelijke vakantietoeslag komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:34 schreef monkyyy het volgende:
81 miljoen passagiers per jaar is het bewijs dat het uitstekend gaat met de Nederlanders.
Helaas wel. Het gaat bergafwaarts. Mensen kunnenstraks niks meer betalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:32 schreef Bocaj het volgende:
Voedselbanken krijgen sowieso meer klandizie!
Mooi man, acties opschorten waar je tot nu toe van gezegd hebt er niets mee te maken te hebbenquote:
D66 rechters!!!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Asbest dumpen = 80 uur taakstrafje, lekker naar de kinderboerderij
80 jaar, zoals in het journaal werd gezegd.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Asbest dumpen = 80 uur taakstrafje, lekker naar de kinderboerderij
80 jaar, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
80 jaar, zoals in het journaal werd gezegd.
Dat hoorde ik ook in het 6 uur nieuws…vond dat best wel een pittige straf.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
er staat maximaal 14 jaar op volgens de politiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rutte bedankt!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Waterbedrijven slaan alarm: mest bedreigt drinkwaterwinning
Binnenkort duurder drinkwater, met dank aan de boeren die vlees naar het buitenland willen exporteren.
Er is sowieso een levensgroot probleem, 99% van alle oppervlaktewater in Nederland voldoet niet aan de eisen uit de kaderrichtlijn water.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Waterbedrijven slaan alarm: mest bedreigt drinkwaterwinning
Binnenkort duurder drinkwater, met dank aan de boeren die vlees naar het buitenland willen exporteren.
Alles om het maar niet over te hebben dat het simpelweg onvermijdelijk is dat de veeboeren in moeten krimpen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:52 schreef Gehrman het volgende:
De whataboutisms vliegen je hier om de oren.
Mwah....quote:
Dat moet blijven want anders hebben we geen brood meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwah....
Doet mij denken aan mijn oude fietsroute naar school...
Moest altijd langs een boerderij en die kon je honderden meters van te voren al ruiken... een hele typische lucht die niet te harden was... mengsel van poep/pies/koe/varken...
Straks zoeken op 'au pair lesbian' zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:15 schreef superniger het volgende:
Lesbisch is mijn favoriete genre.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds schnabbelen...quote:
quote:
quote:Yoeri Albrecht over het schrijver Salman Rushdie
De wereldberoemde schrijver Salman Rushdie is neergestoken op een podium. Yoeri Albrecht had eergisteren nog contact.
nou nou nouquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Hij is vreemd gegaan, daar alleen al zou de doodstraf op moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |