Ik ben een vampier.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:24 schreef Het_Bokje het volgende:
Tip: Ga naar buiten, de zon schijnt (hier althans)
Ach, zo'n hysterische, homoseksuele VPRO-presentator die wel eens programma's maakt. Maakte ooit 'Superstream Me', dat vond ik wel echt een heel sterk experiment. Is er eentje van de huidige 'woke' garde, dus ik vind het enerzijds vet ironisch en anderzijds ziek pijnlijk dat 'dat soort volk' nu werkelijk alles de tyfus in schrijven. Holy shit.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit is heel gewoon bij "woke", je bent nooit uitgewoked, er is altijd iemand nog zieliger, nog onderdrukter en daardoor nog meer rechthebbend dan jij, hoe erg je ook je best doet, het zal nooit genoeg zijn.
Daarom nooit je excuses aanbieden, middelvinger geven en door.
Ah, verslagen met eigen wapens dus. Dat is eigenlijk wel een juich waardquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ach, zo'n hysterische, homoseksuele VPRO-presentator die wel eens programma's maakt. Maakte ooit 'Superstream Me', dat vond ik wel echt een heel sterk experiment. Is er eentje van de huidige 'woke' garde, dus ik vind het enerzijds vet ironisch en anderzijds ziek pijnlijk dat 'dat soort volk' nu werkelijk alles de tyfus in schrijven. Holy shit.
Ergens wel (want ik vind het soms een vreselijke aansteller, en alles wat 'woke' is heb ik per definitie al een gruwelijke rothekel aan), maar ik vind het zó sneu omdat het gewoon iets is waar hij verder niets tegenin kan brengen. Hij heeft zich geëxcuseerd, nóg eens geëxcuseerd, en nu wordt ie alsnog helemaal de tyfus in gecancelled.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:32 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ah, verslagen met eigen wapens dus. Dat is eigenlijk wel een juich waard
Hé maar echt een super grappige opmerking meid. Origineel ookquote:Op maandag 8 augustus 2022 21:21 schreef Cockwhale het volgende:
Dit liedje zong je ma ook toen ik achter haar voorovergebogen reet stond met mijn 45cm betonharde pener.
Oke Bart.Messenquote:Op maandag 8 augustus 2022 22:11 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hé maar echt een super grappige opmerking meid. Origineel ook
Ditquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:15 schreef HeatWave het volgende:
Dit is heel gewoon bij "woke", je bent nooit uitgewoked, er is altijd iemand nog zieliger, nog onderdrukter en daardoor nog meer rechthebbend dan jij, hoe erg je ook je best doet, het zal nooit genoeg zijn.
Daarom nooit je excuses aanbieden, middelvinger geven en door.
Bruinwerker kan wel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:24 schreef christmastsunami het volgende:
Heel erg ja. Sinterklaasje kom maar binnen met je reetridder, kan ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |