Oei 6 weken dan mag ik wel aan de voorbereidingen beginnen!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat het subforum minimaal een maand van tevoren open gaat. Dat is al over een kleine 6 weken.
Oja, het was de één na laatstequote:Op maandag 8 augustus 2022 18:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit lieg je.
[..]
Ik zal achter de schermen eens een balletje opgooien.
Het is maar een suggestie hoor. Maar ik heb wel weer wat ideeën over spelletjes en het is wel leuk om de groepen te bespreken, spelers die het WK wel/niet gaan halen etc.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei 6 weken dan mag ik wel aan de voorbereidingen beginnen!
Oh wacht, zoiets duurt 5 minuten
Ik zet het in m'n agenda!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie hoor. Maar ik heb wel weer wat ideeën over spelletjes en het is wel leuk om de groepen te bespreken, spelers die het WK wel/niet gaan halen etc.
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef Poepz0r het volgende:
WK is echt genot. Nederland gaat weer ver komen allen
Puntje erbij bohquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.
Ellende.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is na 14 wedstrijden !!!!! al winterstop.
Half fok heeft Wajong dus geen probleemquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die speeltijden zijn ook nog eens superkut
CL poule al voor eind november dus. Neem aan EL en CFL ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ellende.
Gelukkig maar dat ik dit jaar geen Europese potjes meepak. Want die worden ook in sneltreinvaart afgewerkt volgens mij
Thuiswerkgenotquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, die speeltijden zijn ook nog eens superkut
Laatquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De tijden zijn wel echt ruk. Maandagochtend om 11 uur aan het bier allen.
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.quote:
Even weer een buffertje opbouwen inderdaad, afgelopen half jaar al zowat half Europa doorgereisd.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
CL poule al voor eind november dus. Neem aan EL en CFL ook.
Geen geld voor of vrije dagen op?
Frankrijk, Brazilië gaan zo tegenvallen genotquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
Dat is waar, ga er denk ik ook wel wat dagen voor vrij nemen uiteindelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Oranje eigenlijk nooit zoveel aan om alleen te kijken, in tegenstelling tot andere wedstrijden.
Krijgen we weer zo'n LUDIEKE actie als wuppiesquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is waar, ga er denk ik ook wel wat dagen voor vrij nemen uiteindelijk.
Ik heb Brazilië momenteel als kampioen in mijn hoofd eigenlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Frankrijk, Brazilië gaan zo tegenvallen genot
Ik denk dat Nederland de finale gaat halen. Schema is moker in ons voordeelquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Brazilië momenteel als kampioen in mijn hoofd eigenlijk.
Kutreclames met Dreetje Hazes ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgen we weer zo'n LUDIEKE actie als wuppies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |