Dit is niet genoeg motivatie om hem ook te gaan kijken. Ik sla over!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
@:ggmm @:lenny_leonard @:scrummie @:knetterkrankjorum @:yvonne zie review
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit is niet genoeg motivatie om hem ook te gaan kijken. Ik sla over!
Toch bedankt voor je review.
Goeie verhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
Waar gaat die over?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
Woodstock '99 (netflix)
7.8/10
fyre festival genotquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Over een muziekfestival dat volledig in de soep loopt!
Wel aardig wat raakvlakken ja, vond deze docu zelfs nog iets toffer. Maar dat komt meer omdat er wat bands en artiesten uit mijn JEUGD aan bod komen (korn, fatboy slim, limp bizkit)quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
fyre festival genot
@:kingroland
Bal gehakt, andijvie, aardappelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps met kip.
eng hoog, moet 11 nog zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
Better Call Saul
S06E12
9,1/10
@:GGMM @:Gurneyisbestoke @:Lenny_Leonard @:maxi-mus @:Scrummie @:Tarado zie review
thai beef saladquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met tempeh, boontjes en pindasaus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
Jammer dat @Danny niet aan de mensen in Azië denkt die willen FOK!en @KingRolandquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen naar Laos overigens, dus hopelijk werkt Fok! dan weer naar behoren! @:fetx
Dat je daar aan durft te twijfelen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga de nieuwe BCS geen cijfer geven, want hoe goed ik hem vind hangt af van hoe goed ik de laatste episode vindhet is een mooie voorzet, maar hij moet wel goed afgerond worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |