Het weegt je wel zwaar he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blij dat er toch nog één geschikte mod op VBL zit.
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:58 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat PSV het vanavond NIET gaat redden.
Ter info
Die kan er niets van he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderbuik en de aanwezigheid van Hoever. @:ggmm
rokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar helemaal eens!
Door wie danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:neef_wuppie ! Kan je alsjeblieft vaker normaal doen want je wordt wel gemist tijdens je afwezigheid door enkele users
toch blij dat Ajax al geplaatst is, moeilijke wedstrijden zo vroeg in het seizoenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:44 schreef Adames het volgende:
Come on pee sje vee, come on pee sje vee.
Doe toch even normaal idioot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Welkom terug @:neef_wuppie ! Kan je alsjeblieft vaker normaal doen want je wordt wel gemist tijdens je afwezigheid door enkele users
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit gelooft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |