Kijkcijfer hitquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:08 schreef golfer het volgende:
Zondag dus de doodzieke Lieke Marsman als zomergast.
The Occupant (2022)quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:22 schreef Droopie het volgende:
Uit welke documentaires kwamen de fragmenten gisteren?
Heeft iemand misschien een overzicht hiervan
quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
The Occupant (2022)
Broken Ties (2022)
Soldaat van Oranje (1973, de docu)
Belfast (2021)
Aquarela (2018)
Citizen K (2019)
Help de Russen de winter door (1990)
Putin’s Witnesses (2018)
Garagenvolk (2020)
Over the Limit (2017)
De rode ziel (2017)
F@ck This Job (2021)
Keuzefilm: Gunda (2020)
Gevonden!quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:59 schreef Dutch_view het volgende:
Zou Garage People graag willen zien maar wordt nergens aangeboden op een streamingsdienst
Ze tennist alweer. Heeft zich aangeleerd om linkshandig te spelen, nu haar rechterkant geamputeerd is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Knap van haar dat ze er toch live gaat zitten. Ze heeft ook niet zolang geleden een zware operatie ondergaan (een complete arm en schouderamputatie om een tumor te verwijderen).
Zie nu pas dat er maar 1 arm is idd. Wel een mega-offer om je ziekte te bestrijden. Roept de vraag op, maar daar zullen ze vast nog wel komen, wat goede gezondheid waard id tov het inleveren van comfortquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze tennist alweer. Heeft zich aangeleerd om linkshandig te spelen, nu haar rechterkant geamputeerd is.
Heeft ze asielzoekers in huis genomen voor de bediening?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Ik heb het idee dat ze behoorlijk links is
Ugh, ik erger me nu al rot.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Je zegt het alsof het iets vies is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Tja, wat is een dichter zonder sociaal engagement?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Ja hè hè, haar hele rechterarm is geamputeerd joh.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:49 schreef Dutch_view het volgende:
Om gegniffeld.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hè hè, haar hele rechterarm is geamputeerd joh.
hahah scherpquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hè hè, haar hele rechterarm is geamputeerd joh.
Ik vond die journaliste ook wel een totaal irritante vrouw. Tenenkrommend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ze heeft totaal maar dan ook totaal niet het flauwste benul dat de gewone man met de pet geen geld heeft voor een elektrische auto, isolatie, warmtepomp
Nee die journaliste is een overdrijver volgens haar en de klimaatdrammer de zielige roeper in de woestijn
Wat een irritant eeeeh roepend wijf![]()
![]()
Met haar 'verbinden'
En wat een hak-op-de-takuitzending. Poëzie, taalmonsters, klimaatverandering en hup, door naar sport. En het is nog geen negen uur.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een rommelig betoog dit. Ze komt er zelf ook niet meer uit wat ze nou precies bedoelt.
Het hoeft niet altijd een college van drie uur te zijn, met één alomvattend betoog.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat een hak-op-de-takuitzending. Poëzie, taalmonsters, klimaatverandering en hup, door naar sport. En het is nog geen negen uur.
Leuk. Divers.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:58 schreef Claudia_x het volgende:
En wat een hak-op-de-takuitzending. Poëzie, taalmonsters, klimaatverandering en hup, door naar sport. En het is nog geen negen uur.
Precies dit. Het is soms steeds meer op College Tour gaan lijken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd een college van drie uur te zijn, met één alomvattend betoog.
Tuurlijk, maar wat meer diepgang mag wel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd een college van drie uur te zijn, met één alomvattend betoog.
Ik vond dat Dijkgraaf beide super wist te combineren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies dit. Het is soms steeds meer op College Tour gaan lijken.
Het is me toch een hoop gewauwel. Ik geef het nog eventjes.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat meer diepgang mag wel.
Vind ik wel de sterkste uitzendingen. Mensen die een passie voor hun vak hebben en dat larderen met fragmenten gedurende een drie uur lang collegequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, jammer. Ik had me erop verheugd omdat ik veel met d'r gemeen heb.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Het is me toch een hoop gewauwel. Ik geef het nog eventjes.
Ik vind vooral dat ze bij de niet-taalfragmenten weinig zinvols te zeggen heeftquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:07 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Het is me toch een hoop gewauwel. Ik geef het nog eventjes.
Uiteindelijk eindigen alle topics in BNW.quote:
Je mist ook een ledemaat?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, jammer. Ik had me erop verheugd omdat ik veel met d'r gemeen heb.
Ze keek ook heel zelfgenoegzaam toen ze dat zei. Vreselijk, dat doen alsof het neerkijken op onszelf (wereld, westen, etc) een intellectueel iets is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:26 schreef Aratanax het volgende:
Ze lijkt geen seconde te beseffen dat ze zonder de technologie van de mensheid (niet het scherpste mes in de la) allang dood zou zijn geweest
'Dit kind'...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:29 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat ik dit vage gezwam van dit kind over UFO's en religie verder ga volgen.
Ik haak af.
Dat was totaal het punt niet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:26 schreef Aratanax het volgende:
Ze lijkt geen seconde te beseffen dat ze zonder de technologie van de mensheid (niet het scherpste mes in de la) allang dood zou zijn geweest
Je snapt de essentie dus niet. God wat een domme post.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ze heeft totaal maar dan ook totaal niet het flauwste benul dat de gewone man met de pet geen geld heeft voor een elektrische auto, isolatie, warmtepomp
Nee die journaliste is een overdrijver volgens haar en de klimaatdrammer de zielige roeper in de woestijn
Wat een irritant eeeeh roepend wijf![]()
![]()
Met haar 'verbinden'
Hier ben ik het echt niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tot nu toe vind ik het typisch iemand van mijn eigen generatie die heel goed de perceptie van heel inhoudelijk eigen kijk en intellect als verstandig mens weet neer te zetten. Maar in het gesprek blijkt alles flinterdun te zijn: Instagram-intellectueel
Jeetje wat een woedequote:Op zondag 14 augustus 2022 21:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je snapt de essentie dus niet. God wat een domme post.
Je eigen post was een toonbeeld van zelfbeheersing inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Jeetje wat een woedeJe lijkt wel links geraakt
Geef t goede voorbeeldquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je eigen post was een toonbeeld van zelfbeheersing inderdaad.
Hopelijk behandel je die wat minder neerbuigend.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is inderdaad aanmerkelijk jonger dan mijn eigen (bonus)kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |