Dom neukt tenminste makkelijk weg, is toch een bekende uitspraak?quote:
Nadruk op dom, ''Kappersopleiding''quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:45 schreef gers het volgende:
[..]
Dom neukt tenminste makkelijk weg, is toch een bekende uitspraak?
Bootleg tinder = badooquote:Op maandag 8 augustus 2022 08:28 schreef laforest het volgende:
Badoo? Wil ik wel weten waar dit over gaat?
Oh mannen die betalen om met chat operators te schrijven.quote:
Badoo is gratis,quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh mannen die betalen om met chat operators te schrijven.
Bedankt.
Heb net eens gekeken en ze verkopen een premium, dus ja gratis is dat niet. Meestal opereren zulke bedrijven door je gewoon te beperken in hoeveel berichten je kunt lezen en verzenden. Als je dan een abo neemt ga je betalen voor communicatie met chat operators op fake profielen.quote:
Premium is voor unlimited swipes en nog een paar kleinigheidjes. Je kan hoe dan ook praten, mits je matcht natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb net eens gekeken en ze verkopen een premium, dus ja gratis is dat niet. Meestal opereren zulke bedrijven door je gewoon te beperken in hoeveel berichten je kunt lezen en verzenden. Als je dan een abo neemt ga je betalen voor communicatie met chat operators op fake profielen.
Als jij het zegt, dan neem ik dat van je aan. Badoo klinkt een beetje Aziatisch? Toen ik 'doo' zag staan dacht wellicht een app om met scatliefhebbers uit Japan te daten ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:21 schreef niet_meier het volgende:
[..]
Premium is voor unlimited swipes en nog een paar kleinigheidjes. Je kan hoe dan ook praten, mits je matcht natuurlijk.
Wat voor fantasieën razen er door jouw hoofdquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan neem ik dat van je aan. Badoo klinkt een beetje Aziatisch? Toen ik 'doo' zag staan dacht wellicht een app om met scatliefhebbers uit Japan te daten ofzo.
Niks met poep op het moment.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:26 schreef niet_meier het volgende:
[..]
Wat voor fantasieën razen er door jouw hoofd
gifje met negert die grap maakt en groep die gek wordtquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:50 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja je moeder zat er op nu is het stuk door haar gewicht wajoo diss
Je hebt kaolo zieke breinquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Als jij het zegt, dan neem ik dat van je aan. Badoo klinkt een beetje Aziatisch? Toen ik 'doo' zag staan dacht wellicht een app om met scatliefhebbers uit Japan te daten ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |