Zo boos hoef je nou ook weer niet te worden omdat ik je gewoon even op je plek zet in dat ene topic…quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je denkt ‘ik speculeer maar wat’ en wellicht dat er een kans bestaat dat ik goed speculeer?
Ik ben niet boos, ik ben woedend!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo boos hoef je nou ook weer niet te worden omdat ik je gewoon even op je plek zet in dat ene topic…
Apengriep dan!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja en je hoeft niet met ‘kanker’ als krachtterm te schelden. Dat je zelf niet roomser bent als de Paus was zo ook wel duidelijk….
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee totaal mongool, kijk maar op filmpjes op youtube, kun je zien hoe dat meestal georganiseerd is, ik snap trouwens sowieso niet wat figuren doen buiten KLB op FOK, blijf lekker weg paardemongool.
Pleur je op met je wokequote:Op zondag 7 augustus 2022 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
Een topaccount. Ik sla in een topic geen post van hem/haar/zij/hen/het over
GENOTquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeert je mij aan het huilen te maken? Want je bent op de goede weg.... Naarling
Jij dan echt de pepsi cola van dit forum, zo een drankje waarvan je een slokje neemt en dan denkt, bah, toch niet lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?
Moet je echt mee kappen, heeft niemand niks aan.
Je moederquote:
Het is een gave.quote:
Je zusje kreeg van mij gister ook een bek vol cum.quote:
Sow!quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zit je weer aan de pep TS, met je agressieve gedrag?
Moet je echt mee kappen, heeft niemand niks aan.
Echt heh, het is verschrikkelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Sow!Hier zien we effe de ware aard van het beestje...
IK JULLIE NIETquote:
Jij bent dan ook een teringmongool.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo boos hoef je nou ook weer niet te worden omdat ik je gewoon even op je plek zet in dat ene topic…
Doe ff linkje geven dan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar was laatst een cockwhale loos,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linkje staat toch al in mijn eerste post mongooltjequote:Op maandag 8 augustus 2022 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Kijk je nu dom, verrekte Roermondse inteeltkop.
Aldus iemand uit de Parkschtadquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Kijk je nu dom, verrekte Roermondse inteeltkop.
Golvend heuvelland +1 altijdquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Heuvelland vriend, heuvelland.
Vinkenslag om precies te zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:58 schreef damsco het volgende:
Fok is als een warm badHoax, fok is een halfvol bad lauwe pis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Een eigen server is goedkoper dan een cloudquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:22 schreef raptorix het volgende:
Ik ga niet roomser doen als de paus, maar figuren zoals de Boswachter maken dit forum kapot door serieuse topics te verknallen. Het erge is dat mods hiers niks aan doen, zelfs de eigenaar als @:danny vinden het allemaal maar prima, en dan gaat @:danny huilie huilie doen dat ie niks verdient, gaat ie schooien voor een fileserver, wat achteraf trouwens niet zo blijkt, maar dat ie gewoon ze hypotheek er van moet betalen, hem ook al uitgelegd dat je tegenwoordig helemaal geen fileserver nodig hebt, maar dat je met een cloudoplossing gewoon veel goedkoper uit bent.
Dus de vraag hoe gaan we door? Met figuren zoals Boswachter, alleen maar shit poepen op een forum? Ik zou zeggen ga lekker zo door, is je kanker forum binnen 2 jaar dood en kun je lekker de bijstand in.
Eens, alleen beetje jammer dat hij ooit mod was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Vroeger toen ik voor het eerst op FOK kwam vond ik de_boswachter een van de leukere users en dat is nu nog steeds.
Mod van het hookers (HOO) subforum.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:00 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Eens, alleen beetje jammer dat hij ooit mod was.
Onzin..quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een eigen server is goedkoper dan een cloud
Een peer hoort aan een boom te hangenquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:38 schreef Starhopper het volgende:
Ooh.... Ik vind @:de_boswachter wel een toffe peer
Ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:38 schreef Starhopper het volgende:
Ooh.... Ik vind @:de_boswachter wel een toffe peer
Nounounounounouquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:42 schreef Cockwhale het volgende:
Geen last van die hoerenloper. Beter nog, door mensen als @:de_boswachter verdien ik nog eens een zakcentje met die hoeremoeders van jullie.
Maar kan ze hier nergens vinden. Er is wel 800km verder een Nederlandse snackbar, maar daar zijn ze niet halal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:42 schreef Cockwhale het volgende:
Geen last van die hoerenloper. Beter nog, door mensen als @:de_boswachter verdien ik nog eens een zakcentje met die hoeremoeders van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |