Ik kan jouw behulpzaamheid echt enorm waarderen!quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
0800-2000
https://www.kinderbescherming.nl/contact-en-adressen
Als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik kan jouw behulpzaamheid echt enorm waarderen!
Zal aan de vriendin vragen of ze zin heeft in een trioquote:
Rondsletten als moeder is niet strafbaar johquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar gauw nog even met kind in de tuin spelen voordat ze uit huis geplaatst wordt
Hebben jullie nou wel of geen open relatie?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal aan de vriendin vragen of ze zin heeft in een trio
Over het algemeen is ze vrij open jaquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:44 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hebben jullie nou wel of geen open relatie?
En jij? Met een man erbij bijvquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over het algemeen is ze vrij open ja
Liever twee scheden dan twee degensquote:
Dus je zou nee zeggen met een pik erbijquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liever twee scheden dan twee degens
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:48 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dus je zou nee zeggen met een pik erbij
Ik ben zo enorm aan het rondsletten hier.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Rondsletten als moeder is niet strafbaar joh
is het weer zo ver?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm aan het rondsletten hier.
Neuken dan maar?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Saaierdquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Dat je daar zin in hebt, met dat warme weer.
Ik ben in de zomer meestal in raak me niet aan modus.
Glijmiddel en een lekkere vent?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:16 schreef Senn88 het volgende:
Haar in de krul, mascaratje op. Nog ff bedje opmaken, dweilen en paar boodschappen halen dan zijn de kut klusjes weer op
Dat is vroeg op de dag! Lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:16 schreef Senn88 het volgende:
Haar in de krul, mascaratje op. Nog ff bedje opmaken, dweilen en paar boodschappen halen dan zijn de kut klusjes weer op
Lekker schoon!quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb de wc drie uur geleden in het chloor gezet.
toch eens leren klokkijken dan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke dag standaard voor mij. Mijn baby heeft het uitslapen helaas nog niet ontdekt
Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haha ik ga vanavond uit eten mijn moeder is 65 geworden dus we hebben een etentje
Wat heeft leren klokkijken met uitslapen te maken?quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
toch eens leren klokkijken dan.
Ik ben altijd in de raak me niet aan modusquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
Dat je daar zin in hebt, met dat warme weer.
Ik ben in de zomer meestal in raak me niet aan modus.
Je kan d'r inderdaad beter leren hoe ze zelf de tv aan zet en een broodje smeertquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft leren klokkijken met uitslapen te maken?
Niet liegen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben altijd in de raak me niet aan modus
Jong, jouw moederquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee haha ik ga vanavond uit eten mijn moeder is 65 geworden dus we hebben een etentje
Ah vandaar dat de rest hier niet aan zijn trekken komt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind je?! Ze lijkt wel jonger, mijn vader ook trouwens. Maar voor die tijd was ze vrij oud toen ze mij kreegquote:
Allemaal de schuld van buurmeisjequote:Op zondag 7 augustus 2022 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah vandaar dat de rest hier niet aan zijn trekken komt.
Sorryquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah vandaar dat de rest hier niet aan zijn trekken komt.
Mijn moeder was nog ouder dus...quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind je?! Ze lijkt wel jonger, mijn vader ook trouwens. Maar voor die tijd was ze vrij oud toen ze mij kreeg
Nee. Ik was wel het jongste kind dus misschien is dat de verklaring.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe oud is jou mam dan? Jij bent ook 34 toch?
Mijn moeder wordt ook 65 dit jaar. En ik ben eerste kindquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind je?! Ze lijkt wel jonger, mijn vader ook trouwens. Maar voor die tijd was ze vrij oud toen ze mij kreeg
Ah oke, voel me nu heul oud haha. Ik ben ook het jongste kind trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Ik was wel het jongste kind dus misschien is dat de verklaring.
Dan weet ie hoe laat het is en dat ie op zondag niet voor een bepaalde tijd mag zeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heeft leren klokkijken met uitslapen te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |