Wanneer drank is in de man.....quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
morguh
teruglezen van gisteren ik schaam me wel wat ik hier had gepost
ikke nooitquote:
Dus vandaag ben je voor Feyenoord?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ikke nooit
ik heb nog nooit iets van alcoholische drank gedronken en zal dat ook nooit doen
umm ik heb nogal gauw last van stress, teveel nadenken van wat zullen ze voor naars over mijn favorieten zeggen, slechte gewoonte van me, en zo doende ga ik switchen van favoriet
quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 414 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 210 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Linssen en Toornstra doen ook iedere dag de Woordle @GGMM @Scrummie @Neef_Wuppiequote:Jens Toornstra
Linssen liet met zijn vertrek naar Japan zijn goede vriend Jens Toornstra achter zich, maar spreekt de aanvoerder van Feyenoord nog vaak. "Eigenlijk dagelijks. Op AD.nl heb je een puzzel die je dagelijks kan maken, een soort Lingo. Om 12 uur 's avonds krijg je een nieuwe. Maar hier is het zeven uur later, dus ik heb dat woord al klaar voor de dag bij hem begint. Dus ik verraad iedere dag het woord", lachte de ex-Feyenoorder.
Wat een zielig figuurquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus ik verraad iedere dag het woord
quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 414 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
Godverdomme dit is de laatste keer dat ik iemand uitlach voordat ik zelf ga spelen.
Woordle6 210 5/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
🟩🟨🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een makkelijk woord
Ik las echtgenote.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt genot dat het voetbal weer is begonnen.
De wedstrijd interviews/voorbeschouwing heb ik dan weer niet gemist.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Echt genot dat het voetbal weer is begonnen.
Ik wel, tenzij Mario Been.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd interviews/voorbeschouwing heb ik dan weer niet gemist.
Hou het gewoon bij Studio Sport. Nu lekker muziek aan het draaien.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wedstrijd interviews/voorbeschouwing heb ik dan weer niet gemist.
En?quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vorm pas over drie uur een mening of ik blij ben dat het voetbal weer is begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |