TS is viesmad jaloers dat die geen carbon fiets heeftquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:06 schreef Kreator het volgende:
Vandaag weer feest hier in de straat. Honderden wielrenners die kennelijk meedoen aan een wedstrijd (fietsen met nummers), door de rustige woonwijk hier. Lappen uiteraard alle verkeersregels aan de laars, rijden veel te hard en schreeuwen.
Geen bordje of afzetting te bekennen.
En dat allemaal omdat je in de buurt wat molshopen hebt die men heuvels noemt.
Wielrenners zijn erger dan de duivel.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:15 schreef Socios het volgende:
Wielrenners zijn altijd een terechte klacht.
Waarom zou je je aan verkeersregels moeten houden tijdens een wedstrijd?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:06 schreef Kreator het volgende:
Lappen uiteraard alle verkeersregels aan de laars, rijden veel te hard en schreeuwen.
Dat vertraagt enorm door het extra gewicht en luchtweerstand. Andere weggebruikers moeten gewoon opletten en op tijd aan de kant gaanquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:43 schreef LordofLeaves het volgende:
Ze kunnen best eens een bel op hun stuur monteren.
omdat het op de openbare weg plaatsvindt?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou je je aan verkeersregels moeten houden tijdens een wedstrijd?
Waarom zou je niet zo hard mogelijk rijden tijdens een wedstrijd?
Waarom zou je schreeuwen tijdens een wedstrijd? Zonde van de energie, zijn het niet de supporters aan de kant die schreeuwen?
quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:12 schreef Innisdemon het volgende:
omdat het op de openbare weg plaatsvindt?
Welke afgezet is? Ts probeert hier alleen de wielerhaat nog verder op te stoken door dat weg te laten. Al die wielercriteriums zijn helemaal afgesloten en daar komt niets anders dan wielrenners langs.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Moet je daar rekening mee houden tijdens een wedstrijd?quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dan is het geen wedstrijd. Anders was de organisatie wel verplicht alles af te zetten en verkeersregelaars te organiseren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:12 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Althans, dat neem je aan.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke afgezet is? Ts probeert hier alleen de wielerhaat nog verder op te stoken door dat weg te laten. Al die wielercriteriums zijn helemaal afgesloten en daar komt niets anders dan wielrenners langs.
Ik zou niet weten waarom het anders zou zijn. Nog nooit een professionele wedstrijd in Nederland gezien tussen dagjesmensen op de fiets.quote:
Ik heb toevallig wel een carbon fiets, maar fiets dan als een echte man door het bos over single tracks.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:40 schreef gers het volgende:
[..]
TS is viesmad jaloers dat die geen carbon fiets heeft
Omdat dit slechts een door de club georganiseerde wedstrijd is. Niks afgezet, overig verkeer rijdt ook gewoon door de straat en kinderen spelen in de wijk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou je je aan verkeersregels moeten houden tijdens een wedstrijd?
Waarom zou je niet zo hard mogelijk rijden tijdens een wedstrijd?
Waarom zou je schreeuwen tijdens een wedstrijd? Zonde van de energie, zijn het niet de supporters aan de kant die schreeuwen?
Je was erbij? Er is niks afgezet. Met je stemmingmakerij.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke afgezet is? Ts probeert hier alleen de wielerhaat nog verder op te stoken door dat weg te laten. Al die wielercriteriums zijn helemaal afgesloten en daar komt niets anders dan wielrenners langs.
Heb je ooit een wielrenner gezien die extra rustig door een woonwijk rijdt tijdens een "getimede toertocht"? Ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het anders zou zijn. Nog nooit een professionele wedstrijd in Nederland gezien tussen dagjesmensen op de fiets.
Ik lees nergens dat dit een "getimede tocht" is, laat staan een wedstrijd?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je ooit een wielrenner gezien die extra rustig door een woonwijk rijdt tijdens een "getimede toertocht"? Ik niet.
https://www.dtcnet.nl/index.php?page=324&sid=4
Is gewoon een wedstrijd wat mij betreft.
Nou misschien kan je klagen bij de manager Karen. Voor zover ik lees gaat dit niet dwars door een woonwijk. De routes gaan over een geselecteerd traject van de Utrechtse Heuvelrug en de Zuid-Veluwequote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je ooit een wielrenner gezien die extra rustig door een woonwijk rijdt tijdens een "getimede toertocht"? Ik niet.
Ik ook niet. Daarentegen wel regionale amateur-wedstrijden waar de vergunning 'vergeten' is, maar wel de openbare weg deels wordt afgezet en gebruikt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het anders zou zijn. Nog nooit een professionele wedstrijd in Nederland gezien tussen dagjesmensen op de fiets.
Dat kan, maar als de weg wel afgezet is dan is het topic van ts alsnog niet correct. Hij zou alleen een terechte klacht hebben als wielrenners een wedstrijd zouden houden zonder ook maar iets van afzetting te gebruiken. Dat zou debiel zijn, maar dat lijkt me meer iets voor bananenrepublieken dan voor Nederlandquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarentegen wel regionale amateur-wedstrijden waar de vergunning 'vergeten' is, maar wel de openbare weg deels wordt afgezet en gebruikt.
En dan achteraf 'oeps' en excuses in de lokale krant.
Goed mogelijk dat TS daar op doelde
Dat TS de bordjes niet kan zien, wil niet zeggen dat ze er niet zijnquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan, maar als de weg wel afgezet is dan is het topic van ts alsnog niet correct. Hij zou alleen een terechte klacht hebben als wielrenners een wedstrijd zouden houden zonder ook maar iets van afzetting te gebruiken. Dat zou debiel zijn, maar dat lijkt me meer iets voor bananenrepublieken dan voor Nederland
Boerenquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:30 schreef puddingman het volgende:
Wie zouden meer worden gehaat, wielrenners of Marokkanen?
Zo zit het leven niet in elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Andere weggebruikers moeten gewoon opletten en op tijd aan de kant gaan
Ja leuk dat jij dat een wedstrijd wil noemen. Maar dat is het niet volgens de definitie van wedstrijd die de rest van ons heeft. Het is een toertocht.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom zou ik bij je moeder klagen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kan je klagen bij de manager Karen. Voor zover ik lees gaat dit niet dwars door een woonwijk. De routes gaan over een geselecteerd traject van de Utrechtse Heuvelrug en de Zuid-Veluwe
quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:39 schreef knoopie het volgende:
van de omgeving en de route genieten en je aan de verkeersregels houden.
Dat heeft weinig met de fiets of het helmpje te maken. Ik heb het al eens in een eerder topic geschreven, maar er lijkt een ongeschreven regel te zijn, dat het intellect van een groep exponentieel met het aantal mensen daalt. Een of twee studenten of voetbalfans kan je nog een prima gesprek mee hebben, bij drie of vier wordt het al irritant dat ze het maar over één ding kunnen hebben, en zodra ze met ze tienen zijn gaan ze als een stelletje Mongolen bushokjes kapot trappen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]. Nog nooit een wielrenner van dichtbij gezien kennelijk.
Zodra het helmpje opgaat, drukt dat alle intelligentie en zuurstof weg.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de fiets of het helmpje te maken. Ik heb het al eens in een eerder topic geschreven, maar er lijkt een ongeschreven regel te zijn, dat het intellect van een groep exponentieel met het aantal mensen daalt. Een of twee studenten of voetbalfans kan je nog een prima gesprek mee hebben, bij drie of vier wordt het al irritant dat ze het maar over één ding kunnen hebben, en zodra ze met ze tienen zijn gaan ze als een stelletje Mongolen bushokjes kapot trappen.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:30 schreef Cockwhale het volgende:
Krijg nooit genoeg van vallende wielrenner gifjes.
Meerrrrquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er genoeg van [ afbeelding ]
Die rennen niet met 50kph door de wijk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:59 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is het verschil met een hardloopwedstrijd?
Die eerste is heerlijk. Sta je dan met je apepakkiequote:Op maandag 8 augustus 2022 02:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen dikke autisten en gay fitnessboys haten wielrenners en boeren en alle typische Nederlandse masculiene hobbysquote:Op zondag 7 augustus 2022 12:30 schreef puddingman het volgende:
Wie zouden meer worden gehaat, wielrenners of Marokkanen?
Wielrenner met luier in vies broekje gespotquote:Op maandag 8 augustus 2022 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen dikke autisten en gay fitnessboys haten wielrenners en boeren en alle typische Nederlandse masculiene hobbys
Dikke speklap gespot.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:02 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wielrenner met luier in vies broekje gespot![]()
![]()
Altijd feest, zo'n wielrenner op kantoor. Tegen een uur of 11 beginnen ze te stinken en zit je de rest van de dag in de Axe-walmen om de geur te maskeren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Net ook alweer lekker op de wielrenfiets naar kantoor gefietst. En straks weer lekker de andere kant op terug naar huis. En de rest van de week ook.
Zit je nog op de middelbare school ofzo, met je Axe?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Altijd feest, zo'n wielrenner op kantoor. Tegen een uur of 11 beginnen ze te stinken en zit je de rest van de dag in de Axe-walmen om de geur te maskeren.
Fa is ook goedquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zit je nog op de middelbare school ofzo, met je Axe?
Vaak is het van dat groenlinks volk wat altijd stinkt en geen deo gebruiktquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Altijd feest, zo'n wielrenner op kantoor. Tegen een uur of 11 beginnen ze te stinken en zit je de rest van de dag in de Axe-walmen om de geur te maskeren.
De eckte eckte groenlinkser rijdt natuurlijk op een ligfiets. Met sandalen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vaak is het van dat groenlinks volk wat altijd stinkt en geen deo gebruikt
Ik werk op verschillende locaties en daar douchen de wielrenners eerst voor ze beginnen te werken. Beetje GroenLinksachtige types overigens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:38 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Lekker stinken op kantoor bah bah dit is precies het gedrag van wielrenners wat men zo haat. Ikke ikke ikkequote:Op maandag 8 augustus 2022 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Net ook alweer lekker op de wielrenfiets naar kantoor gefietst. En straks weer lekker de andere kant op terug naar huis. En de rest van de week ook.
Ik spring hier gewoon onder de douche als ik aankom?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:58 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Lekker stinken op kantoor bah bah dit is precies het gedrag van wielrenners wat men zo haat. Ikke ikke ikke
Pics?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik spring hier gewoon onder de douche als ik aankom?
Bij mountainbikers zitten er ook genoeg rotte appels tussen hoor. Tegen de route in fietsen, afval achterlaten, of in de stromende regen het hele parcours kapot remmen zodat iedereen het hele jaar last heeft van de remgeulen…quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:25 schreef Kreator het volgende:
Vanmorgem weer 30km gefietst. Heerlijk in de bossen op trails waar je voor betaalt. Eenrichtingsverkeer, niemand tot last.
Zo kan het ook.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:52 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bij mountainbikers zitten er ook genoeg rotte appels tussen hoor. Tegen de route in fietsen, afval achterlaten, of in de stromende regen het hele parcours kapot remmen zodat iedereen het hele jaar last heeft van de remgeulen…
Soms zou je bij mountainbikers zelfs bijna kunnen zeggen, net als bij wielrenners, het lijken net mensen: De meeste zijn best aardig, sommige zijn wat onnozel, en een paar klootzakken verpesten het voor iedereen.
Vreemd dat je dit model baart tegenwoordig niet meer ziet eigenlijk. Klachtwaardig bijna.quote:
Die baard ga ik nooit evenaren, maar voor de rest vind ik het een groot compliment dat VD mij elke keer met Chriet Titulaer wil vergelijken. Een astronoom, bedenker van het huis van de toekomst, en presentator van het best bekeken televisieprogramma ooit in NL (de maanlanding)quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vreemd dat je dit model baart tegenwoordig niet meer ziet eigenlijk. Klachtwaardig bijna.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:21 schreef knoopie het volgende:
Die baard ga ik nooit evenaren, maar voor de rest vind ik het een groot compliment dat VD mij elke keer met Chriet Titulaer wil vergelijken. Een astronoom, bedenker van het huis van de toekomst, en presentator van het best bekeken televisieprogramma ooit in NL (de maanlanding)
85% van de dumpert kijkende zolderkamer rukkers ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:56 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nee bro. 85% van de mensen haat die kut wielrenners in het vieze pakjes en dito gedrag.
Hou jezelf niet voor de gek.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
85% van de dumpert kijkende zolderkamer rukkers ja.
Alle andere wel sportende mensen met daarbij horende kleding, tennis gaybroekjes, alles met een bal, zwemmen (Speedo’s), paardrijders, niet zo.
Als jij met je vette balg tegen de BBQ aanstaat en met je korte armpjes met worstenvingers probeert dat vlees te draaien met je oude verwassen shirtje dat is uitgerekt door de alsmaar toenemende omvang van je buik, intussen luid schreeuwend met slechte grappen over wielrenners en ander sportend tuig, wat iedereen eigenlijk compleet zat is, is iedereen om je heen vermengd met een gevoel van treurigheid en afkeer. Maar niks persoonlijks hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:48 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Hou jezelf niet voor de gek.
Als jij in je fluor roze strakke lycra pakje met luier in de broek en op een lelijke kneuzenfiets met een verbeten kutkop met je neus in de zweetreet van de homo voor je langs fietst, lacht iedereen je uit.
Niets persoonlijks, het is enkel je hobby.
Ik vind het nog steeds jammer dat ik nooit in het huis van de toekomst ben geweest. Ook al heb ik nu dertig jaar later waarschijnlijk meer technologie in mijn eigen huis dan daar toen in zat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een baas was het toch ook
Dat ding stond bij het Autron toch? Want volgens mij ben ik er ooit wel eens geweest heeeel lang geleden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:56 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat ik nooit in het huis van de toekomst ben geweest. Ook al heb ik nu dertig jaar later waarschijnlijk meer technologie in mijn eigen huis dan daar toen in zat.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Met super spannende innovaties zoals beeldbellen. En een robot die een ei kon koken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat ding stond bij het Autron toch? Want volgens mij ben ik er ooit wel eens geweest heeeel lang geleden.
Ben er zelf ook nooit geweest, maar qua technologie e.d. zal het ongetwijfeld wel achterhaald zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:56 schreef knoopie het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ik nooit in het huis van de toekomst ben geweest. Ook al heb ik nu dertig jaar later waarschijnlijk meer technologie in mijn eigen huis dan daar toen in zat.
[ afbeelding ]
Mensen die überhaupt nog op een fiets rijden na hun 18dequote:Op maandag 8 augustus 2022 09:24 schreef xpompompomx het volgende:
Jij at elke avond een zak chips toch? Je zou het ook kunnen proberenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen die überhaupt nog op een fiets rijden na hun 18de
Geen geld voor benzine hebben
Waarom? Ik vind chips eten veel leuker dan fietsen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij at elke avond een zak chips toch? Je zou het ook kunnen proberen
Straks pas je niet meer in je auto en moet je wel. al kan een fiets ook breken zoals we weten van een bepaalde user die niet genoemd mag wordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind chips eten veel leuker dan fietsen.
Ik ben niet dik hoorquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks pas je niet meer in je auto en moet je wel. al kan een fiets ook breken zoals we weten van een bepaalde user die niet genoemd mag worden
Oh ben jij zo'n teringlul die elke dag zich vol kan vreten zonder een gram aan te komenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben niet dik hoor![]()
En ik zit ook weleens op de fiets, maar ik vond het gewoon stoer om te zeggen van niet
Vroeger wel, maar ik heb het idee dat elk jaar dat ik ouder word ook minder calorieën verbrand ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n teringlul die elke dag zich vol kan vreten zonder een gram aan te komen
Ja sowieso, je moet veel harder werken om je stofwisseling beetje actief te houdenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik heb het idee dat elk jaar dat ik ouder word ook minder calorieën verbrand ofzo.
Dat is wel een feit. Tot mijn 35e kon ik elke dag 7 kilo reuzel eten zonder aan te komen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar ik heb het idee dat elk jaar dat ik ouder word ook minder calorieën verbrand ofzo.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij met je vette balg tegen de BBQ aanstaat en met je korte armpjes met worstenvingers probeert dat vlees te draaien met je oude verwassen shirtje dat is uitgerekt door de alsmaar toenemende omvang van je buik, intussen luid schreeuwend met slechte grappen over wielrenners en ander sportend tuig, wat iedereen eigenlijk compleet zat is, is iedereen om je heen vermengd met een gevoel van treurigheid en afkeer. Maar niks persoonlijks hoor.
Ik ken anders best wat leuke Marokkanen, maar leuke wielrenners...quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen dikke autisten en gay fitnessboys haten wielrenners en boeren en alle typische Nederlandse masculiene hobbys
Dan pakken ze een nieuw fietsje een gaan ze weer verder.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
Hier komt binnenkort de Vuelta. Spijkermat neerleggen genot
quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is geen wedstrijd, maar een toertocht. Zelf meerdere keren gefietst.
Goed idee, of met een auto erdoor rijdenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan pakken ze een nieuw fietsje een gaan ze weer verder.
Je kunt beter een hond het peloton in jagen oid, zoals dit
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |