Vinnik mooi. Ik zou niet snel weer voor koele tinten kiezen in huis, ik ben nu eenmaal van de warme kleuren. Maar dit soort plaatjes kan ik wel bij wegzwijmelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:04 schreef Postbus100 het volgende:
Over vloerkleden gesproken trouwens (echt compleet off-topic): ik kwam laatst eentje tegen van het merk Pip Studio, een merk wat ik over het algemeen helemaal niet mooi vind, en die vond ik wel mooi! Zou er bijna mijn inrichting op aanpassen (als ik opnieuw zou gaan verhuizen) en die als uitgangspunt nemen voor de rest van de inrichting.
Helaas wel nog aan de kleine kant, dat is jammer.
[ afbeelding ]
Had misschien ook nog wel bij jullie gepast, @:AnneX. Maar jullie kleed is ook mooi en mooi hoe jullie geholpen zijn
Op voorhand #TeamSix. alvast. Enne, de kussens, ik tel er nog teveel. Dus dat roze aambeienkussen weg, dat effen kussen weg en vooruit, dan heb je er 3, meer dan zat (als in: eigenlijk nog 1 teveel). Die andere zijn goed bevondenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 23:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vinnik mooi. Ik zou niet snel weer voor koele tinten kiezen in huis, ik ben nu eenmaal van de warme kleuren. Maar dit soort plaatjes kan ik wel bij wegzwijmelen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Op voorhand #TeamSix. alvast. Enne, de kussens, ik tel er nog teveel. Dus dat roze aambeienkussen weg, dat effen kussen weg en vooruit, dan heb je er 3, meer dan zat (als in: eigenlijk nog 1 teveel). Die andere zijn goed bevonden
Aambeienkussenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Op voorhand #TeamSix. alvast. Enne, de kussens, ik tel er nog teveel. Dus dat roze aambeienkussen weg, dat effen kussen weg en vooruit, dan heb je er 3, meer dan zat (als in: eigenlijk nog 1 teveel). Die andere zijn goed bevonden
Dankjewel! Ik ben ook dik tevreden, het is zeker heel eigen en sfeervol geworden. Het midcentury modern was wel echt een beetje balanceren, maar in de mix precies goed zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 07:15 schreef archito het volgende:
Goed aantal kussens zo, een grote bank kan wel wat hebben. Anders is het ook zo leeg.
Ik vind de inrichting helemaal niet gezapig, het is een mooi geheel geworden zo. Ik vind het altijd wel leuk als mensen een bepaalde stijl goed doorvoeren, je ziet hier echt wel persoonlijkheid in!
Ik vond het ook risky, zeker op basis van de marktplaats foto's. Het is ook echt een hele forse bank, en toch oogt hij niet lomp. Komt denk ik doordat je er omheen kunt lopen, de rugleuning is ook heel laag. Ik had 'm nóg mooier gevonden op hoge pootjes, maar verder was dit een hele goeie deal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Eens met @:archito: ook ik vind het niet gezapig maar vind het een mooi geheel zo. Sterker nog, ik heb nog nooit een zwartleren bank in een gezellig interieur gezien. Chapeau!
No problemquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:17 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zei ook niet dat het gezapig is, maar dat ik het gezapig vind. Maar ik ben ook allergisch voor allerlei pasteltinten in kleding. Kan leuk zijn hoor, maar ik houd wel van een beetje pit er af en toe in. Het is inderdaad goed doorgevoerd, dus het staat wel, maar het is niet mijn stijl.
Was ff zoeken en nog steeds in ontwikkeling. Voor nu een leuke mix van spullen van m'n schoonmoeder, Kwantum, kringloop. En die beamer zal nooit mooi worden maar het oog valt als eerste op de oude radio en het vaasje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
De plankjes zien er trouwens ook leuk uit!
Het nieuwe balkon is veel gebruikt, meer dan het balkon aan de achterkant. We hebben al een paar keer tegen elkaar gezegd dat we blij zijn dat we die keuze hebben gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:16 schreef flipsen het volgende:
Wat ik me overigens nog afvroeg: hebben jullie deze zomer veel gebruik gemaakt van het nieuwe balkon? Net zo veel als je voor ogen had?
* flipsen wil nog even zijn gelijk proberen te halen
Ja, ik zit er nu!quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:16 schreef flipsen het volgende:
Wat ik me overigens nog afvroeg: hebben jullie deze zomer veel gebruik gemaakt van het nieuwe balkon? Net zo veel als je voor ogen had?
* flipsen wil nog even zijn gelijk proberen te halen
Yep, was een goeie zet. Heel goed overzicht op een levendige straat dus je verveelt je geen moment.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:08 schreef Six. het volgende:
[..]
Het nieuwe balkon is veel gebruikt, meer dan het balkon aan de achterkant. We hebben al een paar keer tegen elkaar gezegd dat we blij zijn dat we die keuze hebben gemaakt.
Oh heerlijk vind ik dat!quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Yep, was een goeie zet. Heel goed overzicht op een levendige straat dus je verveelt je geen moment.
quote:Een huis inrichten kan soms best lastig zijn. Welke stijl kies je, welke materialen en vooral welke kleur? Veel mensen kiezen dan al gauw voor een neutraal kleurenpallet. Een veilige keuze, maar niet altijd de meest speciale natuurlijk. Wij zijn dol op kleur in huis. In dit artikel verllen we hoe je op een subtiele manier je interieur toch kleur kunt geven.
Kussens zijn de way to go
Dit is de meest handige en niet-permanente manier om meer kleur in de woon- en slaapkamer te brengen. Het leuke aan kussens is dat je kan experimenteren met verschillende stoffen en elk seizoen weer kunt wisselen. Ga bijvoorbeeld voor een grof gebreid kussen in de herfst, faux fur in de winter en een linnen stof voor de zomerse maanden.
Wil je écht uit je comfort zone stappen? Mix dan verschillende prints met elkaar!
Hè ja, zal Six. ook heel gezellig vinden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:14 schreef maily het volgende:
Acht simpele tips om meer kleur toe te voegen aan je interieur
[..]
Weg met de koe, hoera!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hè ja, zal Six. ook heel gezellig vinden.
Morgen gaan we een vloerkleed ophalen via marktplaats (2m x 3m, dus die komt voor de bank te liggen. En dan nog 2 kleine ronde kleedjes onder de Eames + hocker.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:27 schreef Seven. het volgende:
Geen koe meer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Hocker staat trouwens gewoon op het grote kleed dus alleen nog een minikleedje onder de stoel tegen krassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |