quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Coco gaat de OP updaten met het vernieuwde plaatje van @:de_kraam
Welkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Coco gaat de OP updaten met het vernieuwde plaatje van @:de_kraam
Sparen voor dinsdag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV kan aan het grote wisselen beginnen in rust
Zoet.gif. @GGMMquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
Mooiste eigen goal die ik ooit heb gezien.
Dat was de domste, dat is wat anders.quote:
Veerman, Gakpo, Max en De Jong gaan op deze manier niet veel meer dan een uur spelen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV kan aan het grote wisselen beginnen in rust
De like van @RamboDirk is binnen, dus dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was de domste, dat is wat anders.
Wel alsnog gewonnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me zeer verstandig. Monaco heeft lekker met halve B-team lopen spelen.
En terecht.quote:
Was toch ook eentje van Ajax waar Van der Hoorn een doelpunt wilde voorkomen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:27 schreef tompsv18 het volgende:
Mooiste eigen goal die ik ooit heb gezien.
En daarna nog 2 vrijwel 100% kansen gemist zien wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel een escape door VAR-ingreep 90+2 vanwege teenlengte buitenspel
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand een gifje van die eigen kol?
https://streamable.com/gbsy03quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand een gifje van die eigen kol?
(lol)quote:
Jammer dat er al 3 parodietopics zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/gbsy03
Nog een leuk feitje: Ole Romeny praat als een Marokkaan maar komt uit een dorpquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:37 schreef Paul het volgende:
Leuk feitje: de keeper van Emmen is de oudkeeper van Utrecht
Dat mogen ze over zo'n 5 minuten allemaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Gakpo mag mooi rust pakken
Luuk, Gakpo en Veerman eruitquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou Gakpo mag mooi rust pakken
Kaartje bij de FC is met een reden goedkoper dan een kaartje voor de dierentuin daar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Emmen kan het beter bij dierentuinen houden.
Of gaan assisteren in Ter Apelquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
Emmen kan het beter bij dierentuinen houden.
Omdat ie wisselt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil Ruud graag met vermoeide Gakpo starten straks?
Nobody caresquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:16 schreef Paul het volgende:
RKC scoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FRASER IS WOEDEND!
Ohquote:
RKC is de club van Tilburg en omstreken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel hoor. RKCGoden. WAALWIJKED
Eens. Erg mooi dat ze in de eredivisie spelen. Prima elftal ook met zo'n schraal budget.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
RKC is de club van Tilburg en omstreken.
Link?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Paul topic.
[ afbeelding ]
Heb je die ook met Pikachu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:45 schreef Zipportal het volgende:
Op naar het Paul topic.
[ afbeelding ]
Dat roepen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC 'We vallen de top-3 aan' Utrecht
Anders wordt het een pitstopquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hopen dat Kieftenbeld geen bandenschade heeft. Dat zag er niet lekker uit, dat volle gewicht op zijn knie.
Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moeten ze nog 30 spelers halenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
2e helft krijgen we um wel vol als utrecht de 2-1 2-2 en 2-3 maakt (DOSTGENOT)
Ik had net die van @3rr0r erin gezetquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.In de OP ermee. @:Coco @:GGMM
![]()
![]()
Unlock de OP.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had net die van @:3rr0r erin gezet
[ afbeelding ]
Hohoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef Coco het volgende:
Dit is de tweede keer in 1 week tijd dat een idiote mod mijn OP verknald heeft.
bronvermelding geplaatstquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Mooie geleende OP heb je gemaakt. @:Coco
Eerst maar eens zien hoelang hij fit blijft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ga me nu nog 33 wedstrijden lang ergeren aan Dost
Hoe heet ook alweer dat figuur uit Sesamstraat waar Dost op lijkt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik kijk dat meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer dat figuur uit Sesamstraat waar Dost op lijkt?
Vind ik ook niet heel correct van je @Cocoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij niet. Zonder te bedanken voor mijn moeite die van mij weggetieft.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe heet ook alweer dat figuur uit Sesamstraat waar Dost op lijkt?
Oh, uhm bedankt voor de moeite dan maar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meer dan vroeger?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jij gaat alle wedstrijden kijken van het vervelende FC Utrecht?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat alle wedstrijden kijken van het vervelende FC Utrecht?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dus eigenlijk sloeg het nergens op wat ik zei
quote:
Ik had je wel netjes bedankt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij wekte de indruk dat je niks ging maken dus ook schuldig aan mijn tijd verdoen.
Jullie hadden allebei even kunnen zeggen dat je ermee bezig was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij wekte de indruk dat je niks ging maken dus ook schuldig aan mijn tijd verdoen.
Ik ging ervan uit dat @3rr0r die van een of ander downie forum had gepakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je wel netjes bedankt.
Valt me tegen van iemand die mod wil worden.
Ben benieuwd hoe @:fosive dit had afgehandeld.
vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk mag @:3rr0r wat uitzoeken in de FOK!Shop.
Van 12-02-2022 tot 17-08-2022.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
vernieuwen is wegens een bug tijdelijk niet mogelijk. sorry voor het ongemak.
Misschien een keer het Van Gogh museum bezoeken ipv een Philips museum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat @:3rr0r die van een of ander downie forum had gepakt.
Althans, zo zag het er uit.
Wowquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat @:3rr0r die van een of ander downie forum had gepakt.
Althans, zo zag het er uit.
quote:
Die van jou was een kopie van de vorige OP maar oke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die van jou was een kopie van de vorige OP maar oke.
Dit slaat echt nergens op wat je hier zegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
Er is altijd een balans tussen vernieuwing en de vorige te eren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jij mag de volgende keer de OP maken.
Nee ik ben niet van het users blocken. Dat is iets voor de safe space types.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:19 schreef GGMM het volgende:
Weer een user die de posts van PietjePuk niet hoeft te lezen
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik ben niet van het users blocken. Dat is iets voor de safe space types.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Kijk dan nog maar eens naar dat plaatje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op wat je hier zegt
Nee bedankt, ik vond één keer wel voldoendequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kijk dan nog maar eens naar dat plaatje.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste middenveld van de Eredivisie
quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste middenveld van de Eredivisie
De top-3 staat al vast dit jaarquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
Als je die opstelling van Vitesse ziet, dan moet Feyenoord dit eenvoudig winnen. Echt niks meer over van dat Vitesse.
Ik ben van de selectie van Feyenoord ook niet bepaald onder de indruk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
Als je die opstelling van Vitesse ziet, dan moet Feyenoord dit eenvoudig winnen. Echt niks meer over van dat Vitesse.
Feijenoord heeft 7 spelers verkochtquote:Op zondag 7 augustus 2022 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
Het meespelen van Dilrosun was voor het duel twijfelachtig, omdat hij onlangs een lichte hersenschudding opliep. Orkun Kökçü is door een enkelblessure afwezig; spits Santiago Giménez is nog niet speelgerechtigd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Terug van een ban. Gelukkig val ik direct in het warme bad wat VBL heet.
Ik gisteren na 2 dagen. Is toch leuker voetbal volgen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gerapporteerd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Arne Slot haalt het einde van het seizoen niet. Ter info.
Joh ze staan daar gewoon weer op de banken als hij 3 punten boven Jan Rons eindigt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje middelmaat.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh ze staan daar gewoon weer op de banken als hij 3 punten boven Jan Rons eindigt.
Heb je al haarinplanten laten doen? Stukje vooreiland.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
Waar heb jij het over ouwe reusquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al haarinplanten laten doen? Stukje vooreiland.
Te autistisch zijn om nog begrepen te wordenquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal leeft de hele dag in zijn eigen wereld met meme's die alleen hij kent.
Een nieuw seizoen, opnieuw gecalimeroquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:19 schreef Zorro het volgende:
Dat "doelpunt"
"Als het niet onomstreden vaststaat dat de beslising fout is blijft hij staan."
Afhankelijk van de club dan.
Groningen wordt gewoon 2x genaaid, die uitbal was ook al onzin.quote:
@yats is het hiermee eensquote:
Totaal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was gewoon een pingel inderdaad.
Nee maar je ziet toch op wie je reageert.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was toch geen penal bij Geert?
Ja ik kon me niet bedwingenquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar je ziet toch op wie je reageert.
Dit was 1 keer leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet je eens hoe ik me voel als je weer voor de 4832ste keer iets over hetzelfde onderwerp post.quote:
Zullen we het vandaag gewoon over voetbal hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je eens hoe ik me voel als je weer voor de 4832ste keer iets over hetzelfde onderwerp post.
Malacia zit ook netjes op het bankje.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:41 schreef GGMM het volgende:
Lekker verdedigd door Geertruida
Die moet het Nederlands elftal in
Gohquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Malacia zit ook netjes op het bankje.
Ik zou het wel prettig vinden als je dat alarm dan iets kleiner maaktquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik ben ook niet zo tevreden over de uitkomst.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het wel prettig vinden als je dat alarm dan iets kleiner maakt
Dat was bij Vitesse toch al een trage huis-tuin-en-keuken verdediger, als mijn geheugen me niet in de steek laat?quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:50 schreef Malavita het volgende:
Die rasmussen kan je ook meteen weer terugsturen
ja volgens mij wel, echt niks bijzonders iig.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was bij Vitesse toch al een trage huis-tuin-en-keuken verdediger, als mijn geheugen me niet in de steek laat?
Ik las allemaal berichten dat ze het daar heel jammer vonden dat ze hem niet konden houden. Zal wel meer geschikt zijn voor een systeem met 3 verdedigers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was bij Vitesse toch al een trage huis-tuin-en-keuken verdediger, als mijn geheugen me niet in de steek laat?
Het zal ook hoogstens de back-up zijn uiteindelijk, lijkt mij.quote:Op zondag 7 augustus 2022 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las allemaal berichten dat ze het daar heel jammer vonden dat ze hem niet konden houden. Zal wel meer geschikt zijn voor een systeem met 3 verdedigers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |