Broer niks van aan trekken vanochtend weer mijn buitenzwembad ververst, water was twee dagen oudquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:11 schreef corehype het volgende:
Weer een propaganda van kutboeren om NOG meer subsidie te krijgen voor hun onrendabel kwekerij
200 dagen per jaar regent het koala hard en ben ik depressief en is het nu EINDELIJK EEN KEER ZOMER dan klagen mensen nog steeds
Houd toch je waffel man
Geen last van hoge waterfactuur danquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:24 schreef gers het volgende:
[..]
Broer niks van aan trekken vanochtend weer mijn buitenzwembad ververst, water was twee dagen oud
Niet over het drinkwater, maar wel over het waterpeil. Dus in feite wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:30 schreef the-eye het volgende:
Want de boeren gaan over het (drink)water?![]()
Precies, het is slechts een kwestie van in de lente een paar sluizen langer dicht houden. Maar dat willen veel boeren dus niet, omdat het land dan te drassig wordt voor de grote machines.quote:Er stroomt elke dag goed water de zee in dus dit probleem is zo opgelost als men wil
Broer water kost bijna niks paar cent per kuub ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen last van hoge waterfactuur dan
...en waar had je gedacht dat we dat vast gaan houden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
Er is water genoeg. Weer zo'n gecreëerd probleem waarvan wordt gedaan alsof het ons overkomt
Gewoon in natte periodes het water langer vasthouden in plaats van het zo snel mogelijk de zee in te pompen
Regenton?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
...en waar had je gedacht dat we dat vast gaan houden?
Wadi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een hoger grondwaterpeil. Zo deed men dat vroeger ook. Nadeel is dat de weilanden dan een beetje drassig worden, maar dat was vroeger niet zo een probleem.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 7 augustus 2022 08:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Een hoger grondwaterpeil. Zo deed men dat vroeger ook. Nadeel is dat de weilanden dan een beetje drassig worden, maar dat was vroeger niet zo een probleem.
Nu de trekkers van de boeren steeds zwaarder worden, dringen die elk voorjaar er op aan dat het waterschap het grondwaterpeil laag houdt. En laten de boeren nu standaard een vaste zetel in elk waterschap hebben, waardoor ze daar onevenredig veel inspraak hebben.
Dan moet jij niet dezelfde vraag stellen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:31 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan moet jij niet dezelfde vraag stellen.
Wat klopt er dan niet aan volgens jou? Ik leer graag wat bij.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]mam man man.
Dit is KLB geen ONZ
quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]mam man man.
Dit is KLB geen ONZ
Dat is dan weer jammer. Er als de kippen bij zijn om te zeggen dat het onzin is, maar als ik vraag wat er feitelijk gezien mis is dan antwoord je niet meer.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:36 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan volgens jou? Ik leer graag wat bij.
Een regenton is mooi, maar als niet al die tokkies hun tuin compleet voltegelen, dan zou dat ook al een boel helpen. Planten, bomen en gras houden een stuk meer water vast dan stoeptegels.quote:
Ben je boer ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]mam man man.
Dit is KLB geen ONZ
In de bodem, in poldersquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je 365 dagen per jaar depressiefquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:11 schreef corehype het volgende:
Weer een propaganda van kutboeren om NOG meer subsidie te krijgen voor hun onrendabel kwekerij
200 dagen per jaar regent het koala hard en ben ik depressief en is het nu EINDELIJK EEN KEER ZOMER dan klagen mensen nog steeds
Houd toch je waffel man
Waarschijnlijk omdat je nogal inhoudsloos en met For-Farmers propaganda-slogans reageert.quote:
Heb ik geschreven dat het onzin is? Nee, dat dacht ik ook niet. Ik ga niet reageren op zaken die jij erbij bedenktquote:Op zondag 7 augustus 2022 14:09 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nogal inhoudsloos en met For-Farmers propaganda-slogans reageert.
Was je nog van plan te antwoorden waarom het verhogen van het grondwaterpeil in het voorjaar volgens jou onzin is?
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:29 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heb ik geschreven dat het onzin is? Nee, dat dacht ik ook niet.
Dus wel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:34 schreef Innisdemon het volgende:
[..]mam man man.
Dit is KLB geen ONZ
Welk gedeelte heb ik er bij bedacht? Het is een feit dat de boeren geborgen zetels hebben bij het waterschap. Het is ook een feit dat een lage waterstand in het voorjaar nodig is om met de grote tractoren op het land te kunnen. Dus welk gedeelte heb ik bedacht?quote:Ik ga niet reageren op zaken die jij erbij bedenkt
En al helemaal niet als je als een ongeduldig klein meisje reageert
@TS kampt met watertekort in z'n hersenpanquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:28 schreef schommelstoel het volgende:
TS, je begint met de dag dommer over te komen zeg.
Watsmismetjou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |