Bingo! Je hebt het eindelijk begrepen!quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja we zijn toch 1 europese unie?
Zou toch logisch zijn als we dan ook dezelfde klimaat en milieunormen aanhouden?
'Mijn weekend was echt kut man, kut NOS met hun fake news/propaganda , Putin uitdagen en dan net doen alsof die man slecht is. Rutte blijft 200000 mensen per jaar binnenhalen, is een rechterhand van Schwaab, liegt over een virus dat niet bestaat. En dan moeten wij binnen zitten, terwijl je gewoon de zwakkeren binnen moeten laten zitten, zij zijn de enige die doodgaan van het (niet bestaande) virus. ....Shit....de koffie is op....'zie je wel dat we minder immigranten moeten binnenhalen!'....quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:22 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Sommige users flikkeren nou eenmaal alle problemen op migratie.
Vraag me af hoe hun gesprekken op maandag bij de koffieautomaat zijn.
Verlicht mij eens.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zoek anders zelf even de lijstjes van de afgeopen jaren op van de mensen die zijn teruggegaan naar waar ze vandaan kwamen dan weet je het
Is dit echt?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zou toch logisch zijn als we dan ook dezelfde klimaat en milieunormen aanhouden?
Laat naar eens zien wat de verschillen zijn met Duitsland.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat lijkt men zwaar overdreven stelling en daarnaast niet waarquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:59 schreef Candymannetje het volgende:
Boeren zijn onmisbaar voor de maatschappij.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Nog een reden om te stoppen met de import.
quote:
https://www.biomaatschapp(...)et-stikstofprobleem/quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat naar eens zien wat de verschillen zijn met Duitsland.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.biomaatschapp(...)et-stikstofprobleem/
quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
https://www.biomaatschapp(...)et-stikstofprobleem/
Ik denk dat het stikstofprobleem eerder opgelost is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou zondag 7 augustus 2022 de dag zijn dat Candymannetje het eindelijk begrijpt?
Hé wat jammer, je leek het bijna begrepen te hebben. Kijk nog even naar grafiekje van vis…..quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En heb je nou het verschil in regelgeving gezien?
Verschilt nogal wat toch?
Zelfs als je van een ideale wereld uitgaat met alleen veganisten dan heb je nog steeds 0,1 hectare landbouwgrond per persoon nodig. 0,1 hectare x 18 miljoen inwoners = 1,8 miljoen hectare landbouwgrond. Laat dat nu precies de hoeveelheid landbouwgrond in Nederland zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, we zijn een kleiner land en hebben naar verhouding veel en veel meer boeren, die ook nog eens nummer 2 zijn in import. Die bezitten samen 60% van de grond en we hebben nu eenmaal afspraken gemaakt (daar zelf ook mee gekomen) en andere landen over van alles en nog wat onder druk gezet in de EU.
Migratie is dan ook best wel een probleem, minstens zo groot als het stikstof- en klimaatvraagstuk. Alleen zie je in topics omtrent migratie onze progressieve groene users nooit terug, die klitten liever samen in topics waarin afgegeven kan worden op boeren, vleeseters en, uiteraard, xenofoben en racisten. Misschien dat ze daarom zo vaak verbanden niet kunnen/willen zien; zitten te veel in hetzelfde hoekje met gelijkgestemden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:22 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Sommige users flikkeren nou eenmaal alle problemen op migratie.
Vraag me af hoe hun gesprekken op maandag bij de koffieautomaat zijn.
Oh oke dus als we met allemaal progressieve groene users in een migratietopic komen zitten hoeft er in andere topics niet met het migratiestokpaardje gesmeten te worden?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Migratie is dan ook best wel een probleem, minstens zo groot als het stikstof- en klimaatvraagstuk. Alleen zie je in topics omtrent migratie onze progressieve groene users nooit terug, die klitten liever samen in topics waarin afgegeven kan worden op boeren, vleeseters en, uiteraard, xenofoben en racisten. Misschien dat ze daarom zo vaak verbanden niet kunnen/willen zien; zitten te veel in hetzelfde hoekje met gelijkgestemden.
Wat dat betreft zullen hún gesprekken bij de (klimaatneutrale) koffieautomaat qua slogans, platitudes en geblèr over tokkies net zo Jiskefet zijn, medunkt.
Of je levert je 'xenofobiestokpaardje' in, kan ook.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:09 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Oh oke dus als we met allemaal progressieve groene users in een migratietopic komen zitten hoeft er in andere topics niet met het migratiestokpaardje gesmeten te worden?
Dat zou niet hoeven als niet elk topic over andere problemen gekaapt werd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je levert je 'xenofobiestokpaardje' in, kan ook.
Oh werkt dat zo? Je flikkert er gewoon meteen xenofobie tegenaan en gaat over tot de orde van de dag?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:11 schreef Waldorf22 het volgende:
[..]
Dat zou niet hoeven als niet elk topic over andere problemen gekaapt werd.
Ja hoor, Etto, zo werkt dat.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo? Je flikkert er gewoon meteen xenofobie tegenaan en gaat over tot de orde van de dag?
Denk je dat ik die grafiek niet gezien heb?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hé wat jammer, je leek het bijna begrepen te hebben. Kijk nog even naar grafiekje van vis…..
Lol met de ComplotMarmot op de foto ook nogquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel NVU materiaal uitgedeeld in Stroe...
Het staat er echt!
Je begrijpt dat het niet heel eenvoudig is om beleid van Nederland en Duitsland een op een te gaan vergelijken gezien verschillen in veeteelt, industrie en onder andere oppervlakte tussen Nederland en Duitsland? Je hebt in ieder geval gezien dat wij bijna dubbel zoveel hebben als Duitsland en dat op een veel kleiner oppervlakte... Conclusie wat dat betekent mag je zelf invullen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die grafiek niet gezien heb?
Die komt uit de link die ik aangedragen heb.
Maar wat is nou het verschil in wetgeving tussen de landen?
Want daar ging het over.
Heb je het zelf wel gelezen, want er staat gewoon een uitleg in wat het verschil tussen NL en DE is en dat heeft met de waarden te maken. Dat zeg ik ook, dus ik snap niet helemaal wat je punt is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En heb je nou het verschil in regelgeving gezien?
Verschilt nogal wat toch?
Xenofoobquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is dat punt mbt migratie dan? Moeten er boeren stoppen zodat er meer toekomstige bijstanders een status geven kan worden?
Ik heb met de dag een groeiende behoefte dat Nederlandse vleesboeren optyfen
Komt zelfs uit z'n eigen link.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hé wat jammer, je leek het bijna begrepen te hebben. Kijk nog even naar grafiekje van vis…..
En wat is nou het verschil in wetgeving?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het niet heel eenvoudig is om beleid van Nederland en Duitsland een op een te gaan vergelijken gezien verschillen in veeteelt, industrie en onder andere oppervlakte tussen Nederland en Duitsland? Je hebt in ieder geval gezien dat wij bijna dubbel zoveel hebben als Duitsland en dat op een veel kleiner oppervlakte... Conclusie wat dat betekent mag je zelf invullen.
Het gaat om de hoeveelheid en oppervlakte, alsmede ophoping. In dat opzicht heeft Nederland i.t.t. Duitsland bizar teveel vee.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die grafiek niet gezien heb?
Die komt uit de link die ik aangedragen heb.
Maar wat is nou het verschil in wetgeving tussen de landen?
Want daar ging het over.
Het verschil in wetgeving, dat wilde je toch zien?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb je het zelf wel gelezen, want er staat gewoon een uitleg in wat het verschil tussen NL en DE is en dat heeft met de waarden te maken. Dat zeg ik ook, dus ik snap niet helemaal wat je punt is.
Ook teveel personen per M²quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat om de hoeveelheid en oppervlakte, alsmede ophoping. In dat opzicht heeft Nederland i.t.t. Duitsland bizar teveel vee.
En dan moet je er ook nog eens bij bedenken dat een niet onaanzienlijk deel van de stikstofdepositie in onze buurlanden van ons afkomstig is. Toen de Duitsers een paar jaar geleden een onderzoek naar de kwaliteit van grondwater deden zag dat er zo uit:quote:
Oh eens hoor, NL is veel te druk ook qua mensen. Pakte men die migratie net zo hard en rap aan als deze crisis nu zijn we al ergens.quote:
Nou, je weet ook wel dat ik mij daar ook zo mijn uitspraken over doe, maar ik ben dan ook niet tegen vleeseters. Van mij hoeven we ook niet veel mensen 'binnen te halen' (want zo werkt het niet eens), maar dat wil niet zeggen dat ik elk probleem daarop af ga schuiven.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Migratie is dan ook best wel een probleem, minstens zo groot als het stikstof- en klimaatvraagstuk. Alleen zie je in topics omtrent migratie onze progressieve groene users nooit terug, die klitten liever samen in topics waarin afgegeven kan worden op boeren, vleeseters en, uiteraard, xenofoben en racisten. Misschien dat ze daarom zo vaak verbanden niet kunnen/willen zien; zitten te veel in hetzelfde hoekje met gelijkgestemden.
Wat dat betreft zullen hún gesprekken bij de (klimaatneutrale) koffieautomaat qua slogans, platitudes en geblèr over tokkies net zo Jiskefet zijn, medunkt.
Nee, het is weer een reden om de overheid als evil neer te zetten. Het probleem bestaat niet én is ook nog eens de schuld van migratie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:17 schreef opgebaarde het volgende:
Wat is dat punt mbt migratie dan? Moeten er boeren stoppen zodat er meer toekomstige bijstanders een status geven kan worden?
Ik heb met de dag een groeiende behoefte dat Nederlandse vleesboeren optyfen
Zo werkt het inderdaad niet, want men haalt ze niet binnen, ze komen gewoon.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, je weet ook wel dat ik mij daar ook zo mijn uitspraken over doe, maar ik ben dan ook niet tegen vleeseters. Van mij hoeven we ook niet veel mensen 'binnen te halen' (want zo werkt het niet eens), maar dat wil niet zeggen dat ik elk probleem daarop af ga schuiven.
Stikstofcrisis is al van vele jaren dus ja dan mag je op gebied van migratie ook heel veel geduld gaan hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh eens hoor, NL is veel te druk ook qua mensen. Pakte men die migratie net zo hard en rap aan als deze crisis nu zijn we al ergens.
Thanks. Bizar dat men dit fabeltje blijft vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, het is weer een reden om de overheid als evil neer te zetten. Het probleem bestaat niet én is ook nog eens de schuld van migratie.
Zou niet weten waarom.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stikstofcrisis is al van vele jaren dus ja dan mag je op gebied van migratie ook heel veel geduld gaan hebben.
Prima, dat mag je vinden. Wat is je oplossing?quote:
Voor mij niet hoor; het gaat mij om leefbaarheid als totaliteit, en ja, dan is het nogal frappant dat men over andere prangende problemen kennelijk niet mag spreken. Alsof leefbaarheid enkel en alleen gegarandeerd wordt door stikstofreductie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, het is weer een reden om de overheid als evil neer te zetten. Het probleem bestaat niet én is ook nog eens de schuld van migratie.
Heb geen koters.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Of met kinderen maken. Klinkt allemaal mooi op een verjaardag, maar realistisch is het niet. Maar komen die 200000 nu allemaal hierheen of komen ze hier ook daadwerkelijk hier wonen? Daar had je nog geen antwoord op gegeven.
Helaas is dat onbespreekbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh eens hoor, NL is veel te druk ook qua mensen. Pakte men die migratie net zo hard en rap aan als deze crisis nu zijn we al ergens.
Bevolkingsgroei komt alleen door import hoor. Weet niet wat jij denkt wat het is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:21 schreef Makrelis het volgende:
Nog steeds mensen die ontkennen, dat volhouden en denken dat er dan geen probleem is. Ondertussen gooit men het op vluchtelingeninstroom.
Onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |