Heb jji mij jurk aangetrokken?quote:
Nee jij!quote:
Vakantievrouwquote:
Ja was echt super geslaagd!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vakantievrouw![]()
Las al dat het geslaagd was je trip?
Fijn schatquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was echt super geslaagd!![]()
kwamen afgelopen donderdag tegen het einde van de ochtend aan in Utrecht, hebben zo'n 11 dagen rondgereisd in Groot-Brittannië, veel gezien en meegemaakt en gewoon genoten van de hele belevenis
was echt top!
![]()
![]()
![]()
Dankjewel lieverd!quote:
Zit eigenlijk altijd op FOK via mn mobielquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
Echt dat liken op mobiel gaat ook baggerslecht
Ik meestal via mijn laptopquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit eigenlijk altijd op FOK via mn mobiel
Is wel de optimale versie van fok denk ik, via je mobieltje hier zitten is wel de beperktere variant, kan niet zien wat anderen wel zien, kan wel de desktop-site aanvinken maar da's best een gedoe op zo'n klein schermpjequote:
Preciesquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is wel de optimale versie van fok denk ik, via je mobieltje hier zitten is wel de beperktere variant, kan niet zien wat anderen wel zien, kan wel de desktop-site aanvinken maar da's best een gedoe op zo'n klein schermpje![]()
![]()
Er had ooit iemand een app geschreven voor Fok! Ding was van 2013 of zo en was erg brak. Jammer dat niemand in Fok! daar mee verder is gegaan, nu zijn ze flink te laat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Tijd voor een mobiele upgrade
Erg jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Er had ooit iemand een app geschreven voor Fok! Ding was van 2013 of zo en was erg brak. Jammer dat niemand in Fok! daar mee verder is gegaan, nu zijn ze flink te laat.
Kun je wachten tot je een ons weegt denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erg jammer
Heeft zeker potentie in deze tijd @:Danny moet met de tijd mee
Een paar pondjes mag welquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kun je wachten tot je een ons weegt denk ik![]()
Een goede app ontwikkelen voor een forum als Fok! vergt veel tijd. Je wilt niet een simpele wrapper rond de mobiele website. Danny heeft gewoonweg de resources daarvoor niet. Dan maar proberen om de huidige layout te optimaliseren voor mobile browsers.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erg jammer
Heeft zeker potentie in deze tijd @:Danny moet met de tijd mee
Zag het van de week ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:30 schreef devzero het volgende:
Wat is er met CinderellaDreamer gebeurt? Die poste hier toch ook nog wel eens?
anoniem_29072022082931
Bolk opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zag het van de week ook.Geen idee.
Vroeg het me ook al af.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:30 schreef devzero het volgende:
anoniem_29072022082931
Je weet vast wel waarom hequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:30 schreef devzero het volgende:
anoniem_29072022082931
Nimmer!quote:
Hola!quote:
Zeker aardig mens. Ik mocht haar graag. Maar ja zelfde conflict met meneer Haagsquote:
Naar omstandigheden primaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Tijd geleden, alles oké met de gezondheid?
Nooit leuk nee, maar het beste kan je er gewoon bovenstaan. Heb ik wel geleerd hier na een ban van 2 week toen. Lamalullenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker aardig mens. Ik mocht haar graag. Maar ja zelfde conflict met meneer Haagsals ik had.
Die sukkel is nu op vakantie en zie hoe gezellig het hier is
Is ook zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Nooit leuk nee, maar het beste kan je er gewoon bovenstaan. Heb ik wel geleerd hier na een ban van 2 week toen. Lamalullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |