quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 18:02 schreef Scorpie het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over penisschimmel.
Bah, genoot net zo lekker van tetten.quote:
Vooral van die 16 jarige smatjes bohhhh man!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag was ik weer eens bij de AH en terwijl ik langs de zuivel liep kwamen er ineens 2 heerlijke grote melk uiers voorbij in een strak topje met van die dunne bandjes.![]()
![]()
Op een meisje dat niet eens echt chubby was ofzo, hooguit 5kg te zwaar.
Ik wist niet wat ik zagen ik voelde me ineens helemaal duizelig worden ofzo en week in de beentjes
![]()
Je zag gewoon de complete contouren van haar pronte stevige tetten ook, alsof ze geen bh droeg echt superieur, irl komt dat toch nog 10x heftiger over dan op de internets kan ik jullie mededelen. Daarna nog 2x vanaf de tegengestelde richting van haar een gangpad in gelopen zodat ik haar 'toevallig' weer tegemoet kwam en uit kon checken vanuit m'n ooghoeken![]()
Daarna durfde ik niet meer![]()
Heel de middag nog van na kunnen genieten en had de behoefte om het even van me af te schrijven hier.
Klacht: Jonge meiden die met hun té lekkere tieten shinen in de supermarkt.
Voor jou is het jammer dat het bij kijken bleef denk ik dan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Vandaag was ik weer eens bij de AH en terwijl ik langs de zuivel liep kwamen er ineens 2 heerlijke grote melk uiers voorbij in een strak topje met van die dunne bandjes.![]()
![]()
Ik wist niet wat ik zagen ik voelde me ineens helemaal duizelig worden ofzo en week in de beentjes
![]()
Je zag gewoon de complete contouren van haar pronte stevige tetten ook, alsof ze geen bh droeg echt superieur, irl komt dat toch nog 10x heftiger over dan op de internets kan ik jullie mededelen. Daarna nog 2x vanaf de tegengestelde richting van haar een gangpad in gelopen zodat ik haar 'toevallig' weer tegemoet kwam en uit kon checken vanuit m'n ooghoeken![]()
Heel de middag nog van na kunnen genieten en had de behoefte om het even van me af te schrijven hier.
Niks mis mee.quote:
Ecto met lage standaard gespotquote:
Jij winkelt toch alleen bij lidl pauperquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij winkelt toch alleen bij lidl pauper
Het meisje in de afbeelding die ik quote was een magere 6, ik neuk niks beneden een solide 9.quote:
Uh nee dat is @Naardegallemiezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:53 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij winkelt toch alleen bij lidl pauper
TS is dief van eigen portemonneequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uh nee dat is @:naardegallemiezen
Ik kots op de Lidl (en op de ALdi)
En hoe weet je of het een 9 is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het meisje in de afbeelding die ik quote was een magere 6, ik neuk niks beneden een solide 9.
Als het meisje een 6 is doe dan 69 dan is ze een omgekeerde 6 dus een 9 niffoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En hoe weet je of het een 9 is?
Imo weet je dat pas als je ook het lichaam en dus de kont en tetten naakt hebt gezien, voordat je daarover kunt oordelen.
Goed punt, maar met het hoofd wat dat meisje heeft zal ze nooit verder komen dan een 6quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En hoe weet je of het een 9 is?
Imo weet je dat pas als je ook het lichaam en dus de kont en tetten naakt hebt gezien, voordat je daarover kunt oordelen.
Was vandaag per toeval even in de AH (hoogst ongebruikelijk dat zeker).quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Uh nee dat is @:naardegallemiezen
Ik kots op de Lidl (en op de ALdi)
Hoezo 'per toeval' ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Was vandaag per toeval even in de AH (hoogst ongebruikelijk dat zeker).
Jawel niffo winkelt alleen in de lidl nu opeens in de AH weet niet wat gebeurtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo 'per toeval' ?
Ik kom ook niet 'per toeval' ineens bij de Lidl terecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |