@AIVDquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Ahhh.. Al die angstige mensen hier die elkaars zieltjes proberen te temperen door elkaar valse complimentjes te geven en naar elkaars mond aan het praten zijn. Daarmee krijg je lekker het gevoel om bij een gebalanceerde meerderheid te horen.
Zoveel medelijden..
Ach kinders toch.. Jullie moesten eens weten hoeveel er nog op jullie pad gaat komen.
jeetje wat enorm gaaf zegquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Ahhh.. Al die angstige mensen hier die elkaars zieltjes proberen te temperen door elkaar valse complimentjes te geven en naar elkaars mond aan het praten zijn. Daarmee krijg je lekker het gevoel om bij een gebalanceerde meerderheid te horen.
Zoveel medelijden..
Ach kinders toch.. Jullie moesten eens weten hoeveel er nog op jullie pad gaat komen.
En vanavond de deur dubbel op slot doen en met een nachtlampje aan angstig slapen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Zoveel medelijden..
Je schrijft dus niet alleen erg slordig, maar je begrijpend lezen laat ook te wensen over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kraanwogel en ooievaars die zijn uitgestorven door de boeren?/
Ben ook wel klaar met bepaalde zaken in dit land maar als we dat gewoon uitvoeren is er bijv ineens geen woningnood meer.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben wel klaar met die kut boeren. De veestapel moet gewoon kleiner, klaar.
Romeos & Julias.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn Wappie woordenboek is niet up to date
Ik zou geen reden kunnen bedenken om pro boeren te zijn. Het is toch allang duidelijk dat de sector veel te groot is voor dit land. Ben die jankballen wel zat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ook wel klaar met bepaalde zaken in dit land maar als we dat gewoon uitvoeren is er bijv ineens geen woningnood meer.
Succes boeren!
Want jij weet dat wel zeker, zo diep vanuit de wappiefuik dat je de realiteit volledig uit het oog verloren bentquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Zoveel medelijden..
Ik hoop dat de politie ook met de hardste acties ooit gaat komen. ME, waterkanon, traangas, honden, shovels... Zet het allemaal maar in. Of een opstand van normale burgers die deze trekkerterroristen inmiddels ook spuugzat zijn.quote:
Reken er maar niet op. Ze wachten gewoon tot de boeren terroristen klaar zijn met barbecue๋n hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat de politie ook met de hardste acties ooit gaat komen. ME, waterkanon, traangas, honden, shovels... Zet het allemaal maar in.
je bent hier uiteindelijk niet anoniemquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:21 schreef Viesdik het volgende:
Zoveel medelijden..
Ook de politie is het niet altijd eens met het beleid en hebben ook wel eens gedemonstreerd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Ze wachten gewoon tot de boeren terroristen klaar zijn met barbecue๋n hoor.
Ah wel nog op anderen reageren, maar niet toegeven dat je net keihard aan het liegen was. FDF was gewoon uitgenodigd en die willen zelf niet. Dan kom jij huilen dat ze niet uitgenodigd zijn, Of je liegt, of je roept maar wat. In beide gevallen geeft het aan dat we al jou andere comments ook maar als onzin moeten bestempelen. Je zegt alleen maar iets om alles de schuld te geven, behalve de boeren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dit hele land in de fik steken... Dit hele systeem moet met huid en haar vernietigd worden
@AIVDquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 19:51 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dit hele land in de fik steken... Dit hele systeem moet met huid en haar vernietigd worden
Stoer hoor, misschien eens emigreren als het hier zo kut is dat alles vernietigd moet worden, Mo.quote:
Wat is, volgens jou, de taak van de politie?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 22:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ook de politie is het niet altijd eens met het beleid en hebben ook wel eens gedemonstreerd.
Gelukkig maar, anders zou de politie een soort knokploeg worden voor de overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |