Wij schuiven net de tuindeur dicht omdat het toch wel fris begint te worden, stiekem best lekker.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:14 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben net heeeerlijk onweer gehad. 35 graden in de Ardèche is ronduit heet, klam en vies. En onze slaapkamer is net een sauna.
En kom niet aanzetten met jamaarjijhebtspaansegenen. Want ik temperament je tegen je kop.
Heb je het misschien extra warm met al dat temperament?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:14 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben net heeeerlijk onweer gehad. 35 graden in de Ardèche is ronduit heet, klam en vies. En onze slaapkamer is net een sauna.
En kom niet aanzetten met jamaarjijhebtspaansegenen. Want ik temperament je tegen je kop.
Wij vonden het (15 jaar geleden) dus wel een oncomfortabel idee. Maar we kwamen net uit zuid Afrika. Daar liepen we ook niet in het openbaar te viezelevozelen ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:28 schreef exode het volgende:
Vanyel, ik voelde me in Namibie wel op mijn gemak. Daar bestaat de wet gelukkig alleen op papier. Maar het staat nu dus wel onderaan de lijst van wishes.
Hoe hard blaas jij wel niet? Het waait echt heel hard nu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 20:32 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wij schuiven net de tuindeur dicht omdat het toch wel fris begint te worden, stiekem best lekker.
Ik kan niet hard genoeg blazen om wat verkoeling jouw kant op te blazen amaranta. Sterkte daar in de plakwarmte
En gewoon vrij zijn om eens lekker op de bank te liggen? Volgens mij is daar helemaal niets mis meequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vakantie zo'n 10 jaar geleden afgezworen na een aantal traumatische vakanties. Toen heb ik me bedacht waarom ik daar in vredesnaam nog zin in had. Man en kinderen gaan sindsdien alleen. Zij blij en ik blij en collega's blij, want hoeven ze met mij ook geen rekening te houden.
Enige nadeel is het stuwmeer aan vrije dagen, want ik zie ook het nut niet zo van vrij zijn en thuis zijn. Dan voel ik me verplicht om te gaan schoonmaken, opruimen en schilderen en zo.
Dit!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
En gewoon vrij zijn om eens lekker op de bank te liggen? Volgens mij is daar helemaal niets mis mee
Wat vervelend dat je woonplezier enigszins wordt vergalt door een hond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:45 schreef Leandra het volgende:
Soneal en ik hebben zojuist besloten niet morgen naar Duitsland te gaan.
De buren zijn op vakantie en godzijdank hebben ze die onbetrouwbare, bijtende hond of mee (denk het niet, in de caravan), of naar een pension gebracht, dus we hebben besloten nog even te genieten van onze tuin zonder gestoorde buurhond, gaan we weg als ze terug zijn, of volgende week zondag, als ze dan nog niet terug zijn.
Maken we er deze week wel uitstapjes van.
Hahaha, een onontdekt talentquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe hard blaas jij wel niet? Het waait echt heel hard nu.
😂😂😂🤣🤣🤣
Ja, ik baal er ook wel van dat het toch meer effect op me heeft dan ik dacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je woonplezier enigszins wordt vergalt door een hond.
Vorig zomer had hij Soneal in zijn achterwerk gebeten nadat hij ontsnapt was tijdens het uitlaten, gelukkig niet doorgebeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:52 schreef livelink het volgende:
Oh, wow. En ik dacht dat ik last had van de blaffende hond van mijn buren. Maar dit lijkt dan overtreffende trap te zijn
Bij ons is in de voortuin werken een soort van vlag uit voor buurtgenoten om te komen kletsen. Meestal niet zo erg, soms niet handigquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:35 schreef exode het volgende:
Verloofde lag in een deuk 'bellen ze nu al aan om met jou te ouwehoeren?'
Hier ook inderdaad. Maar nu gaan ze zelfs aanbellenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:57 schreef Hupje het volgende:
@:Leandra Wat heftig, zeg. Wat zegt/doet die buurman op dat moment?
[..]
Bij ons is in de voortuin werken een soort van vlag uit voor buurtgenoten om te komen kletsen. Meestal niet zo erg, soms niet handig
Bij Soneal vloog hij er gelukkig achteraan en had hem vrij snel te pakken, bij mij trok hij de hond wel terug maar had duidelijk niet door hoe ernstig het was.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:57 schreef Hupje het volgende:
@:Leandra Wat heftig, zeg. Wat zegt/doet die buurman op dat moment?
[..]
Mwah deels.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:11 schreef exode het volgende:
Pfff Leandra, ik herinner me nog dat je van Soneal vertelde ja. Ik zou dat als erg onprettig ervaren. Kan je er wel met de buren over praten?
Wij waren (2008) toen ook al een tikje ouder dan julliequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:33 schreef exode het volgende:
Vanyel, ik moest even terugkijken, wij waren er in 2009 dus dat scheelt niet veel. In die periode waren we ook vooral naief in dat soort dingen, dat kan er ook mee te maken hebben.
Allemachtig. Ik ben wel vrij bang voor honden, dus ik kan me voorstellen dat je nu niet altijd lekker buiten zit als het hem ook nog lukt om te ontsnappen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorig zomer had hij Soneal in zijn achterwerk gebeten nadat hij ontsnapt was tijdens het uitlaten, gelukkig niet doorgebeten.
Een week later sprak ik de buurman toen hij de hond uitliet en dacht ik van "ik kan geen buurhond hebben die ik niet vertrouw" dus ik dacht ik laat hem aan mijn hand ruiken, hand open, naar boven, niet boven zijn bek maar eronder.
Nou ja, toen moest mijn arm dus gehecht worden.
Dat was vrij nasty.
Hij is voor zover ik weet nooit uit hun tuin ontsnapt en die ene keer tijdens het uitlaten had hij de verkeerde halsband om, maar het blijft gewoon heel naar om zo'n gevaarlijk beest dat simpelweg niet onder controle is naast je te hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Allemachtig. Ik ben wel vrij bang voor honden, dus ik kan me voorstellen dat je nu niet altijd lekker buiten zit als het hem ook nog lukt om te ontsnappen.
Onbegrijpelijk inderdaad. Ik ben zelf vroeger ook eens gebeten door een hond, die altijd uit de tuin kwam rennen als je langsfietste. Eén keer had hij dus beet en hing in mijn enkellaars. Verder dan dat was hij niet gekomen. Ik fietste toen samen met mijn vriendin en hij had het broertje van mijn vriendin ook al eens gebeten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:02 schreef Vanyel het volgende:
Blijft een bizar verhaal. Hoe je als (ogenschijnlijk) weldenkend mens niet kunt bedenken dat je hond na het aanvallen van 4 mensen misschien niet zo geschikt is gebleken als huisdier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |