Ik ben sowieso wel een beetje teleurgesteld dat we geen verdediger hebben gehaald. We hebben het nu al jaren erover dat de verdediging een pijnpunt is, en we vertikken het gewoon om geld neer te leggen voor een echt versterking daar. Ramalho is de enige die acceptabel is daar, Teze kan wel wat worden, maar meer als back imo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan hadden we geld moeten uitgeven aan back(s) ja, en dan hadden we mogelijk Til niet kunnen halen bijvoorbeeld. En dus de Willy vd Kuijlenschaal niet binnengehengeld.
Ik vind in principe dat wat er staat buiten de linksbacks wel oke is, Hoever is natuurlijk een waardeloze versterking. Maar de spoeling is te dun (en Luckassen kan er niets van)quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje teleurgesteld dat we geen verdediger hebben gehaald. We hebben het nu al jaren erover dat de verdediging een pijnpunt is, en we vertikken het gewoon om geld neer te leggen voor een echt versterking daar. Ramalho is de enige die acceptabel is daar, Teze kan wel wat worden, maar meer als back imo.
Nu ook weer, die Hoever als ‘versterking’ dit jaar, en dat is het, geloof ik. Benitez is natuurlijk wel een serieuze stap omhoog van Drommel, maar Drommel was niet de enige die stond te schutteren achterin.
Ik vind het niet zo slecht met Boscagli/Obispo en Ramalho/Teze, maar mag hopen dat als er zich een buitencategorie-speler aandient, we deze mogen verwelkomen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje teleurgesteld dat we geen verdediger hebben gehaald. We hebben het nu al jaren erover dat de verdediging een pijnpunt is, en we vertikken het gewoon om geld neer te leggen voor een echt versterking daar. Ramalho is de enige die acceptabel is daar, Teze kan wel wat worden, maar meer als back imo.
Nu ook weer, die Hoever als ‘versterking’ dit jaar, en dat is het, geloof ik. Benitez is natuurlijk wel een serieuze stap omhoog van Drommel, maar Drommel was niet de enige die stond te schutteren achterin.
Boscagli is nog een aantal maanden eruit natuurlijk, maar die is opzich wel okay. Vraag ke wel nog steeds af of hij niet beter is als verdedigende middenvelder. Obispo is naar mijn mening ook veel te vaak te betrappen op een fout, maar heeft talent natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:18 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo slecht met Boscagli/Obispo en Ramalho/Teze, maar mag hopen dat als er zich een buitencategorie-speler aandient, we deze mogen verwelkomen.
Ik zou toch graag nog een verdediger halen voor naast Ramalho. Teze als rechtsback en Mauro linksback. Dan heb je ook redelijke vervangers voor iedere positie etc. Max op linksback, Obispo centraal en Mwene als rechtsback.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind in principe dat wat er staat buiten de linksbacks wel oke is, Hoever is natuurlijk een waardeloze versterking. Maar de spoeling is te dun (en Luckassen kan er niets van)
Obispo is een beetje een Jaap Stam, simpele mandekker, vond hem tegen Monaco wel goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Boscagli is nog een aantal maanden eruit natuurlijk, maar die is opzich wel okay. Vraag ke wel nog steeds af of hij niet beter is als verdedigende middenvelder. Obispo is naar mijn mening ook veel te vaak te betrappen op een fout, maar heeft talent natuurlijk.
Opzich goed, maar in een minuut maakt die we 2 blunders die tot een goal kunnen leiden. Verloor de bal op eigen helft, als zo goed als laatste man, met een domme dribbel, en een minuut later geeft hij die debiele terugspeelbal terwijl Minamino in het strafschopgebied staat. Die fouten maakt hij, volgens mij althans, redelijk vaak nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Obispo is een beetje een Jaap Stam, simpele mandekker, vond hem tegen Monaco wel goed
Oh ja, die was ik alweer vergeten. Goed punt! Hopelijk wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:27 schreef ruud.nl het volgende:
Misschien is die Branthwaite wel een goeie.
o ja die terugspeelbal was ik alweer vergeten, voetballen kan hij inderdaad niet zo goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich goed, maar in een minuut maakt die we 2 blunders die tot een goal kunnen leiden. Verloor de bal op eigen helft, als zo goed als laatste man, met een domme dribbel, en een minuut later geeft hij die debiele terugspeelbal terwijl Minamino in het strafschopgebied staat. Die fouten maakt hij, volgens mij althans, redelijk vaak nog.
Voetballen is meer dan een pass kunnen geven. Het is een meer dan prima verdediger, zijn tackles zijn echt heel erg sterk. Helaas wel vaker dan eens om zijn eigen fouten te herstellen. Maar vooral zijn passing is soms wat ongelukkig omdat hij qua focus iets lijkt te missen. Het lijkt vooral gemakzucht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja die terugspeelbal was ik alweer vergeten, voetballen kan hij inderdaad niet zo goed
als je dat nu nog steeds hebt is het geen gemakzucht meer maar gebrek aan kwaliteit, neem niet weg dat hij met iemand naast hem die echt de leiding heeft het best wat kan wordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Voetballen is meer dan een pass kunnen geven. Het is een meer dan prima verdediger, zijn tackles zijn echt heel erg sterk. Helaas wel vaker dan eens om zijn eigen fouten te herstellen. Maar vooral zijn passing is soms wat ongelukkig omdat hij qua focus iets lijkt te missen. Het lijkt vooral gemakzucht.
Fredje Bouma had dat ook in zijn jonge jaren, die heeft dat er behoorlijk uit gekregen en heeft een uitstekend niveau gehaald, zeker in zijn laatste periode bij PSV was hij erg goed.
Wat een flauwekul. Alsof je op je 23e het mentale aspect niet meer kunt ontwikkelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat nu nog steeds hebt is het geen gemakzucht meer maar gebrek aan kwaliteit, neem niet weg dat hij met iemand naast hem die echt de leiding heeft het best wat kan worden
dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen dat het geen mentale kwestie is maar gewoon onkunde/gebrek aan kwaliteitquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Alsof je op je 23e het mentale aspect niet meer kunt ontwikkelen.
Ik zie dat dan anders. Volgens mij laat hij genoeg kwaliteiten zien, ook op dat vlak. Alleen niet constant genoeg. Ik zie echt veel paralellen met Bouma.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet, ik zeg alleen dat het geen mentale kwestie is maar gewoon onkunde/gebrek aan kwaliteit
Mooi opgelost. Kunnen die vaders hun kids weer gewoon thuislaten en niet 15 min voor wedstrijd eindigt hele tijd naar voren sturen op ere zuid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
PSV doet hetzelfde als Ajax.(goh)
In dit geval vind ik het helemaal prima dat we ajax nadoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat ze geblesseerd raken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:12 schreef tja77 het volgende:
Savio en Branthwaite vanavond met jong PSV tegen Willem II.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:16 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |