Jipgodin. Alleen voor haar zou ik kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Zometeen kiezen tussen dit, AZ en de Slimste Mens
Voetbal is wel prima achtergrondvermaak inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Ik kijk allemaal tegelijk!
Ik heb een erg pittige mening over moderators en admins die door een slotje heen posten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk de lapo van vorig deel dan
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:43 schreef Oriente het volgende:
Misschien kan Jon Rans nu even een negerliedje zingen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, nog ff 0-3 voor de rust en ik zen tevree.
Hij lag er hier toen nog niet inquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:42 schreef GGMM het volgende:
0-3
Deze goal is niet aangekondigd door Drizzt dus deze erken ik niet.
Ohquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Hij lag er hier toen nog niet in
Z'n foto wordt hier ook steeds gepostquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:44 schreef Zorro het volgende:
Die commentator heeft het niet helemaal he
Daar knapt ook niemand van opquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n foto wordt hier ook steeds gepost
Alleen 4 posts voor de jouwe die de goal aangeven.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Hij lag er hier toen nog niet in
Hij kan ook de crib walk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:43 schreef Oriente het volgende:
Misschien kan Jon Rans nu even een negerliedje zingen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n foto wordt hier ook steeds gepost
Ik ook niet, ik ga zo sporten aangezien het lekker afkoeltquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:45 schreef Coco het volgende:
Ik ga de tweede helft niet kijken.
Gefeliciteerd @:Drizzt2.0
Stukquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ [url=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5a/Ren%C3%A9_van_den_Berg.jpg/1200px-Ren%C3%A9_van_den_Berg.jpghttps://upload.wikimedia.(...)_Berg.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[ [url=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5a/Ren%C3%A9_van_den_Berg.jpg/1200px-Ren%C3%A9_van_den_Berg.jpghttps://upload.wikimedia.(...)_Berg.jpg]afbeelding[/url] ]
Bijna.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kan ook de crib walk.
[ afbeelding ]
Ik zat niet de foks te F5'enquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen 4 posts voor de jouwe die de goal aangeven.
Heb jij al ervaring met de ViaPlay livestreams? Ik lees veel klachen van F1(geen sport)-kijkers over de kwaliteit van de streams. Maar ik overweeg het dus te nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga zo sporten aangezien het lekker afkoelt
Het is hartstikke prima, zowel F1 als Dartsquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij al ervaring met de ViaPlay livestreams? Ik lees veel klachen van F1(geen sport)-kijkers over de kwaliteit van de streams. Maar ik overweeg het dus te nemen.
Geen ervaring nog mee, morgen de eerste dag pas. Ik lees van de dartkijkers juist helemaal geen klachten. Het is een beetje wisselend allemaal. Wel heel benieuwd.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij al ervaring met de ViaPlay livestreams? Ik lees veel klachen van F1(geen sport)-kijkers over de kwaliteit van de streams. Maar ik overweeg het dus te nemen.
Naar het dartsen kijkt toch geen hond.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geen ervaring nog mee, morgen de eerste dag pas. Ik lees van de dartkijkers juist helemaal geen klachten. Het is een beetje wisselend allemaal. Wel heel benieuwd.
@Doevelaer is nu ziedendquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Naar het dartsen kijkt toch geen hond.
Mensen zonder ViaPlay zijn niet rullevantquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor het warme bad tijdens aankomend wk
Een WK zonder Maijer, en dan toch een koud badquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mensen zonder ViaPlay zijn niet rullevant
We zitten in het AZ topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
Twente speelt echt leuk, zit te twijfelen of ik AZ of Twente ga kijken :
He wat lastig voor je. Ik help je even.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
Twente speelt echt leuk, zit te twijfelen of ik AZ of Twente ga kijken :
Duidelijk, ben over 10 minuten terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
He wat lastig voor je. Ik help je even.
[poll=4307]
Ik klik op het een en krijg het ander.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
He wat lastig voor je. Ik help je even.
[poll=4307]
Afgelopen dus daar verder.quote:
En dan lekker eraf tegen Fiorentina.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch nog 1-3 gewonnen, niks mis mee
Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Debiel Zijleaids heeft wat lekker warms aangetrokken
Maar hij staat in AFAS stadionquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun Zijleaids een zonnesteek in de Bier Veste.
Ik gun Zijleaids een zonnesteek in het Dirk Scheringa Stadion.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij staat in AFAS stadion
Simeonić?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Serviers hebben een overactieve trainer
Voor de spanning he.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uitgoals tellen niet dubbel
En die moet 40-45 miljoen kosten?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:13 schreef Slobeend het volgende:
Zerrouki laat zich daar erg simpel foppen.
Of Harryquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar een van de Leo's.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Die neger zat mis. @:caland
Gewoon.
In de branding komt hij meer tot z'n recht.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daan Rots is een zeer matige voetballer.
Gertgodquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:16 schreef T3hTommay het volgende:
JA DE GOAL IS DAAR BIJ DE TWEEDE PAAL
Doe normaal idioot.
Kappen met die shit!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Die neger zat mis. @:caland
Gewoon.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In de branding komt hij meer tot z'n recht.
tokkiequote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:24 schreef Zipportal het volgende:
Brenet heeft zijn ketting nog om.![]()
![]()
![]()
Boete.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:24 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Vak Peeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie moet de begrafenis betalen als hij blijft steken ergens?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:24 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Ja @Scrummie doet ook graag mee aan de act.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij juicht zo ook samen met @:zipportal voor Dundee.
Het valt me op dat Feyenoordfans erg bozig zijn op Twente.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:scrummie doet ook graag mee aan de act.
Wat zou de oorzaak zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt me op dat Feyenoordfans erg bozig zijn op Twente.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij juicht zo ook samen met @:zipportal voor Dundee.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Des te gunstiger als Twente Europa in gaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is toch de voornaamste concurrent.
Genotquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Wat had Ricky ook alweer gehad? Hartproblemen?
Hij speelt toch niet bij Ajax?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
Nee, aneurysma.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
ja dat afgeven op de subtoppers zo van "Wij horen niet bij jullie hoor!" begint wel heel droevig te worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het valt me op dat Feyenoordfans erg bozig zijn op Twente.
Daar gaat elk voetballershart sneller van kloppen, das waarquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij speelt toch niet bij Ajax?
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij speelt toch niet bij Ajax?
Dus geen genot.quote:
Nee dat nietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:41 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord hoort bij de subtop.
Hoever speelt toch bij PSV?quote:
Kingfloplandquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:41 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord hoort bij de subtop.
Hopelijk is hij zoet.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nu een mandarijn aan het pellen. (heb hem nu even neergelegd om deze reactie te typen)
Met je vieze mandarijnenhanden typen zeker.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nu een mandarijn aan het pellen. (heb hem nu even neergelegd om deze reactie te typen)
Vitamientjes zijn je vriendjesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Met je vieze mandarijnenhanden typen zeker.
Het is de schuld van de Spanjaarden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij is zo taai als de kont van Sinterklaas.
Ik ben woedend.
zapquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Het niveau daalt. Hier wil ik NIET bij horen.
Erg mooi.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Het niveau daalt. Hier wil ik NIET bij horen.
Dit vind ik wel een like waard!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik was laatst met mijn nichtje in de bioscoop om een erg slechte Nederlandse film te kijken. Komt ineens Ellie Lust in beeld als hoofdbeveiliging van het cruiseschip. En ze was erg slecht en toen moest ik een beetje lachen.
Einde verhaaltje.
Bedankt ouwe reus.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een like waard!
Waarom?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een like waard!
Titanic?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik was laatst met mijn nichtje in de bioscoop om een erg slechte Nederlandse film te kijken. Komt ineens Ellie Lust in beeld als hoofdbeveiliging van het cruiseschip. En ze was erg slecht en toen moest ik een beetje lachen.
Einde verhaaltje.
Hallo Jelle K @Zipportalquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Einde verhaaltje.
Dit is geil @de_boswachterquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent een goed mens met je nichtje.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Voor de echte liefhebbers hier ook nog de trailer:
Ik ook. Juultje Tieleman doet mee aan expeditie Robinson bohhh en Liza Sips ook. Stukje poalliftenquote:
Ik vind het erg teleurstellend dat @Scrummie zijn plezier jou klaarblijkelijk totaal niets doet.quote:
Ik doe nu alvast mijn broekie uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Juultje Tieleman doet mee aan expeditie Robinson bohhh en Liza Sips ook. Stukje poalliften
quote:When a smart 13-year-old girl from a blended family is about to be kidnapped during a cruise by two criminals, she has to to form a bond with her stubborn stepbrother with whom she has not been able to get along until then.
gohquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje een spoiler maar Ellie Lust is dus de grote boosdoener.
In de boeien ermee!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Fijn dat je nichtje meeging om de film uit te leggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat ben je vervelend.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je nichtje meeging om de film uit te leggen.
Pics van je nichtje?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Einde verhaaltje.
Home alone remake op een cruise?quote:
Dankjequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje droevig dat Twente vijfde beste club is van Nederland.
Florentina's seizoen is nog niet begonnen dus dat is in hun nadeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje droevig dat Twente vijfde beste club is van Nederland. Dit is heel slecht. En dan wacht Fiorentina in volgende ronde. Au au au
Als Twente het spel niet hoeft te maken, kunnen ze wel goed van zich afbijten. Maar als ze echt onder druk komen, zie je de gebreken wel. Unnerstall is bijvoorbeeld een keeper die zelden klemt, maar vooral wegstompt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Hoeveel kans maakt Twente tegen Fiorentina?
Ik ben wel benieuwd of Luka Jović nog wat kan. Het moet er toch nog wel in zitten zou je zeggen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Twente het spel niet hoeft te maken, kunnen ze wel goed van zich afbijten. Maar als ze echt onder druk komen, zie je de gebreken wel. Unnerstall is bijvoorbeeld een keeper die zelden klemt, maar vooral wegstompt.
Benieuwd naar die Nico Gonzalez.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of Luka Jović nog wat kan. Het moet er toch nog wel in zitten zou je zeggen.
Het ene sluit het andere niet uit. AZ moet inderdaad veel beter kunnen presteren en veel betere transfers doen. Neemt niet weg dat ik dit Twente gewoon matig vind. Vlap en Zerrouki zijn wel goed maar vooral Vlap wordt weinig gezocht. De aanvallers van Twente mwah. Brenet kan niet verdedigen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. Dit is gewoon een prima elftal.
Je kunt je beter boos maken om het ongelofelijk nietszeggende elftal dat AZ bijeensprokkelt, zijnde een club die al jaren in de top-5 van Nederland bivakkeert.
7-2 winnen zou AZ dan weer enorm blij mee zijn nuquote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit. AZ moet inderdaad veel beter kunnen presteren en veel betere transfers doen. Neemt niet weg dat ik dit Twente gewoon matig vind. Vlap en Zerrouki zijn wel goed maar vooral Vlap wordt weinig gezocht. De aanvallers van Twente mwah. Brenet kan niet verdedigen.
Vandaag niet gekeken, maar vind het volstrekt opportunistische bagger om ze als matig te bestempelen. Het zit defensief-tactisch over het algemeen prima in elkaar en hebben veel individuele kwaliteit/doelpuntenmakers. Ook nog eens het voordeel dat ze hun elftal van vorig seizoen uitstekend intact hebben kunnen houden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit. AZ moet inderdaad veel beter kunnen presteren en veel betere transfers doen. Neemt niet weg dat ik dit Twente gewoon matig vind.
Matija Nastasić zit er ook al een tijdje zie ik, ooit nog van Manchester City. Ik was zijn bestaan alweer vergeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd naar die Nico Gonzalez.
En dan vergeten we nog Sofyan Amrabat, die best een status heeft verworven in de Serie A.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Matija Nastasić zit er ook al een tijdje zie ik, ooit nog van Manchester City. Ik was zijn bestaan alweer vergeten.
Zat er lekker in.quote:
En hebben een coach die de Nederlandse cynicus wel aan moet spreken qua opvatting.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:54 schreef Sked het volgende:
Fiorentina is een prima ploeg, die moeten niet al te veel problemen met Twente hebben.
Zo, hatsa. Dit zijn teksten.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zijn net weer wat wedstrijdjes onderweg. Een seizoen is een marathon en geen sprint.
Wat is dit triest hè ?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Nee sukkels, dat was geen afscheid, ze willen hem juist overtuigen te blijven.
(Hopelijk lukt dat)
Wel altijd afwachten hoe serieus een Italiaanse ploeg zo’n toernooi neemt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:54 schreef Sked het volgende:
Fiorentina is een prima ploeg, die moeten niet al te veel problemen met Twente hebben.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]. Dit is gewoon een prima elftal.
Je kunt je beter boos maken om het ongelofelijk nietszeggende elftal dat AZ bijeensprokkelt, zijnde een club die al jaren in de top-5 van Nederland bivakkeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |