Eerst maar eens op Griekse les bij Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ts is op vakantie in Griekenland. Kreta om precies te zijn
En nu wil ik niet meer terug naar mijn eigen regenachtige kuteiland vol dronken aardappelvreters:r
Verrukkelijk eten, mannelijk schoon waar je niet vanaf kan blijvenheerlijk zonnetje en prachtige stranden .
Klacht : lange termijn appartement huren is duur. Kan het wel betalen maar dan kan ik geen huis meer kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eerst maar eens op Griekse les bij Bassie en Adriaan.
Voor jou is alles te duur... saagquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Klacht : lange termijn appartement huren is duur. Kan het wel betalen maar dan kan ik geen huis meer kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand een bingokaart voor mij?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Eerst maar eens op Griekse les bij Bassie en Adriaan.
Haha, viesboos.quote:
quote:
Broer in Ierland heb je gingerchicks en Grieken zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ts is op vakantie in Griekenland. Kreta om precies te zijn
En nu wil ik niet meer terug naar mijn eigen regenachtige kuteiland vol dronken aardappelvreters:r
Verrukkelijk eten, mannelijk schoon waar je niet vanaf kan blijvenheerlijk zonnetje en prachtige stranden .
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Voor jou is alles te duur... saag
Je weet dat TS homo is?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
Broer in Ierland heb je gingerchicks en Grieken zijn niet te vertrouwen.
Nee alleen dat die genakt is door duo/ woningmarktquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:42 schreef Pharkus het volgende:
Misschien een rijke griek aan de haak slaan?
Ik kom niet verder dan kalimeraquote:
Ik kreeg hier een halfje vanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef Het_Bokje het volgende:
Boeie, mits je Schiphol maar overslaat en rechtstreeks naar je eilandje terugvliegt met je poepertje vol Griekse apenpokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |