Ah, daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 licht autistische puber die moeite heeft met veranderingen en 1 puber die liever met z'n maten zou gaan. Lastig om het iedereen naar z'n zin te maken
En een moeder met af en toe een psychische offday en een zolderkamerautist als vader. Zo slecht gaat het nog niet met die variabelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, daar kan ik me iets bij voorstellen ja
quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En een moeder met af en toe een psychische offday en een zolderkamerautist als vader. Zo slecht gaat het nog niet met die variabelen
Lekker, waar ga je heen?quote:
Bragaquote:
pluk de dag en zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 05:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Waarom ben ik nu al wakker.
Beter een beetje plukken aan je pener en hopen dat je na afloop weer in slaap valt.quote:
"Dweilen of eruit."quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zit met mn huisgenootje over iets. Ze zegt dat ze heeft gedweild in de tijd dat ik weg was maar ik geloof er niks van. Ik zie namelijk geen verschil en ik denk dat ze er gewoon geen zin in had. Ze deed namelijk al moeilijk om de taak van de lijst op te volgen.
Hebben jullie een idee hoe ik dit met haar kan communiceren?
Het is maar dweilen en mijn ervaring is dat als je nu ventilators aan hebt het toch niet meer te zien na 2 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Ik zit met mn huisgenootje over iets. Ze zegt dat ze heeft gedweild in de tijd dat ik weg was maar ik geloof er niks van. Ik zie namelijk geen verschil en ik denk dat ze er gewoon geen zin in had. Ze deed namelijk al moeilijk om de taak van de lijst op te volgen.
We hebben geen ventilators aan staan.. en ik hou gewoon niet van liegen. Vooral ook omdat ik hier ook gewoon aan mijn lijstje houd en goed schoonmaak. Zij wilde graag een takenlijst dan moet ze er ook zelf aan houden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is maar dweilen en mijn ervaring is dat als je nu ventilators aan hebt het toch niet meer te zien na 2 uur
Oja dat is wel een goede. Een swifferquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:26 schreef Elvi het volgende:
Koop anders gewoon een swiffer en van die vochtige doekjes bij de Action. Dan is het zo gedaan. Ik zou er niet zo'n issue van maken.
Ik ben serieus. Als ze het niet wil doen omdat ze er geen zin in heeft gaat ze maar bij de ouders wonen.quote:
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:16 schreef Medusa666 het volgende:
Lekker kort door de bocht dit. Je weet niet wat zij samen hebben afgesproken ook niet hoe zij huisgenoten zijn geworden. Er bestaan ook altijd 2 kanten aan een verhaal.quote:
Ja en ze is mn nieuwe huisgenootquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hebben jullie duidelijke afspraken mbt schoonmaken? Wie doet wat wanneer enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |