Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, 17 seizoenen ofzo?.
Ben er nooit echt ingekomen, vond het niet slecht, maar geneuzel over God, de duivel, engelen, descipelen, het was me ff te "god bestaat echt".
Amazon Prime geloof ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijken
Gewoon op netflix?
Have funquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:06 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klinkt als een serie voor mij. Ik ga kijken
Gewoon op netflix?
Maar ik nietquote:
Ik ook zolang ik de loterij niet winquote:
Jij hebt wel erg vaak gezeik op je werk zeg...quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Lachen man, paar uur voor de vakantie klapt de VPN eruit. Heb nog teveel om af te ronden en kan nu niks
Overmacht, PC uit, vrijmibotijdquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:28 schreef DrMarten het volgende:
Lachen man, paar uur voor de vakantie klapt de VPN eruit. Heb nog teveel om af te ronden en kan nu niks
Ja niet dus. Heb een paar dingen die geen 3 weken kunnen blijven liggen. Zo maar op de fiets naar kantoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overmacht, PC uit, vrijmibotijd.
Dit soort dingen komt helaas nogal eens voor. Normaal is het dan fuck this shit o'clock en zet je de boel uit voor de dag. Vandaag helaas geen optie, tenzij ik maandag alsnog een paar uur aan het werk wil, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg vaak gezeik op je werk zeg...
Succes!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja niet dus. Heb een paar dingen die geen 3 weken kunnen blijven liggen. Zo maar op de fiets naar kantoor
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 16:27 schreef DrMarten het volgende:
Werk af wat af moest, uren geboekt, declaraties indienen kan later nog wel...... Vakantie
Prima hoor, genieten, al veel moois gezien ondanks lastige omstandighedenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:22 schreef Barbusse het volgende:
@:Koen66, hoe bevalt Portugal tot nu toe?
Lastige omstandigheden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor, genieten, al veel moois gezien ondanks lastige omstandigheden
Nu bij Lissabon
1 licht autistische puber die moeite heeft met veranderingen en 1 puber die liever met z'n maten zou gaan. Lastig om het iedereen naar z'n zin te makenquote:
2 ervan vandaag geweest toevalligquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 00:48 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en als je vlakbij Lissabon zit:
8 Most Beautiful Castles and Palaces in Portugal
Een aantal zitten in en om Lissabon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |