Carry on my wayward sonquote:
Het is geen roddelen want we doen het niet achter je rug om.quote:
Cultuurbarbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Zegt me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh, ik zal mijn best doen om wat boosheid te genereren, gimme a sec.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen roddelen want we doen het niet achter je rug om.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zal mijn best doen om wat boosheid te genereren, gimme a sec.
Ach, kan je nagaan wat ik de hele tijd heb als ik engelstalig nieuws lees deze zomer, ik ben overal verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik krijg bij het lezen van jouw naam telkens dit liedje in mijn hoofd
ik gok dat dit iets met supernatural te maken heeftquote:
Ik ga kijken!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok dat dit iets met supernatural te maken heeft
Serie.quote:
Hij is kapot knap.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serie.
Supernatural inderdaad. En hij zat in seizoen 3 van The Boys.
Maar hij is bekend van Supernatural
I know rightquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hij is kapot knap.
Waarom zijn er zo weinig knappe mannen in Nl
Succes, 17 seizoenen ofzo?quote:
Ik ben daar normaal ook niet van, maar vond dat in deze serie juist goed te doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes, 17 seizoenen ofzo?.
Ben er nooit echt ingekomen, vond het niet slecht, maar geneuzel over God, de duivel, engelen, descipelen, het was me ff te "god bestaat echt".
Soldier Boyquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Serie.
Supernatural inderdaad. En hij zat in seizoen 3 van The Boys.
Maar hij is bekend van Supernatural
Ja ik hoor ook alleen maar goeie dingen hoor, het was dus ook geen kritiek op de serie zelf, het is gewoon mijn smaak niet helemaal. Ik heb een seizoen of 3 gezien denk ik, en daarna ben ik het gewoon een beetje uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben daar normaal ook niet van, maar vond dat in deze serie juist goed te doen.
En 15 seizoenen![]()
Maar zoo het kijken waard. De humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |