Matchfixing zal je bedoelenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:04 schreef Raw85 het volgende:
De kneus der kneuzen gaat blijkbaar bij een of andere kneuzenclub spelen, dat lijkt mij zo op het eerste gezicht een uitstekende match
NEC eigenaar Boekhoorn heeft een geschat vermogen van ¤1.800.000.000,-quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:54 schreef HeatWave het volgende:
Snap ik ook niet hoor, niets tegen nek, maar ga dan nog een jaar cashen in de woestijn ofzo..
In voetbal termen vertaald naar normaal ABN is het 'ik wil nog een keer keihard kontseks hebben met homo vriendjes van vroeger'quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:55 schreef Cupfighter het volgende:
Onterechte klacht, er zijn nog spelers die zoiets hebben als clubliefde,
Peanutsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
NEC eigenaar Boekhoorn heeft een geschat vermogen van ¤1.800.000.000,-
Dat betekent dat hij daar gaat afbouwen en na zijn carrière in de technische staf wordt opgenomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
NEC
Kom op man, NECvan alle clubs ga je daar naartoe
Alleen maar omdat je daar ooit al gespeeld hebt
Wacht, ik herhaal het nog even voordat jullie het vergeten zijn zonder er erg in te hebben: NEC
Klacht: NECkramp
Boeie, dat doe je dan bij Ajax of Feyenoord maar toch niet bij zo'n clubje uit de boerenlullenklassequote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat betekent dat hij daar gaat afbouwen en na zijn carrière in de technische staf wordt opgenomen.
Frits van Turenhout. 'NEC - NAC : 0-0'quote:
Spelen gewoon eredivisie hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boeie, dat doe je dan bij Ajax of Feyenoord maar toch niet bij zo'n clubje uit de boerenlullenklasse
Mwah, Robben ging ook terug naar FC Groningen...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Boeie, dat doe je dan bij Ajax of Feyenoord maar toch niet bij zo'n clubje uit de boerenlullenklasse
Bedum tsssquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, Robben ging ook terug naar FC Groningen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |