Naamtopicquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat dat ding zo heette (dacht dat het een soort minimalistisch waterluchtbed was). Weer wat geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
NaamtopicHoezo dus? Gun ons ook eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n ding aan je utp-kabel heet een RJ45 connector. Dat aansluiten is iets waar je wel wat handigheid in moet hebben dus knip hem niet te kort af voor het geval je het een paar keer opnieuw moet doen. Er is een speciale volgorde waaraan je je moet houden. Lees hier meer: https://www.routershop.nl/kennisblog/item/netwerkkabel-maken-1quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Candaasje wat spannend, je spoiler! En leuk. Succes met het gesprek morgen, ben benieuwd wat je ervan vindt!
Coax kabel is vervangen door internetkabelging heel soepel. Moet alleen in de meterkast nog even zo'n aansluitding erop zetten. Hoe heet zo'n ding eigenlijk? Dat plastic 'uiteinde' dat je in je router (/tv, laptop, etc) stopt.
Die hebben de k.kinderen ook. Die foto's die ze appen in de gekste houdingenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat dat ding zo heette (dacht dat het een soort minimalistisch waterluchtbed was). Weer wat geleerd
Nee, juist te wit. Eigenlijk is het wit een soort afwijking, dus het maakt je plant kwetsbaarder. De witte stukken produceren geen energie. Je ziet de hoeveelheid wit in de stam zitten, als er veel wit in zit, dan krijg je steeds meer witte bladeren. Dan kun je het best knippen daar waar de verdeling nog goed is, want dan heb je weer een nieuwe kans.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:58 schreef Tele6 het volgende:
Waarom moet je hem opknippen als hij te wit wordt, wordt hij dan minder wit?
Dus je knipt de slechte stukken eraf en gaat verder met de stukken waar de verhouding groen-wit wel goed van isquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, juist te wit. Eigenlijk is het wit een soort afwijking, dus het maakt je plant kwetsbaarder. De witte stukken produceren geen energie. Je ziet de hoeveelheid wit in de stam zitten, als er veel wit in zit, dan krijg je steeds meer witte bladeren. Dan kun je het best knippen daar waar de verdeling nog goed is, want dan heb je weer een nieuwe kans.
Hetzelfde bij een plant die naar je smaak juist te groen begint te worden. Knippen waar er nog wel voldoende wit in zit en gewoon nog een keer proberen.
Ik had exact hetzelfde deze weekquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:30 schreef Tele6 het volgende:
De kortingsbak van de Jumbo had paprika's en avocado's, dus ik heb sla, kidneybonen, maīs en salsa gehaald en nu zit ik "tacosalade" te eten. Ik had ook nacho's mee moeten nemen
Gelukkig wordt het gebrek aan nacho's gecompenseerd doordat de avocado PERFECT is. Uit de kortingsbak krijg je geen avocado's om ruiten mee in te gooien
Kinderen & je met rust laten. Niet op deze planeetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:27 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zie het woord waterhangmat voorbij komen en dat brengt me op een idee, zo met een boekje op m’n waterhangmat in m’n zwembad (en hopen dat de kinderen me met rust laten 😋)
En om er helemaal een “gebakje” van de maken, een paar reepjes (niet te veel) zongedroogde tomaatjesquote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:09 schreef Celestien het volgende:
Avocado's
Ik doe ze vaak in schijfjes op een crackers of rijstwafel, met wat zout, peper en een beetje olijfolie
Ik lag vandaag EEN UUR in mijn waterhangmat terwijl mijn kind in bad lagquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Kinderen & je met rust laten. Niet op deze planeet
O lekker dat wil ik ook wel 🤣quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel beetje cru om 10 zeventigjarigen in de keuken te laten overnachten..quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:55 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gisteren Grieken van 70 naar 25 aubergines kunnen praten moussaka te maken. Ik had zelf 18-20 voorgesteld maar liet me toch omhalen.
Er ook lagen vanochtend nog tien in de keuken![]()
Lunch gister was een suggestie van hier. Ovenschotel met gehakt, diverse soorten bonen, mais en van die maischips en kaas bovenop. Ik vind het niet te hachelen (peulvruchtenkaas
) maar goed iedereen was heel enthousiast.
Voor de vegetarische zo ongeveer alle groente uit de koelkast opgeruimd, werd me achteraf gevraagd wat er allemaal in zat. Goede vraag....
#liefdagboek
Ze zijn goedgekeurd. Elin is 700 gr afgevallen (moest) en Nika is niet afgevallen (moet eigenlijk wat bij). Het eten moet iets anders, Elin heeft waarschijnlijk wat last van maagzuur ‘s morgens (vaak speeksel overgeven) dus die moet ‘s avonds laat ook nog wat eten. Dan krijgt Nika ook maar wat extra’s 😉quote:Op woensdag 3 augustus 2022 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Waterhangmat![]()
Niet dat ik er eentje hebMaar ik heb ook geen badje dus dat scheelt
![]()
KortingsbakkenNiet dat ik nog een Jumbo in de buurt heb
![]()
Wel door de Plus laten bezorgen, want die zit ook niet in de buurt maar had wel B&J voor de helft![]()
Hoe is het DA bezoek gegaan @:Kaatje1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |