abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 11:23:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_205536916
Lawrence ’Larry’ Rudolph en zijn bijna dertig jaar jongere vrouw Bianca deelden een passie voor de jacht op wilde dieren. In 2016 reisde het echtpaar uit Phoenix naar Zambia zodat Bianca een luipaard kon toevoegen aan haar verzameling ’dierentrofeeën’. Daarvoor hadden ze twee jachtgeweren meegenomen: een Remington .375 en een Browning A5 12 Gauge.



Lawrence ‘Larry’ Rudolph jaagde graag op wilde dieren
Na twee weken, toen Bianca haar koffers aan het inpakken was in hun jachthut in het Kafue National Park, werd ze echter fataal getroffen door een kogel uit het Browning-geweer. Haar echtgenoot verklaarde achteraf dat het geweer per ongeluk was afgegaan tijdens het inpakken en dat hij op dat moment in de badkamer was.

Hoewel Rudolph overtuigd bleef van zijn onschuld, kwam het toch tot een proces. Aanklagers beschuldigden hem ervan dat hij zijn vrouw om het leven had gebracht om het geld van haar levensverzekeringen - goed voor 4,8 miljoen euro - op te strijken en om bij zijn minnares Lori Milliron te kunnen zijn.

Volgens zijn advocaat David Markus had Rudolph echter geen financieel motief om zijn vrouw uit de weg te ruimen. Daarvoor verwezen ze naar de gerechtelijke documenten, waaruit blijkt dat de man een tandartspraktijk heeft in de buurt van Pittsburgh, met een waarde van ruim tien miljoen dollar.

’Voortdurend ruzie om geld’
Toch is Rudolph nu veroordeeld voor moord én verzekeringsfraude. De aanklagers hadden volgens de jury dan ook voldoende aangetoond dat de beweringen van de man onmogelijk kunnen kloppen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat het schot - dat Bianca recht in het hart trof - van ongeveer een meter afstand werd afgevuurd. Ook het feit dat Rudolph zijn vrouw snel had laten cremeren in Zambia, wekte argwaan, net als de beweringen van een vriend van Bianca die verklaard had dat het koppel „voortdurend ruzie maakte om geld.”

De strafmaat voor de tandarts moet nog worden bepaald, maar ook Lori Milliron is ondertussen schuldig bevonden aan medeplichtigheid aan moord, belemmering van de rechtsgang en meineed. „We zijn enorm teleurgesteld”, aldus advocaat Markus.

https://www.telegraaf.nl/(...)ard-ging-per-ongeluk

Bij de kop van het artikel had ik een andere wending verwacht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205536930
Terecht. Ik heb een hekel aan slangen, maar ze dood schieten is nou ook alweer zoiets hé…
U MAD?
pi_205536963
Mooi. Net goed.Ik heb echt nul sympathie voor dergelijke "jagers". :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Trouwste user 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 12:07:17 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_205537302
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 11:30 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi. Net goed.Ik heb echt nul sympathie voor dergelijke "jagers". :r
Verder kunnen vrouwelijke jaagsters niet jagen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_205537362


Euhm, of is het deze?


Ah:
quote:
Lori Milliron was found guilty of being an accessory after the fact to murder, obstruction of a grand jury and two counts of perjury before the grand jury.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205537402
Lekker voor hem. Kansloze en zieke hobby.
pi_205537452
Vanaf 1 meter op je vrouw jagen is natuurlijk niet echt sport te noemen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 12:35:35 #8
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205537546
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 11:30 schreef xpompompomx het volgende:
Mooi. Net goed.Ik heb echt nul sympathie voor dergelijke "jagers". :r
Dit!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205537873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:25 schreef stalybridge het volgende:
Vanaf 1 meter op je vrouw jagen is natuurlijk niet echt sport te noemen.
Ook niet als je haar kap als trofee in je woning ophangt?
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:12:59 #10
3542 Gia
User under construction
pi_205537905
Mooi, meteen 2 jagers opgeruimd.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 14:16:03 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205538476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ook niet als je haar kap als trofee in je woning ophangt?
Zolang je het niet te dicht bij de haard hangt. Je weet nooit wanneer de botox overhit raakt en gaat ontploffen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205538489
LOL, ga je naar Afrika op Cougar-jacht, tref je alsnog je vrouw :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 14:19:23 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205538494
Wat een schitterend nieuws.
Vrouw is dood, en kerel zit jaren vast.
Stelletje dierenbeulen. :r
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205539816
Intens gedeeld.
pi_205539903
Kan ja
pi_205607469
Hahahaha heerlijk. Hopelijk wordt de psychische trauma teveel, en koopt hij snel een wankelend krukje en een touw voor zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')