O ja komen ze daar nog steeds met zijn honderden per dag aan? Men had het zelfs over speciale dorpen die gebouwd zouden moeten worden. Je hoort ook niets meer over al die gastgezinnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb op Centraal Station het opvangpunt wel gezien, maar daadwerkelijke Oekraniers zijn me nog niet opgevallen, maar ja, welke nationaliteit valt er nog wel op in Amsterdam?
Nederlands wellicht.
Ja, geen idee, ik zie het alleen van afstand elke keer. Staan geen rijen ofzo, maar verder zou ik het echt niet weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
O ja komen ze daar nog steeds met zijn honderden per dag aan? Men had het zelfs over speciale dorpen die gebouwd zouden moeten worden. Je hoort ook niets meer over al die gastgezinnen.
En maar 35% is gevaccineerd om on topic te blijven.
Ehhh Veluwe woon ik .. jij?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Same here, en ook in Gelderland. Maar heb er geen last van. Zeker met de huidige temperaturen nietGenoeg te bewonderen.
Ik woon op de rand Achterhoek Veluwequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achterhoek![]()
Echter ben wel import achterhoeker. Geboren in Brabant.
Farmers 4 lifequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik woon op de rand Achterhoek Veluwe![]()
![]()
![]()
Geboren en getogen
Dus in een kleine dorp zou het ook niet erg veel zijn, 100 of zo?....geen 1000en of zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het stikt er hier van
En ik woon in een klein dorp in Gelderland
Waarvoor prikken mensen nogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]Voor mijn Belgische vriend
@:UncleScorp
En het heeft geen enkele nut gehad om die jongeren te vaccineren, integendeel, er is meer schade aangericht dan er is voorkomen in deze groep. En ze zijn er allemaal ingetrapt met het ''je doet het voor een ander''. Om te zorgen dat opa en oma niet ziek worden of om geen 'wappie' te willen zijn en buiten de boot te vallen of omdat je ergens niet binnen mocht komen. Allemaal in blind vertrouwen in DE WETENSCHAP. Het is geen wetenschappelijk ding geweest maar een politiek iets. Echt schandalig. Dat mensen dat prikken nog kunnen verdedigen is mij een kompleet raadsel. Ze hadden alleen de ouderen/kwetsbaren een prik moeten aanbieden. Die dwang is komplete bs geweest maar het is wel duidelijk waar we staan, hoe makkelijk een volk tegen elkaar opgezet kan worden met een paar woorden zonder enige zuivere onderbouwing. Arme kinderen die er allemaal schade aan hebben overgehouden, mogen ook een beste schadevergoeding krijgen, maar dat zullen wel ellenlange rechtzaken gaan worden.quote:
Op een bevolking van 4000 is 100 al heel veelquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dus in een kleine dorp zou het ook niet erg veel zijn, 100 of zo?....geen 1000en of zo.
Heb jij zelfde geen extra ruimte voor de vluchtelingen dan? Kamping in je grote tuin rond je kasteeltje of zo?
Deze cijfers zijn werkelijk stuitend !quote:
Voor zover ik kan overzien hebben de jongeren( 14 tot 25 ) het vooral gedaan om gewoon te kunnen leven, geen gezeur met testen etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
En het heeft geen enkele nut gehad om die jongeren te vaccineren, integendeel, er is meer schade aangericht dan er is voorkomen in deze groep. En ze zijn er allemaal ingetrapt met het ''je doet het voor een ander''. Om te zorgen dat opa en oma niet ziek worden of om geen 'wappie' te willen zijn en buiten de boot te vallen of omdat je ergens niet binnen mocht komen. Allemaal in blind vertrouwen in DE WETENSCHAP. Het is geen wetenschappelijk ding geweest maar een politiek iets. Echt schandalig. Dat mensen dat prikken nog kunnen verdedigen is mij een kompleet raadsel. Ze hadden alleen de ouderen/kwetsbaren een prik moeten aanbieden. Die dwang is komplete bs geweest maar het is wel duidelijk waar we staan, hoe makkelijk een volk tegen elkaar opgezet kan worden met een paar woorden zonder enige zuivere onderbouwing. Arme kinderen die er allemaal schade aan hebben overgehouden, mogen ook een beste schadevergoeding krijgen, maar dat zullen wel ellenlange rechtzaken gaan worden.
Mijn dochter, nu 20 jaar, werkt in de zorg en heeft het vooral gedaan omdat ze bang was de ouderen en kwetsbaren en vooral opa te besmetten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik kan overzien hebben de jongeren( 14 tot 25 ) het vooral gedaan om gewoon te kunnen leven, geen gezeur met testen etc.
Dat is vooral wat ik hier waarneem om me heen
Ik snap dat mensen in de zorg die keuze hebben gemaakt .. het is gewoon heel jammer dat er voor hen niet meer informatie beschikbaar wasquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:11 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Mijn dochter, nu 20 jaar, werkt in de zorg en heeft het vooral gedaan omdat ze bang was de ouderen en kwetsbaren en vooral opa te besmetten.
Hahaha, die man is net zo integer als onze Ab, Marion, Anthony, noem ze maar op. Al eerder gezegd hier, duik eens in zijn verleden. Die man had al lang achter de tralies moeten zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
IEDEREEN MOET AAN HET VACCIN!!!
Alleen dr Tedros niet, die weigerde uit protest omdat de arme landen geen vaccins hadden.
Seems legit.
Dit bevestigd wel mijn vermoeden. Nu.nl en waarschijnlijk een hoop andere kranten/nieuwssites hebben gewoon betaald gekregen om de corona propaganda te verkondigen.quote:
BNW / Waarvan krijg je hartklachtenm (alles behalve het vaccin)quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:57 schreef _I het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)ttack-stroke-30.html
Eenzaamheid kan op het lijstje van redenen voor hartklachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |