Hij maakte zeker niet overmatig grappen neequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat hij heel bewust niet de lolbroek wilde uithangen en dat vond ik wel prettig. Geen idee waarom hij niks wist, hij leek wel wat afwezig, als in moe, griep, sores of zo.
Je fantasievriendin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:47 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het is schaamte, hetzelfde gevoel als je vriendin het uitmaakt via de telefoon.
Ja, wat een schande dat ze niet meer het geile ding is waar je het vroeger wel op kon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Een fantasievriendin leest in ieder geval geen Libelle en zit er niet bij als een zak aardappelen.
Volgens Maarten werken ze met een autocue in de Belgische editie waar de grappen al op voorhand zijn uitgeschreven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 05:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat hij heel bewust niet de lolbroek wilde uithangen en dat vond ik wel prettig. Geen idee waarom hij niks wist, hij leek wel wat afwezig, als in moe, griep, sores of zo.
Idd, leave the woman alone. Ze is moeder, woont in een rustig huisje op de Veluwe en is niemand ook maar iets verschuldigd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat een schande dat ze niet meer het geile ding is waar je het vroeger wel op kon.
Vind je jezelf niet ontzettend sneu met dit verhaal?
Die grappen zijn sowieso (deels) ingestudeerd jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens Maarten werken ze met een autocue in de Belgische editie waar de grappen al op voorhand zijn uitgeschreven.
En moet zeggen dat daar wel heel erg veel z.g. spontane grappen worden gemaakt dat doet vermoeden dat Maarten wel eens gelijk zou kunnen hebben.
En Maarten leest zich de schompes in de Wikipedia om de z.g. spontane vragen te beantwoorden van Philip, dat ook wel.
Terwijl hij in de Belgische versie behoorlijk ver kwam, geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Geubbels viel niet mee, en dan toch nog bijna die finale winnen
Nee, ook daar was t geen ster. Twee keer meegedaan en nooit de finaleweek gehaald. Maximum aantal deelnames daar was 3 of 4 geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl hij in de Belgische versie behoorlijk ver kwam, geloof ik
5 afleveringen in 2019, zo te zien, met 2x winst en 2x winnaar van de finale. En ook de finaleweek gehaald waar hij 2x won.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee, ook daar was t geen ster. Twee keer meegedaan en nooit de finaleweek gehaald. Maximum aantal deelnames daar was 3 of 4 geloof ik
oh valt me nog mee. Dan haal ik m met zn eerste deelname door elkaar. Excuus. Maar in Vlaanderen hebben ze 2 finaleweken van 4 dagen. De lat ligt wat lagerquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
5 afleveringen in 2019, zo te zien, met 2x winst en 2x winnaar van de finale. En ook de finaleweek gehaald waar hij 2x won.
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Slimste_Mens_ter_Wereld_2019
In Nederland had hij daarmee de finaleweek niet gehaald inderdaad, maar het is wel een flink verschil met z'n prestatie van gisteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oh valt me nog mee. Dan haal ik m met zn eerste deelname door elkaar. Excuus. Maar in Vlaanderen hebben ze 2 finaleweken van 4 dagen. De lat ligt wat lager
Shake hands. Ik ben een boerenpummel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, ik hou niet van posts weghalen. Ik ben nu wel mooi de enige Neanderthaler in dit topic. Bedankt he?
Ik kijk wel, maar niet altijd met FOK! bij de hand..quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 21:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Niemand kijkt hier vanavond blijkbaar. Ik ga mijn mening hier trouwens niet verkondigen.
stond niet veel boeiendsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:30 schreef tiki het volgende:
Jammer dat er zoveel posts weggehaald worden.
Denk dan eerst even na voordat je het plaatst hoef je het ook niet weg te halen.
Nu wordt er zo'n aanslag op mijn nieuwsgierigheid gepleegd.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me inhouden om de spoiler niet te lezen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 04:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Over expres zakken gesproken, all stars spoiler over de afl van gisteren:
Je druk maken over wat een wildvreemde op het internet heeft gezegdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:30 schreef tiki het volgende:
Jammer dat er zoveel posts weggehaald worden.
Denk dan eerst even na voordat je het plaatst hoef je het ook niet weg te halen.
Nu wordt er zo'n aanslag op mijn nieuwsgierigheid gepleegd.....
Ik vond het juist dapper dat iemand dat laatst heel lang deed in de hoop dat die ander dan onder hem ging zitten. Alleen wist die juist nog een antwoord van de vraag die aan die ander werd gesteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 23:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
stond niet veel boeiends
Vandaag de achterstand maar even weggewerkt. eerst vanmiddag de afleveringen van ma tm donderdag en nu net die van vandaag maar even gekeken.
las o.a. op Twitter dat mensen het laten wegtikken van de seconden door Jip erg onsportief vonden, Tja het hoort bij het spel om ook de tactiek te gebruiken.
Altijd weer dezelfde reacties als iemand die tactiek dan ook echt toepassen.
Die dacht waarschijnlijk, wat leuk dan kom ik op tv! En had niet nagedacht dat ze vrij achterlijk is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 11:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dit was gewoon zielig gênant. Zo weinig weten en zoveel tijd verliezen met « euhhh, brabbel-brabbel ». Ik had niet de indruk dat ze voor ze er ging zitten ook maar 1 keer naar het programma heeft gekeken.
Ik kan me Pete Philly herinneren, en die Braboneger. Een van de twee sowieso.quote:Op maandag 15 augustus 2022 07:43 schreef colivo het volgende:
Is er trouwens wel eens iemand geweest die zijn tijd voor de laatste ronde al op 0 had?
twijfel over de brabo maar pete idd sowiesoquote:Op maandag 15 augustus 2022 08:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kan me Pete Philly herinneren, en die Braboneger. Een van de twee sowieso.
Ik kijk het altijd smorgens terug als ik ontbijt. En dan spoel ik dat stukje van Phillip altijd door dat hij zit te neuzelen over slim spelen of hoeveel vragen iemand nog moet voor die ander dood is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef xzaz het volgende:
Dat eindspel is sowieso kut ik kijk het nooit.
En wat gebeurd er dan? Dan ben je dood en mogen de anderen weer terug komen zonder de finale te doen?quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kan me Pete Philly herinneren, en die Braboneger. Een van de twee sowieso.
Dan krijgt iedereen 15 (dacht ik) seconden erbij.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:31 schreef colivo het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd smorgens terug als ik ontbijt. En dan spoel ik dat stukje van Phillip altijd door dat hij zit te neuzelen over slim spelen of hoeveel vragen iemand nog moet voor die ander dood is.
[..]
En wat gebeurd er dan? Dan ben je dood en mogen de anderen weer terug komen zonder de finale te doen?
Hahaha dan moet je je echt kapot schamen. Nouja, je moet niks. Maar ik zou me kapot schamen als het me zou overkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan krijgt iedereen 15 (dacht ik) seconden erbij.
Zonde ja, speelde het best prima. Al kon Stefan ook niet echt anders, ja hij had nog vijf seconden over een antwoord moeten denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Wtf, hij zei ellepijp. (Maar net te laat dus). Sneu.
Dit was toch gewoon zo opgezet om die kwal slimste te laten worden? Vragen over worst aan een vegetariër.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
Van Muiswinkel kreeg by far het makkelijkste rijtje met oud-presidenten. Ook dat fragment met Eriksen was makkelijk scoren.
Jammer dat Teun er nu uit ligt. Net als Stefan erg sympathiek en hij wist ook best veel.
Eens, vond het ook erg sneu voor Teun... die speelde echt prima. Zou het nog kunnen dat je trouwens met 7 afleveringen de finaleweek niet eens haalt? Of begint die volgende week al?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
Van Muiswinkel kreeg by far het makkelijkste rijtje met oud-presidenten. Ook dat fragment met Eriksen was makkelijk scoren.
Jammer dat Teun er nu uit ligt. Net als Stefan erg sympathiek en hij wist ook best veel.
nee met 7 ben je zeker. Als Stefan tot einde vd week doorgaat, wipt ie Ferdi maar dan moet ie er wel vrijdag uitvliegen. Wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren als ie vrijdag haalt omdat ie dan er belang bij heeft om te verliezen, want later terug te komen in de finaleweek. Dat blijft een gekke regel in t spel waar ze in Vlaanderen een oplossing voor hebben maar die in NL nog niet toepassen: of je wint of verliest in laatste aflevering voor finaleweken, je komt sowieso terug op de plek waar je gezien de ranking recht op hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, vond het ook erg sneu voor Teun... die speelde echt prima. Zou het nog kunnen dat je trouwens met 7 afleveringen de finaleweek niet eens haalt? Of begint die volgende week al?
Natasja Gibbs van Radio 1 en incidenteel Op1.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is dit nieuwe juffrouwtje vanavond?
Oh ja die zou wel slim moeten zijn. Maar iets zegt me dat ze dat niet isquote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:53 schreef Martinello het volgende:
[..]
Natasja Gibbs van Radio 1 en incidenteel Op1.
Het zal sowieso lastig worden met haar tegenstanders.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja die zou wel slim moeten zijn. Maar iets zegt me dat ze dat niet is
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
Je staat niet , maar je zit onderuitgezakt Maarten
Dan liggen Flip en Maarten onder de grond.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
Het nivo van de vragen wordt steeds verer gezocht en vrij geinterpreteerd ... Misschien tijd voor een paar jaar pauze
Sowieso ben ik voor 1x per jaar. Maakt t ook specialer. Kandidaten beginnen nu wel echt op te rakenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:21 schreef chufi het volgende:
Het nivo van de vragen wordt steeds verer gezocht en vrij geinterpreteerd ... Misschien tijd voor een paar jaar pauze
Slijptol iddquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:21 schreef Slobeend het volgende:
Toch niet die gozer met die schorre stem hè.
Nieuw bloedquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan liggen Flip en Maarten onder de grond.
Ik vind hem vooral erg nietszeggend. Maar hij vliegt er sowieso binnen 2 dagen uit lijkt me en binnen 1 dag als de kandidaat van vrijdag goed genoeg is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee nee nee nee
Nu komt die vervelende Ferdi terug in de vinaleweek
Daar hoef je er ook niet automatisch uit na 7 afleveringen toch? Dat lijkt me ook een verbetering qua regelsquote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nee met 7 ben je zeker. Als Stefan tot einde vd week doorgaat, wipt ie Ferdi maar dan moet ie er wel vrijdag uitvliegen. Wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren als ie vrijdag haalt omdat ie dan er belang bij heeft om te verliezen, want later terug te komen in de finaleweek. Dat blijft een gekke regel in t spel waar ze in Vlaanderen een oplossing voor hebben maar die in NL nog niet toepassen: of je wint of verliest in laatste aflevering voor finaleweken, je komt sowieso terug op de plek waar je gezien de ranking recht op hebt.
powned volgens mijquote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:59 schreef svann het volgende:
Waar moet ik die bal (Mark) van kennen?
Powned, in Urk aangereden door plaatselijke kerkgaande tokkie.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 20:59 schreef svann het volgende:
Waar moet ik die bal (Mark) van kennen?
Je hoeft niet te kijken hè.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:10 schreef chufi het volgende:
Een autobanden plakset ... waar halen ze het vandaan?
Na hoeveel minuten zou hij over zijn schoonmoeder beginnen? Ik gok vijf.quote:
Daar begint Philip al over denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Na hoeveel minuten zou hij over zijn schoonmoeder beginnen? Ik gok vijf.
Waarschijnlijk begint Philip daar zelf al direct over.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die klapt net zoals Maartenquote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:23 schreef Martinello het volgende:
[..]
Met als een ijskrabber. krik en meer makkelijke plaatjes raden hoef je geen Einstein te zijn om te kunnen winnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik krijgt echt 0 tegenstand.
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:35 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik heb nog wel eens naar All Stars gekeken, maar ik vond er geen reet aan. Ik weet niet waarom, want in feite is het hetzelfde. Misschien dat het niet op tv is. Het is natuurlijk maar een gedachte. Na het nieuws en een kop koffie ga je achter de Slimste mens op tv zitten. Ik heb geen idee waarom ik het achter internet op een willekeurig moment helemaal niet boeiend vind.
Dat vind ik nou leuk.quote:
We zullen dinsdag pas echt zijn niveau moeten zienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben erg pro Van Muiswinkel maar hij kreeg de laatste dagen wel weinig tegenstand he?
Meest nonchalante dagwinnaar ooit, hij raapt de puntjes gewoon gratis opquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben erg pro Van Muiswinkel maar hij kreeg de laatste dagen wel weinig tegenstand he?
Dat laatste denk ik. Zelf heb ik het ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:40 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk.
Misschien heeft het te maken met "groepsvorming". Het idee dat veel mensen kijken.
Ik had bij All stars een beetje het gevoel dat het allemaal achter de schermen was. Je ziet de oude vertrouwde bekende gezichten. Het is denk ik een psychologisch iets.
Ehm, ik moet er wel iets bij zeggen. De tv-Slimste mens kijk ik samen met mijn vriendin...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: Nizno heeft gelijk, dus gemarkeerd als spoiler. Enjoy de finaleweek!
[ Bericht 41% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 21-08-2022 17:11:30 ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Datzelfde dacht ik.quote:
Slechte vondst om zo op Japan te komen. Deze puzzel was net zo slecht als Maarten van Rossem steeds de Chinese plaatsnamen uitspreekt.quote:
Vind je dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:33 schreef tiki het volgende:
Ik vond Ferdi erg gevat reageren op dat rijtje blunders van Philip.
En Philip zelf stond nogal voor L.U.L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |