Stukjes rapen op 't balkon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alleen voor dit onderwerp.
Eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet het allemaal nog maar zien dat ze dit volgende week afmaken.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE kijken nu De Slimste Mens.
Ter info.
quote:
quote:De anderhalve meter lange Hellfire ontploft niet, maar doorboort het doelwit gericht met zes vlijmscherpe messen. Het leverde het wapen de bijnaam 'Ninja bomb' op.
Eindhoven is de technologie hoofdstad van Nederland!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft PSV toch altijd een vak vol nerdjes
Echt jammer dat het geen sportschoolfiguren met opgeschoren kapsels en tattoos in hun nek zijn iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonder houdt veel vocht vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goede promotiefoto voor het Liliane Fonds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het muntjesincident mogen er alleen nog supporters mee die de tafel van 5 kunnen opzeggen. Daarmee valt het type supporter dat jij kent van jouw club automatisch af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Brainport Eindhoven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was sarcastisch hè, ben voor PSVquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sinds het muntjesincident mogen er alleen nog supporters mee die de tafel van 5 kunnen opzeggen. Daarmee valt het type supporter dat jij kent van jouw club automatisch af.
Rechtsonder rokjesgenotquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gadver, dit vak is veel te wit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken wat mensen op deze foto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op deze foto.
Ik ben hier niet trots op.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de drie?
Ik kan dit meer waarderen als al die vakken waar men in het zwart gekleed staat en de man die het hoogste op de apenrots staat pijpen door hem na te doen in woord en gebaar. Overigens is dit bij PSV vaak ook het geval. Gastjes van een jaar of 18-25 die net komen kijken en doen alsof hun PSV zijn. Die konden dit tripje zo te zien niet betalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Inzoomen op voorste rij met young ultrasquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus heeft als enige de uitslag goed![]()
User @:oriente zat er gruwelijk naast.
Omdat Brabant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Waarvan akte.quote:
Mwah. Wij hebben toch echt niet zoveel nerdjes.quote:
Ach het kan altijd vele malen erger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op deze foto.
Ik ben hier niet trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |