Bier...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je een beetje te zappen op tv terwijl je braaf je halve litertjes klapt...
Klacht: Lijkt me duidelijk
Da's een vriend van Gordonquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:44 schreef Mubassie het volgende:
René Karstmaar wie is de man links op de foto?
Ik vrees dat ik je moet teleurstellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:51 schreef Jahr00n het volgende:
mag ik anders vragen als jij dit bent?
ik app je mijn 06 wel even
Ja hallo, met een twist dop kan iedereen het.quote:
dat is viktor reinierquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:44 schreef Mubassie het volgende:
Party pooperquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:08 schreef schommelstoel het volgende:
Ja hallo, met een twist dop kan iedereen het.
Ja dat is een kenkerhond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:06 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je een beetje te zappen op tv terwijl je braaf je halve litertjes klapt, zie vervolgens opeens deze klapjosti voorbijkomen. Schijnt een hit op TikTok te zijn![]()
Klacht: Lijkt me duidelijk
Dat is die ene detectivequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:44 schreef Mubassie het volgende:
Volgens mij zat hij ook in Baantjer maar ik kan even niet op zijn naam komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee joh, dat is toch die gast van Lucky Letters?
Lol.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 01:05 schreef IkEetSlakken het volgende:
Dat interesseert me echt geen ene reet... Zal wel een knaller van een hit worden... Kennelijk interesseert t hem ook geen ene reet dat z'n auto 3x per jaar affikt in de achterstandswijk die Hoogeveen heet.
Een identieke bril héquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ah die lul die met een lollige bril aandacht wil krijgen. Sneuneus met z’n kanker bril.
Zal het wel goed doen bij z'n doelgroep, van die kortpittige Ria's die 'lekker kek' doen met een drankjequote:
echt, daar zou de overheid eens iets aan moeten doen. Het leed dat die doelgroep veroorzaakt in de maatschappij is enorm.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:15 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zal het wel goed doen bij z'n doelgroep, van die kortpittige Ria's die 'lekker kek' doen met een drankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |