Ja Nyana is een heerlijke track iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 17:46 schreef aloa het volgende:
Ik moest eerst even die cijfers bedenken in de TT![]()
Klopt hopelijk?
tjohng zorg dan ook dat die nummerding kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
de vorige was 99 en fout.
zitten we nu dan in C?
De vorige was 98.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
zitten we nu dan in C?
die daarvoor was ook al 98quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
De vorige was 98.
Volgens bovenstaande omzetter...
ja en die daarvoor ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
De vorige was 98.
Volgens bovenstaande omzetter...
Volgens @iteejer hele vervelendequote:
dit was de reden van mn tagjequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ben benieuwd wat deze kerst gaat brengen
Was het maar kerst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou ben benieuwd wat deze kerst gaat brengen
yup en hij stopt niet, 3u lang gemauw... en als je dan denkt.. ik scheur hem... dan krijg je troepjes...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:12 schreef suzi1 het volgende:
haha geweldig, alleen al vanwege het gemiauw!
ja bij Bol waren ze 12 euro... daarom ook een select groepje die ik treiterdequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
zitten we nu dan in C?
Welke minuut? Zet ik even terugquote:
Heb jij deze misschien niet al live gezien toen?quote:
Das handigquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:16 schreef suzi1 het volgende:
dat shirt komt me wel bekend voor
maar dat was nog heel onlangs!
ah okay dat weet ik nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:17 schreef suzi1 het volgende:
nee de dj. bruin shirt. iemand had ook nog foto geplaatst dat hij even ergens op iets zat in de buitenlucht bij daglicht
Nee was het weekend daarvoor op de zaterdag.quote:
Haha broertje van peacockquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
nou lijkt me stug dat ik tot zover terug een simpel shirt kan herinneren. een blauwe hoed is wel vrij normaal om te onthouden
Ja dat kan zeker. Die sets zijn de rest van de week herhaald denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:27 schreef suzi1 het volgende:
mss heb ik/we een herhaling gezien op andere dag. is ook nogal eens voorgekomen dus
Wiebel deel 100quote:
TT lijkt zo leeg ineensquote:
Zat ik net even niet op te lettenquote:
De SC zelf al wat jaartjes eerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:40 schreef suzi1 het volgende:
op dinsdag 29 maart 2022 @ 21:29:31 is het wiebeltopic van start gegaan![]()
![]()
Ja vind ik wel jammer. Had mij wel een leuk avontuur geleken. Misschien later nog maar voor nu niet iig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:43 schreef suzi1 het volgende:
ah gaat zambia dus niet door. vind je dat jammer?
Dat ging om een booreiland en had ik uiteindelijk niet het juiste certificaat voor. Heb volgende week wel training voor dat certificaat dus ook dat misschien nog in de toekomstquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:44 schreef suzi1 het volgende:
ja schotland heb je ook al eerder gehad dus wie weet
Jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:48 schreef suzi1 het volgende:
ja waar een cafe enzo in de buurt zit of een lekker hotel
Ja. Meestal 12 uur werken en 12 uur rust volgens mij. Het is ook geen vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:49 schreef suzi1 het volgende:
bij booreiland zit je uiteindelijk midden op zee en moet je al je tijd daar doorkomen toch?
Ja zo heeft iedereen toch net een andere voorkeurquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:54 schreef suzi1 het volgende:
is niet zo mijn kortebroekstyle, maar gezellig voor de doordeweekse avond
kan ik wel begrijpen hoor. ik laat het ook lekker aanstaan. als t me te hard/snel is had ik t allang uitgezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo heeft iedereen toch net een andere voorkeurik ga hier wel lekker op.
oww....goede smaakquote:
Ben je nog begonnen aan Oz?quote:
Hahaha ja dat herken ik wel. Ik heb series die ik alleen kijk bij het in slaap vallen. Meestal komedie en dan heb ik ze al eerder gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
nee, die staat wel gebookmarked.
moet top boy nog even af kijken. was in slaap gevallen en zat dus al in S2. maar dat klopt niet hahah
moet nog laatste afl S1 kijken
kan natuurlijk even een pauze bij die inlassen. want ik doe nogal lang over een serie doorkomen met dat in slaap vallen van mij ;p
Jazekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:04 schreef suzi1 het volgende:
was toch stukje van oldschool, newschool?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
ja ik moet dus iedere dag terugkijken. want ook al ben ik nog wel wakker dan vergeet ik de laatste 20 mins ofzo
maar vind het ook wel fijn om op de bank in slaap te vallen. dan even wakker en hops te bed. dan is het meestal gelijk verder slapen ipv draaien
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:14 schreef suzi1 het volgende:
oja die zag ik eerder voorbij komen en dacht ik dat t max V was
5 september?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
hallo lieffies'
@:Engine ben je er ook bij 5 september
Ja dan welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ochja....beetje afhankelijk van hoeveel tijd ik dan heb maar ik ga wel kijken. Heb er eigenlijk wel zin in, weer een RLS.
Niet afsluiten met vince en tommyknockerquote:
Leuk dat je even langs kwam. Veel succes op de beursquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
dan laat ik jullie wiebelen
bankzaken doen hier![]()
![]()
Jaaaquote:
6 afleveringen per weekquote:
Ken je Zoey nog? Herken haar bijna niet aan die foto. Anyway... Kun je mee op date.quote:
quote:
Die kerstkaarten van haar zijn niet te verdelgen. 'Kerstkaart' klinkt veel te onschuldig eigenlijk voor zo'n eh.. ding. Ligt nu in het donker op een trillingsvrije en geheime plek. Om te voorkomen dat het ding opnieuw ontwaakt. Onuitroeibaar. Ik hoorde ook al dat de nieuwe thriller van Stephen King 'The Christmascard from hell' gereed is voor de drukker, maar de uitgever aarzelt nog vanwege het gruwelijke karakter. Geen mensen op ideeën brengen en zo. .quote:
zoey was die bruine die eigenlijk anders in het echt heet?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je Zoey nog? Herken haar bijna niet aan die foto. Anyway... Kun je mee op date.
https://join.streamz.be/l(...)utm_campaign=content
Ja die ja. Wel mooie vrouw. Dat vond ik grace helemaal niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:15 schreef suzi1 het volgende:
dat is zeker wel wat anders
[ afbeelding ]
stoere portemonee........
onherkenbaar. vond haar nooit mooi. maar ik ben dan ook meer van de blankita's en sjina's <3quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die ja. Wel mooie vrouw. Dat vond ik grace helemaal niet.
Sjina'squote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
onherkenbaar. vond haar nooit mooi. maar ik ben dan ook meer van de blankita's en sjina's <3
Boah dat zou wel genot zijnquote:
Hmm eens even denken..quote:
Hey Soes,heb je het gelezen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:01 schreef suzi1 het volgende:
is dit nav ouders van tegenwoordig @:freshfruit
Welkom terug vriendquote:
Je hoeft het ons niet te vertellen dat je gefapt hebtquote:
Ik dacht je dat wel interessant zou vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hoeft het ons niet te vertellen dat je gefapt hebt
Er is soms wel meer onduidelijk. Laat ons proosten op een goede afloop.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
scheelt je iig weer een maand.
en verder is me t eea ng onduidelijk. maar dat is niet erg
dank voor uw medewerkung!
Deze was ook echt mooi.quote:
Haha ja tochquote:
La perrada da tettas!quote:
Dat heb je somsquote:
quote:
Jaaaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:49 schreef suzi1 het volgende:
dans je de hele nacht met mij ken ik wel!
Dat is waarquote:
Ja normaal doet hij tot 8 ongeveerquote:
Jaquote:
Pater Moeskroen is ook leuk trouwensquote:
Heb je die aangevraagd?quote:
ah hahaquote:
Ja ik ook wel ooit hoor maar heb het nu op de tv aan staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:09 schreef suzi1 het volgende:
iemand vroeg idd henk aan. ik lees soms mee daar
Ik heb half uurtje geleden alles open gezet...nu is het wel lekker met een briesje door het huisquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:13 schreef suzi1 het volgende:
even een koffie. ik heb het zo benauwd al
Op en neer naar het treinstation jaquote:
Goed bewegen...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:16 schreef engine het volgende:
[..]
Op en neer naar het treinstation ja
Op het fietsjequote:
Waarom wil iedereen er altijd 10.000 halen?quote:
Niet tevreden met de resultaten?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:21 schreef suzi1 het volgende:
ik had ooit stappentellerhorloge en die kon ook je slaap meten
heb hem weggedonderd. stom ding
Steppen is ook wel een leuke hobbyquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef suzi1 het volgende:
hier komt er nu eentje zwaar steppend voorbij. normaal gaat dat van zoefff
quote:
Ja iddquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is Schakel, het is donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |