quote:
quote:
8x 2 minuten is niet heel lang. En schraal van zo'n uitgewoonde dame word je niet.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Vanochtend teruggekeken. 'k Ben ook wel een beetje jaloers op die prestatie hoor. En dan de volgende ochtend gewoon nog minstens twee keer. Dat z'n lul nog niet schraal is.
Ik was ook verbaasd dat de echte EOTB koning Harrie ook helemaal tattoo vrij is. Verwacht je niet bij zo’n typequote:Op maandag 15 mei 2023 12:08 schreef Sodemieters het volgende:
Volgens mij is er van de acht eentje zonder tattoos (een van de jongens).
Jorden is de koning niet Harry.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:44 schreef Staaf het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd dat de echte EOTB koning Harrie ook helemaal tattoo vrij is. Verwacht je niet bij zo’n type
Tja, de 'koning van EOTB', da's toch een beetje alsof je de dirigent bent van de Josti Band.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jorden![]()
Harry![]()
Ze zijn allebei lachwekkend
Die was wel grappigquote:
Oh god, is dit ook alweer bezig?quote:
Eigenlijk vind ik Mezdi nog steeds de king omdat hij het voor die student opnam toen tarzan en harry tof tegen hem liepen te doen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:33 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jorden![]()
Harry![]()
Ze zijn allebei lachwekkend
Mee eens, bazenactie was dat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Mezdi nog steeds de king omdat hij het voor die student opnam toen tarzan en harry tof tegen hem liepen te doen.
Wat jammer voor Ellen dat zij zich schaamt voor wat er van haar op tv te zien is. Maar eerlijk gezegd vind ik Ellen juist leuk. Als zij zin heeft, dan gaat ze ervoor. She doesn't give a fuck. En dat Vlaamse accent klinkt ook lief.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat jammer voor Ellen dat zij zich schaamt voor wat er van haar op tv te zien is. Maar eerlijk gezegd vind ik Ellen juist leuk. Als zij zin heeft, dan gaat ze ervoor. She doesn't give a fuck. En dat Vlaamse accent klinkt ook lief.
Dan kijk je niet goed. Zelfs de losers daar geven aan hoe Ellen is. Lesley van een ouder seizoen was duidelijk voor de lust. Die vibe heeft Ellen niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 07:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat jammer voor Ellen dat zij zich schaamt voor wat er van haar op tv te zien is. Maar eerlijk gezegd vind ik Ellen juist leuk. Als zij zin heeft, dan gaat ze ervoor. She doesn't give a fuck. En dat Vlaamse accent klinkt ook lief.
Nou, zomaar ... Zij vroeg een full body massage.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:25 schreef Ace1 het volgende:
Doe gast die de tieten van Ellen zomaar vastgreep tijdens dat masseren.. dat voelde toch wel een beetje over de grens en raar.
Ja erna en ervoor laat ze zich door Jan en alleman neuken maar daar heeft ze zelf aandeel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |