Enkele weken? Zeg maar enkele dagenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Enkele weken voor de corona ellende in NL begon maakte het rivm zich ook geen zorgen.
Weten we het nog?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Enkele weken voor de corona ellende in NL begon maakte het rivm zich ook geen zorgen.
quote:het begon best goed, eerst carnaval, en daarna lekker skiën![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zullen we daar eens voor aanwijzen?
En de nieuwe Irma Sluis .....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:57 schreef capricia het volgende:
Wie is eigenlijk de nieuwe Van Dissel?
Een frapdrol, schat ik zo in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:57 schreef capricia het volgende:
Wie is eigenlijk de nieuwe Van Dissel?
En wie wordt de nieuwe dansleraar?quote:
#flapdrolquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een frapdrol, schat ik zo in.
Ik ben te oud voor deze shitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:01 schreef capricia het volgende:
[..]
En wie wordt de nieuwe dansleraar?
Hij zat al bij het OMT tijdens de corona-crisis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef capricia het volgende:
Oh, ene Menno de Jong. Uit het OMT.
https://goudsdagblad.nl/l(...)-van-dissel-bij-rivm
Nou, dan kent ie ze allemaal nog. Lekker snel schakelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hij zat al bij het OMT tijdens de corona-crisis.
daarom moet je nu biddenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, ik was aan jouw kant inmiddels.
Handpoppetje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
Wie zullen we daar eens voor aanwijzen?
Wij hadden Rod Stewart, zij hebben nu François Boulangé...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:11 schreef capricia het volgende:
En ene Jeanne Marrazzo is in de VS de opvolger van Fauci.
[ afbeelding ]
Kan wachten op de show.
Lingo..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Wij hadden Rod Stewart, zij hebben nu François Boulangé...
Je vergeet @Pisces29quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja
@:3rr0r @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:nober @:zipportal @:fetx
weer iemand bekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |