Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tekst van de dikke lul band aangepast![]()
Want ik ga apen neuken
apen neuken apen neuken is fijn
Want ik ga apen neuken apen neuken
apen neuken is fijn
Heb je het warm?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tekst van de dikke lul band aangepast![]()
Want ik ga apen neuken
apen neuken apen neuken is fijn
Want ik ga apen neuken apen neuken
apen neuken is fijn
Je antwoordquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Toch blijft de vraag waarom die screenshot een hint geven waarom de apen pokken in 2022 uit het niets zijn verdwenen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De activist in jouw komt weer naar boven zeg
Mooi, heb ik er iig geen last van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:08 schreef Staaf het volgende:
Verstandig om in de OP te vermelden dat het vooral rondgaat en verspreid wordt door homo’s. Dat staat nu achter de spoiler tag dus mist men het misschien. Wel goed om te weten.
Op nu.nl staat letterlijk:
Het virus treft vooral mannen die seks hebben met mannen
In Nederland treft het inderdaad vooral een specifieke groep mannen die seks hebben met mannen, en vorige keer is de verspreiding beperkt gebleven.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:08 schreef Staaf het volgende:
Verstandig om in de OP te vermelden dat het vooral rondgaat en verspreid wordt door homo’s. Dat staat nu achter de spoiler tag dus mist men het misschien. Wel goed om te weten.
quote:Iedereen kan het virus oplopen. Apenpokken worden ook in verband gebracht met ernstigere complicaties bij kinderen, zwangere vrouwen en mensen met auto-immuunaandoeningen.
Dat is hoe de hoernalistiek werkt, geen recherche, geen hoor en wederhoor, maar gewoon aan dee leiband lopen van linkse regeringen. Als je iets confronterends publiceert dan verlies je gelijk je baan en/of krijg je een levenslange ban. Zoek maar eens op : de affaire Oltmansquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was echt schandalig. Niet alleen omdat men ronduit aan het liegen was over in welke kringen het voornamelijk voor bleek te komen, maar ook omdat door deze leugens de lhbt-gemeenschap meer risico liep. Maar helaas vonden een groot aantal journalisten bij gerenommeerde media het weer belangrijker om activist te spelen in plaats van hun werk gewoon te doen.
Dat is bullshit. Het is geen homoziekte. Iedereen kan het krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 06:08 schreef Staaf het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:12 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is hoe de hoernalistiek werkt, geen recherche, geen hoor en wederhoor, maar gewoon aan dee leiband lopen van linkse regeringen. Als je iets confronterends publiceert dan verlies je gelijk je baan en/of krijg je een levenslange ban. Zoek maar eens op : de affaire Oltmans
Niet zo emotioneel reageren, niemand zegt exclusief bij homos, maar voornamelijk verspreid onder homos.. was men over aids in het begin ook maar open geweest dat had een boel levens gespaard.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Het is geen homoziekte. Iedereen kan het krijgen.
Toen werd gezegd dat het een homoziekte was. Het heette ' Gay Related Syndrome '.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niet zo emotioneel reageren, niemand zegt exclusief bij homos, maar voornamelijk verspreid onder homos.. was men over aids in het begin ook maar open geweest dat had een boel levens gespaard.
Het is geen homoziekte maar de vaccinaties worden alleen aangeboden aan homoseksuele mannen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Het is geen homoziekte. Iedereen kan het krijgen.
De meeste slachtoffers van aids zijn nog altijd gemaakt door onbeschermde kontseks door mannen onder elkaar en niet door een stigma.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toen werd gezegd dat het een homoziekte was. Het heette ' Gay Related Syndrome '.
En dat stigma heeft veel slachtoffers gemaakt.
Dat is onjuist.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers van aids zijn nog altijd gemaakt door onbeschermde kontseks door mannen onder elkaar en niet door een stigma.
Waarom is POX nog niet geopend.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom is dit topic niet in VER ipv NWS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |