Het is nu oa de PVV. Dus lekker toekijken en de schuld naar links schuiven als er wat gebeurd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not this shit again, i hope so!
Inderdaad paniek voor niets. Was bij Corona ook al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze schieten bij het minste al in paniek. Er zijn intussen al een dozijn virussen langs geweest sinds corona waar vaccins voor worden gemaakt (was voor corona ook zo) en elke keer gaan ze weer roepen
Enige manier om relevant te voelen denk ik.
Leuke draai.quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:37 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Inderdaad paniek voor niets. Was bij Corona ook al.
Wacht tot er eens iets ernstig zal zijn met een mortaliteitscijfer van +5%!
Niemand zal die wetenschappers nog serieus nemen.
Des te meer reden om meteen half afrika in quarantaine te zetten toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Besmetting kan ook via de lucht plaats vinden:
[ x ]
Als dat al zou kunnen zou dat nu al veel te laat zijn, vermoed ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Des te meer reden om meteen half afrika in quarantaine te zetten toch?
Al twee jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opeens heet het Mpox ipv van Monkeypox.
Ja, en als je dan gewoon iets zegt: "Zie je wel ze zijn allemaal in paniek!"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:43 schreef w00kman het volgende:
Oh jee, er woedt een brand, de brandweer rukt uit, en wappies united roepen alweer dat het bluswater vergiftigd is...
Monkeypox waren te racistisch! Woke-beweging kwam in opstand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opeens heet het Mpox ipv van Monkeypox.
Vanaf het eerste moment dat de ziekte door een ander dier wordt verspreid dekt de naam monkeypox de lading niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:25 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Monkeypox waren te racistisch! Woke-beweging kwam in opstand.
Tegen sommige van die mensen hoef je ook niet over het weer te beginnen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:46 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ja, en als je dan gewoon iets zegt: "Zie je wel ze zijn allemaal in paniek!"
Om hen van vaccins te voorzien wellicht?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:53 schreef nixxx het volgende:
Des te meer reden om meteen half afrika in quarantaine te zetten toch?
Alleen in theorie.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Besmetting kan ook via de lucht plaats vinden:
[ x ]
Huiduitslag (rode vlekken, bultjes of blaasjes) en griepachtige klachten (hoofdpijn, koorts, spierpijn..).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Rnie het volgende:
Wat zijn de symptomen van 1a en 1b nou precies?
Ik zeg niksquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nu ook in Pakistan
One case of clade 2 mpox detected in Pakistan, new strain not detected
https://www.reuters.com/b(...)pakistan-2024-08-19/
[ x ]
Gewoon niet naar die cruising gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:20 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik vind het doodeng. In Berlijn heb je gewoon een politicus zitten, die een cruising locatie uitbaat. Boeit hem geen ene fok, of zijn familie, hijzelf daar viezig rondlopend of anderen, een tijdje met die pukkels moeten lopen.
Zeg dat maar tegen de mensen hier. Ik date hier niet. Heb een hypnose meester, die dondersgoed weet dat hij mij niet werkelijk kan hypnotiseren en daar is het stoutste mee gezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Gewoon niet naar die cruising gaan.
Gelukkig maar weer. Enjoy your journey.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:15 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen hier. Ik date hier niet. Heb een hypnose meester, die dondersgoed weet dat hij mij niet werkelijk kan hypnotiseren en daar is het stoutste mee gezegd.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nu ook in Pakistan
[ x ]
Lol, dankjewel en jij ook (met wat het ook is).quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:20 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer. Enjoy your journey.
Fu k en volgende maand zit ik in Indiaquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nu ook in Pakistan
[ x ]
Ripquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Fu k en volgende maand zit ik in India
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |