Soms wel, soms niet. Who knows these days.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:53 schreef Ama het volgende:
Staat shit van Hulu niet op Disney? Dacht dat altijd.Wil die nieuwe docu over Tupac zien.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:28 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Who knows these days.
De huidige staat van Disney, heel matig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:01 schreef Benny het volgende:
Gister meteen Peter Pan & Wendy gekeken. Ik kan het niet meer geven dan een 5/10. Leuke film om zo te zien, maar kijk je verder dan is het maar mwoah.
• Neverland is een vlak realistisch landschap. Why? Het hoort een soort van droomlandschap te zijn
• Wendy is vanille. Peter Pan te rustig.
• Lost Boys wordt vertaald als 'Slimme jongens'. En speelden amper een rol.
Ik heb niks met de remakes van Disney, maat ik vond de trailer voor de nieuwe Peter pan er heel tof uitzien. Als ik vlot de reacties op de film lees en kijk naar de cijfers die het krijgt, heb ik geen drang om de film te zien. Het origineel is jeugdsentiment voor mij, maar ik besef me wel dat het bronmateriaal anno nu zeer problematisch is, dus dat ze die dingen gaan wijzigen is een no brainer, maar als het kwalitatief niet goed is, why bother?quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:01 schreef Benny het volgende:
Gister meteen Peter Pan & Wendy gekeken. Ik kan het niet meer geven dan een 5/10. Leuke film om zo te zien, maar kijk je verder dan is het maar mwoah.
• Neverland is een vlak realistisch landschap. Why? Het hoort een soort van droomlandschap te zijn
• Wendy is vanille. Peter Pan te rustig.
• Lost Boys wordt vertaald als 'Slimme jongens'. En speelden amper een rol.
Geen Nederlandse productie. Gemiste kans.quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:18 schreef TLC het volgende:
Vanaf 2 mei A Small Light, lijkt me heel interessant
Ik vond m zeer matig.quote:Op zaterdag 29 april 2023 17:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb niks met de remakes van Disney, maar ik vond de trailer voor de nieuwe Peter pan er heel tof uitzien. Als ik vlot de reacties op de film lees en kijk naar de cijfers die het krijgt, heb ik geen drang om de film te zien. Het origineel is jeugdsentiment voor mij, maar ik besef me wel dat het bronmateriaal anno nu zeer problematisch is, dus dat ze die dingen gaan wijzigen is een no brainer, maar als het kwalitatief niet goed is, why bother?
6 miljoen mensen afgehaakt de laatste twee kwartalen is niet niks.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:35 schreef Aether het volgende:
Disney+ verliest 4 miljoen abonnees en neemt zich voor een deel van het aanbod te verwijderen
https://www.filmvandaag.n(...)anbod-te-verwijderen
Inderdaad, maar het is wel voor een groot deel in Azië omdat ze de rechten kwijt zijn van de Indiase cricketcompetitie.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
6 miljoen mensen afgehaakt de laatste twee kwartalen is niet niks.
Curieux, gaan de Indy films dan weer verdwijnen van SkyShowtime?quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:14 schreef Breuls het volgende:
Voor wie dacht "moet ik nou helemaal SkyShowtime nemen om de eerste Indiana Jones-films te kijken voordat de nieuwe in de bioscoop komt?"
Het antwoord daarop is nee. Ze komen op 31 mei naar Disney+.
Kijk uit, dit kan zomaar alleen VS zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:14 schreef Breuls het volgende:
Voor wie dacht "moet ik nou helemaal SkyShowtime nemen om de eerste Indiana Jones-films te kijken voordat de nieuwe in de bioscoop komt?"
Inmiddels ook bevestigd voor Nederland overigensquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Kijk uit, dit kan zomaar alleen VS zijn.
Oh dat zou eens tijd worden. Ik heb dus nog nooit indiana jones films gezien. (dont shoot me)quote:Op woensdag 17 mei 2023 07:14 schreef Breuls het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |