abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 3 februari 2023 @ 11:10:39 #151
364681 over_hedge
pi_207830417
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Spidey en black widow vond ik ook nog goed spidey wel een van de beste die ik ooit gezien heb.
Black widow krijgt veel haat maar vond die beter als thor en strange en wakanda forever eigenlijk gewoon lekker wegkijk filmpje.

Ik heb vooral hoop voor deadpool 3.
Dingen als the marvels hoeft voor mij dus echt niet bijvoorbeeld.
black widow vond ik echt niks :@ Ze had een keer of 4 dood moeten zijn in die film. Ze is een normaal mens en overleefd explosies en vallen van een meter of 20 of het niks is. Het verhaal was ook raar. Met het niks kunnen doen door wat geurtjes. En die film had paar jaar eerder uit moeten komen. Zeg maar voordat je al wist dat ze dood is :P

Van de rest maken ze nu zo veel dat ik ook niet alles meer ga kijken. The ms marvel serie heb ik over geslagen. She hulp mee gestopt na paar afleveringen. En zo komt er wel meer aan wat ik ga overslaan. Wat ook prima is.

Hoop vooral de het niveau van de grote films weer beetje terug kan komen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:17:32 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207830495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
black widow vond ik echt niks :@ Ze had een keer of 4 dood moeten zijn in die film. Ze is een normaal mens en overleefd explosies en vallen van een meter of 20 of het niks is. Het verhaal was ook raar. Met het niks kunnen doen door wat geurtjes. En die film had paar jaar eerder uit moeten komen. Zeg maar voordat je al wist dat ze dood is :P

Van de rest maken ze nu zo veel dat ik ook niet alles meer ga kijken. The ms marvel serie heb ik over geslagen. She hulp mee gestopt na paar afleveringen. En zo komt er wel meer aan wat ik ga overslaan. Wat ook prima is.

Hoop vooral de het niveau van de grote films weer beetje terug kan komen
Ik snap ook niet zo goed hoe ze aan de ene kant sterke vrouwelijke rollen willen neerzetten door she hulk miss marvel en captain marvel vrouwelijk thor etc zo te pushen maar tegelijkertijd sterke vrouwelijke rollen die zonder gepush al sterk zijn zoals Gamora en Black Widow beëindigd hebben Scarlet Witch ging ook prima maken ze die evil in Dr.Strange 2 terwijl al die rollen gewoon badass waren zonder dat er rare marketing dingen voor nodig waren die beëindigen dan en dan krijg je er captain marvel she hulk etc er voor terug dan had ik liever een scarlet witch/Wanda solo film gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207830502
Ik heb geen zin om die series allemaal te volgen. Heb Loki en Wandavision gezien en de rest boeit me niet zo.
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:21:21 #154
268260 Dr.Mikey
pi_207830531
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om die series allemaal te volgen. Heb Loki en Wandavision gezien en de rest boeit me niet zo.
Goed gezien dat zijn ook de beste twee samen met MoonKnight heb ze allemaal gezien maar zou niet meer kunnen vertellen waar oa Hawkeye en Falcon en de Wintersoldier nou precies over zijn gegaan en vond She-Hulk voornamelijk leuk toen er goeie guesst characters in meededen zoals Daredevil en Wong als ze dan weer terug gingen naar de She-Hulk verhaallijn irriteerde dat vooral alleen maar.
R.I.P DTS.
pi_207830609
Ik merk wel dat ik de films in de bioscoop gezien moet hebben. Als ik ze thuis kijk, kunnen ze me veel minder boeien. Ik vond er in het begin geen zak aan, tot ik een Pathé-kaart nam en naar Thor Ragnarok ging.
Tap tap tap
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:47:10 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207830794
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk wel dat ik de films in de bioscoop gezien moet hebben. Als ik ze thuis kijk, kunnen ze me veel minder boeien. Ik vond er in het begin geen zak aan, tot ik een Pathé-kaart nam en naar Thor Ragnarok ging.
Herkenbaar. In de bios hou ik mn aandacht erbij, zelfs als de scene ff slap is.
Thuis grijp ik dan al snel waar wat anders.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:13:44 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207831156
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ragnarok was ook wel een van de leukste. Ben zelf wel klaar met MCU, want ik trek het slecht als ik iets mis in zo'n fase. En qua volgorde en hoeveelheid is het gewoon niet te doen mijns inziens.

Ik zet liever m'n Nintendo aan.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207832441
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ragnarok was ook wel een van de leukste. Ben zelf wel klaar met MCU, want ik trek het slecht als ik iets mis in zo'n fase. En qua volgorde en hoeveelheid is het gewoon niet te doen mijns inziens.

wat ik vooral heb is dat het ontzettend ingewikkeld is geworden met al die parralelle universa etc. waardoor het ook allemaal niet meer uit lijkt te maken. Want wat maakt het uit als er een held dood gaat er is waarschijnlijk wel eentje uit een ander universum die gewoon weer verder kan.

ik vond dat concept leuk in de What-if animatie serie omdat het leuk is om bekende verhalen anders uit te werken. Maar veel verder hadden ze het niet door hoeven te voeren.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Admin vrijdag 3 februari 2023 @ 14:38:24 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207832816
quote:
Op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
Want wat maakt het uit als er een held dood gaat er is waarschijnlijk wel eentje uit een ander universum die gewoon weer verder kan.
Maar da's toch niet hetzelfde?

Als Robert Downey Jr. straks (hypothetisch) toch weer als Tony Stark te zien is, maar dan als alternatieve versie, dan is dat een versie die we niet echt kennen. Het is iemand anders. En voor 'onze' Tony geldt nog steeds dat hij zich heeft opgeofferd voor het universum. Dat is niet voor niets geweest. Zijn nabestaanden missen hem nog steeds, en wij als fans ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207832972
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:38 schreef Breuls het volgende:

[..]
Maar da's toch niet hetzelfde?

Als Robert Downey Jr. straks (hypothetisch) toch weer als Tony Stark te zien is, maar dan als alternatieve versie, dan is dat een versie die we niet echt kennen. Het is iemand anders. En voor 'onze' Tony geldt nog steeds dat hij zich heeft opgeofferd voor het universum. Dat is niet voor niets geweest. Zijn nabestaanden missen hem nog steeds, en wij als fans ook.
Ja misschien maar het maakt het voor de iets oppervlakkigere kijker (zoals ik) alleen maar ingewikkelder. want hoezo is hij weer terug. bedenk dan gewoon een ander personage. want persoonlijk zie ik het verschil niet tussen onze Tony en andere Tony. ik denk dan maak het verhaal iets simpelerer (maar goed ik vind Thanos ook maar een rare slechterik met een hele vreemde motivatie die eigenlijk nergens op slaat)
- Rudyard Kipling
pi_207842171
Disney wil Disney films ook aan andere streamingdiensten aanbieden

https://www.msn.com/nl-nl(...)462d86b7697617fa1203
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:06:06 #162
268260 Dr.Mikey
pi_207842518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:51 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Ja misschien maar het maakt het voor de iets oppervlakkigere kijker (zoals ik) alleen maar ingewikkelder. want hoezo is hij weer terug. bedenk dan gewoon een ander personage. want persoonlijk zie ik het verschil niet tussen onze Tony en andere Tony. ik denk dan maak het verhaal iets simpelerer (maar goed ik vind Thanos ook maar een rare slechterik met een hele vreemde motivatie die eigenlijk nergens op slaat)
Als Thanos al raar is de volgende big bad guy is helemaal ingewikkeld volgens mij.
R.I.P DTS.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 10:12:42 #163
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207843292
Mr inbetween is ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_207843971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Als Thanos al raar is de volgende big bad guy is helemaal ingewikkeld volgens mij.
ja ik vond gewoon de motivatie van Thanos heel raar. hij wil dle helft van het leven in het universum uitroeien en vervolgens op een verlate planeet lekker gaan chillen. Waarom doet hij dat niet meteen? waarom zoveel moeite doen om die infinity stenen te halen als je ook gewoon meteen naar die planeet kan gaan?
- Rudyard Kipling
pi_207847009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 11:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
ja ik vond gewoon de motivatie van Thanos heel raar. hij wil dle helft van het leven in het universum uitroeien en vervolgens op een verlate planeet lekker gaan chillen. Waarom doet hij dat niet meteen? waarom zoveel moeite doen om die infinity stenen te halen als je ook gewoon meteen naar die planeet kan gaan?
Omdat hij het universum wilde redden?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!fotograaf zaterdag 4 februari 2023 @ 16:36:26 #166
364681 over_hedge
pi_207848291
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Omdat hij het universum wilde redden?
Wel beetje jammer dat hij niet bedacht dat hij ook gewoon alle resources had kunnen verdubbelen om het zelfde resultaat te krijgen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207855420
quote:
'Disney wil eigen films en series niet langer exclusief uitbrengen op Disney+'
https://tweakers.net/nieu(...)ngen-op-disney+.html

Disney zou van plan zijn om zijn eigen tv-series en films te verkopen aan concurrenten, in plaats van ze exclusief te maken voor diens Disney+-streamingdienst. Dat meldt Bloomberg op basis van gesprekken met ingewijden.

Het mediabedrijf onderzoekt deze mogelijkheid omdat het momenteel verlies draait met streaming, schrijft Bloomberg. Met deze stap zou het bedrijf meer geld willen verdienen met diens eigengemaakte content. Dit zou betekenen dat Disney zijn streamingstrategie wijzigt, aangezien het de afgelopen jaren zijn eigen programma's exclusief op de diensten Disney+ en het Amerikaanse Hulu uitbracht.

Het is niet duidelijk welke 'concurrenten' precies bedoeld worden, maar waarschijnlijk gaat het om andere streamingdiensten, zoals Netflix of Amazon Prime. Deze hadden al eerder content van Disney in licentie gekregen, voordat laatstgenoemde in 2019 zijn eigen dienst begon. Disney heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207860145
Bijzondere strategie, want als de helft ook op Netflix staat heb ik Disney+ dus niet meer nodig.
Tap tap tap
  zondag 5 februari 2023 @ 09:42:02 #169
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_207860297
Zou wel chill zijn. Maar ze zullen vast niet alles overgooien.

Wordt wel interessant als iedereen straks account sharing stopt. Dan snij ik Disney wel als eerste weg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_207860687
Als dit doorgaat denk ik dat het wordt: bioscoop -> 3 maanden later Disney+ en 3(+) maanden later andere streaming.
pi_207861519
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijzondere strategie, want als de helft ook op Netflix staat heb ik Disney+ dus niet meer nodig.
Ik denk dat ze hun ‘flagship’ content niet zomaar op Netflix gaan zetten. Of anders hooguit een beperkte selectie voor een paar maanden (vergelijkbaar met de succesvolle ‘Disney Vault’ strategie in het video/DVD-tijdperk). Op die manier kunnen ze miljoenen extra verdienen aan de enorme berg titels die ze (zeker na de overname van Fox) in huis hebben.

Neem titels als ‘Titanic’, ‘Grand Budapest Hotel’ of ‘Modern Family’. Niet de titels waarvoor veel mensen een Disney+ abonnement zullen nemen. Toch zijn ze voor Disney+ van waarde, want ze dragen bij aan een breed aanbod. Maar andere aanbieders zullen best bereid zijn te betalen om ze ook te mogen aanbieden. Op die manier verdienen ze nog wat extra aan deze titels, die anders achter de paywall blijven en niet-abonnees niet bereiken.

De grote vraag is: blijft deze niet-exclusieve content dan ook beschikbaar op Disney+ zelf? Of gaan ze de HBO Max kant op en verdwijnen titels die ze aan derden aanbieden van hun eigen platform? Zolang alles op Disney+ beschikbaar blijft, ga je er als Disney+ abonnee niet op achteruit en zie ik geen probleem.
  zondag 12 februari 2023 @ 17:32:13 #172
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_207968050
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Aether het volgende:

[..]

Een vreemde constructie, en erg onwaarschijnlijk
pi_207968200
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
scheelt een streamingdienst in de lucht houden
pi_207973980
Penoza Sweden bingt wel erg lekker weg zeg _O_

topserie ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  FOK!fotograaf dinsdag 14 februari 2023 @ 22:40:41 #175
364681 over_hedge
pi_208000344
https://www.rottentomatoes.com/m/ant_man_and_the_wasp_quantumania

Nou ik wacht wel tot die op disney+ staat ipv naar de bios
  dinsdag 14 februari 2023 @ 23:26:14 #176
268260 Dr.Mikey
pi_208000823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef over_hedge het volgende:
https://www.rottentomatoes.com/m/ant_man_and_the_wasp_quantumania

Nou ik wacht wel tot die op disney+ staat ipv naar de bios
Na Thor 3 Strange 2 en Wakanda de zoveelste matige film dus.

Marvel is het een beetje kwijt na End Game alleen Spidey was nog echt goed.
R.I.P DTS.
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:12:22 #177
268260 Dr.Mikey
pi_208014001
The Menu is een rare film geniaal maar absurd.
R.I.P DTS.
pi_208014056
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Na Thor 3 Strange 2 en Wakanda de zoveelste matige film dus.

Marvel is het een beetje kwijt na End Game alleen Spidey was nog echt goed.
Ik ben volgens mij de enige die Wakanda Forever goed vond :D

(En je bedoelt Thor 4)
Tap tap tap
pi_208014656
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

alleen Spidey was nog echt goed.
En dat was dan weer een samenwerking met Sony.

Binnenkort across the spider verse. Dat wordt weer so goed als into the spider verse hopelijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208014938
Mobile 101: The Nokia Story
https://www.disneyplus.com/nl-nl/series/mobile-101/6kLPg44BRsrj

[ Bericht 53% gewijzigd door Aether op 16-02-2023 03:58:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')