black widow vond ik echt niksquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spidey en black widow vond ik ook nog goed spidey wel een van de beste die ik ooit gezien heb.
Black widow krijgt veel haat maar vond die beter als thor en strange en wakanda forever eigenlijk gewoon lekker wegkijk filmpje.
Ik heb vooral hoop voor deadpool 3.
Dingen als the marvels hoeft voor mij dus echt niet bijvoorbeeld.
Ik snap ook niet zo goed hoe ze aan de ene kant sterke vrouwelijke rollen willen neerzetten door she hulk miss marvel en captain marvel vrouwelijk thor etc zo te pushen maar tegelijkertijd sterke vrouwelijke rollen die zonder gepush al sterk zijn zoals Gamora en Black Widow beëindigd hebben Scarlet Witch ging ook prima maken ze die evil in Dr.Strange 2 terwijl al die rollen gewoon badass waren zonder dat er rare marketing dingen voor nodig waren die beëindigen dan en dan krijg je er captain marvel she hulk etc er voor terug dan had ik liever een scarlet witch/Wanda solo film gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
black widow vond ik echt niksZe had een keer of 4 dood moeten zijn in die film. Ze is een normaal mens en overleefd explosies en vallen van een meter of 20 of het niks is. Het verhaal was ook raar. Met het niks kunnen doen door wat geurtjes. En die film had paar jaar eerder uit moeten komen. Zeg maar voordat je al wist dat ze dood is
![]()
Van de rest maken ze nu zo veel dat ik ook niet alles meer ga kijken. The ms marvel serie heb ik over geslagen. She hulp mee gestopt na paar afleveringen. En zo komt er wel meer aan wat ik ga overslaan. Wat ook prima is.
Hoop vooral de het niveau van de grote films weer beetje terug kan komen
Goed gezien dat zijn ook de beste twee samen met MoonKnight heb ze allemaal gezien maar zou niet meer kunnen vertellen waar oa Hawkeye en Falcon en de Wintersoldier nou precies over zijn gegaan en vond She-Hulk voornamelijk leuk toen er goeie guesst characters in meededen zoals Daredevil en Wong als ze dan weer terug gingen naar de She-Hulk verhaallijn irriteerde dat vooral alleen maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen zin om die series allemaal te volgen. Heb Loki en Wandavision gezien en de rest boeit me niet zo.
Herkenbaar. In de bios hou ik mn aandacht erbij, zelfs als de scene ff slap is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk wel dat ik de films in de bioscoop gezien moet hebben. Als ik ze thuis kijk, kunnen ze me veel minder boeien. Ik vond er in het begin geen zak aan, tot ik een Pathé-kaart nam en naar Thor Ragnarok ging.
Ragnarok was ook wel een van de leukste. Ben zelf wel klaar met MCU, want ik trek het slecht als ik iets mis in zo'n fase. En qua volgorde en hoeveelheid is het gewoon niet te doen mijns inziens.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik merk wel dat ik de films in de bioscoop gezien moet hebben. Als ik ze thuis kijk, kunnen ze me veel minder boeien. Ik vond er in het begin geen zak aan, tot ik een Pathé-kaart nam en naar Thor Ragnarok ging.
wat ik vooral heb is dat het ontzettend ingewikkeld is geworden met al die parralelle universa etc. waardoor het ook allemaal niet meer uit lijkt te maken. Want wat maakt het uit als er een held dood gaat er is waarschijnlijk wel eentje uit een ander universum die gewoon weer verder kan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ragnarok was ook wel een van de leukste. Ben zelf wel klaar met MCU, want ik trek het slecht als ik iets mis in zo'n fase. En qua volgorde en hoeveelheid is het gewoon niet te doen mijns inziens.
Maar da's toch niet hetzelfde?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
Want wat maakt het uit als er een held dood gaat er is waarschijnlijk wel eentje uit een ander universum die gewoon weer verder kan.
Ja misschien maar het maakt het voor de iets oppervlakkigere kijker (zoals ik) alleen maar ingewikkelder. want hoezo is hij weer terug. bedenk dan gewoon een ander personage. want persoonlijk zie ik het verschil niet tussen onze Tony en andere Tony. ik denk dan maak het verhaal iets simpelerer (maar goed ik vind Thanos ook maar een rare slechterik met een hele vreemde motivatie die eigenlijk nergens op slaat)quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Maar da's toch niet hetzelfde?
Als Robert Downey Jr. straks (hypothetisch) toch weer als Tony Stark te zien is, maar dan als alternatieve versie, dan is dat een versie die we niet echt kennen. Het is iemand anders. En voor 'onze' Tony geldt nog steeds dat hij zich heeft opgeofferd voor het universum. Dat is niet voor niets geweest. Zijn nabestaanden missen hem nog steeds, en wij als fans ook.
Als Thanos al raar is de volgende big bad guy is helemaal ingewikkeld volgens mij.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ja misschien maar het maakt het voor de iets oppervlakkigere kijker (zoals ik) alleen maar ingewikkelder. want hoezo is hij weer terug. bedenk dan gewoon een ander personage. want persoonlijk zie ik het verschil niet tussen onze Tony en andere Tony. ik denk dan maak het verhaal iets simpelerer (maar goed ik vind Thanos ook maar een rare slechterik met een hele vreemde motivatie die eigenlijk nergens op slaat)
ja ik vond gewoon de motivatie van Thanos heel raar. hij wil dle helft van het leven in het universum uitroeien en vervolgens op een verlate planeet lekker gaan chillen. Waarom doet hij dat niet meteen? waarom zoveel moeite doen om die infinity stenen te halen als je ook gewoon meteen naar die planeet kan gaan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Thanos al raar is de volgende big bad guy is helemaal ingewikkeld volgens mij.
Omdat hij het universum wilde redden?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja ik vond gewoon de motivatie van Thanos heel raar. hij wil dle helft van het leven in het universum uitroeien en vervolgens op een verlate planeet lekker gaan chillen. Waarom doet hij dat niet meteen? waarom zoveel moeite doen om die infinity stenen te halen als je ook gewoon meteen naar die planeet kan gaan?
Wel beetje jammer dat hij niet bedacht dat hij ook gewoon alle resources had kunnen verdubbelen om het zelfde resultaat te krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat hij het universum wilde redden?
quote:'Disney wil eigen films en series niet langer exclusief uitbrengen op Disney+'
https://tweakers.net/nieu(...)ngen-op-disney+.html
Disney zou van plan zijn om zijn eigen tv-series en films te verkopen aan concurrenten, in plaats van ze exclusief te maken voor diens Disney+-streamingdienst. Dat meldt Bloomberg op basis van gesprekken met ingewijden.
Het mediabedrijf onderzoekt deze mogelijkheid omdat het momenteel verlies draait met streaming, schrijft Bloomberg. Met deze stap zou het bedrijf meer geld willen verdienen met diens eigengemaakte content. Dit zou betekenen dat Disney zijn streamingstrategie wijzigt, aangezien het de afgelopen jaren zijn eigen programma's exclusief op de diensten Disney+ en het Amerikaanse Hulu uitbracht.
Het is niet duidelijk welke 'concurrenten' precies bedoeld worden, maar waarschijnlijk gaat het om andere streamingdiensten, zoals Netflix of Amazon Prime. Deze hadden al eerder content van Disney in licentie gekregen, voordat laatstgenoemde in 2019 zijn eigen dienst begon. Disney heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
Ik denk dat ze hun ‘flagship’ content niet zomaar op Netflix gaan zetten. Of anders hooguit een beperkte selectie voor een paar maanden (vergelijkbaar met de succesvolle ‘Disney Vault’ strategie in het video/DVD-tijdperk). Op die manier kunnen ze miljoenen extra verdienen aan de enorme berg titels die ze (zeker na de overname van Fox) in huis hebben.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijzondere strategie, want als de helft ook op Netflix staat heb ik Disney+ dus niet meer nodig.
scheelt een streamingdienst in de lucht houdenquote:Op zondag 5 februari 2023 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Bijzondere strategie, want als de helft ook op Netflix staat heb ik Disney+ dus niet meer nodig.
Na Thor 3 Strange 2 en Wakanda de zoveelste matige film dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:40 schreef over_hedge het volgende:
https://www.rottentomatoes.com/m/ant_man_and_the_wasp_quantumania
Nou ik wacht wel tot die op disney+ staat ipv naar de bios
Ik ben volgens mij de enige die Wakanda Forever goed vondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na Thor 3 Strange 2 en Wakanda de zoveelste matige film dus.
Marvel is het een beetje kwijt na End Game alleen Spidey was nog echt goed.
En dat was dan weer een samenwerking met Sony.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |