quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben volgens mij toch verslaafd aan mijn race sim, heb vandaag weer kleine 800km op mijn standaard GT3 auto gereden
blauwe lampen enzo op het toilet hangen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben volgens mij toch verslaafd aan mijn race sim, heb vandaag weer kleine 800km op mijn standaard GT3 auto gereden
En ik maar weer de koninklijke taken overbrengen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Achja, beter dit dan aan heroïne zittenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, beter dit dan aan heroïne zitten![]()
Al maakt dat financieel met de huidige energie prijzen niet meer zo heel veel uit
Tsja, de konijnlijke bolide moet af en toe ook bereden wordenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik maar weer de koninklijke taken overbrengen.
Weet ik, heb ik wel eens voorbij zien komenquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je hebt er ook afkick klinieken voor he
Probeer je de volgende keer maar om bij Hemarookworst door te dringen als hij op zijn troon zit.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, de konijnlijke bolide moet af en toe ook bereden worden
Hemarookworst heeft vandaag zijn ambtelijke taken gewoon uitgevoerd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer je de volgende keer maar om bij Hemarookworst door te dringen als hij op zijn troon zit.
je bent nog jongquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet ik, heb ik wel eens voorbij zien komen
Zo jong ben ik ook niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent nog jong
misschien kun je wel bij Yes we can terecht
zit ergens in jou buurt dacht ik
geen idee precies ik dacht tot dicht bij de 30 tegenwoordig al is de meerderheid daar onder de 18quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo jong ben ik ook niet meer![]()
Die werken toch met jongeren tussen de 15 en 25?
tijd voor de ouderwetse composthoopquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat de waterprijzen niet even duur zijn als de gasprijzen per m3, want het is bij mij toch wel meerdere keren doortrekken
inderdaad al die waterverspillingquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor de ouderwetse composthoop
Reet over de balkonrand en kut naar de buuf roepen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd voor de ouderwetse composthoop
quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Reet over de balkonrand en kut naar de buuf roepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |