De Fokkers staan al in de rijquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/achterk(...)jaar-uit-elkaar.html
Je nieuwe crush?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Sarina Wiegman Sarina Wiegman Sarina Wiegman Sarina Wiegman Sarina Wiegman Sarina Wiegman Sarina Wiegman
Als ik de NOS artikelen moet geloven is alleen Sarina Europees Kampioen geworden.quote:
Koen is een vreemdneuker blijkbaar, dat verwacht je ook niet zeg.quote:
Ze heeft het zelf over de maatschappij veranderd. Sarina van Gaal.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik de NOS artikelen moet geloven is alleen Sarina Europees Kampioen geworden.
Of ben ik nu zuur.
Je hebt gelijk, desondanks ben je altijd van harte welkom bij de club van zure mensen!quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ik de NOS artikelen moet geloven is alleen Sarina Europees Kampioen geworden.
Of ben ik nu zuur.
Jij en @maxi-mus zijn erelid neem ik aan.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, desondanks ben je altijd van harte welkom bij de club van zure mensen!
@Szura is voorzitter.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij en @:maxi-mus zijn erelid neem ik aan.
Hoe vol zou het glas bij Demi Vollering zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Een voetjebalgruppenführerin die vernoemd is naar een zenuwgas, dat vind ik wel humor. Geen idee of sarin zuur is trouwens.
Geboren in Pijnacker, daar mag je niet mee spotten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe vol zou het glas bij Demi Vollering zijn?
Volgens FC Afkicken krijgt ze te weinig lof in Nederland (lol)quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of ben ik nu zuur.
Ik las het ja al jaren aan het vreemdgaan. Jutta heeft hem meerdere keren kans gegeven. Het is een knappe man, maar dit is wel een hele grote afknapper.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koen is een vreemdneuker blijkbaar, dat verwacht je ook niet zeg.
Jaimie Vaes lijkt me wel wat voor hem.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik las het ja al jaren aan het vreemdgaan. Jutta heeft hem meerdere keren kans gegeven. Het is een knappe man, maar dit is wel een hele grote afknapper.
Leuk trollaccountje @Mani89!quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef Belugastroop het volgende:
Ik heb sporadisch wat afleveringen gekeken omdat ik vond dat veel afleveringen erg lethargisch aandoen. Doods en saai. Op gegeven moment keek ik een aflevering en dan snapte ik de grappen wel die ze wilden etaleren. Maar die komen gewoon niet goed door. En dan zet ik het na een paar minuten uit zo van ja ik begrijp het wel ok doei.
Het is een stuk beter dan S3 ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Westworld S4 is overigens zeer de moeite waard. Haters weten niet wat ze missen.
Better Call Saul is een prima serie maar wel overhyped.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Better Call Saul is een prima serie maar wel overhyped.
Ik was voor Duitsland.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of ben ik nu zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |