Met dat soort prijsjes is ie al blut voordat ie dronken is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:28 schreef corehype het volgende:
Mooi moment om te stoppen met dat drugsgebruik en te sparen voor een koophuis
Contaminatie geconstateerd. Iets kost veel of is duur...quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:27 schreef VarkensHart het volgende:
Klacht bier kost duur op festivals
Johquote:Op maandag 1 augustus 2022 18:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Contaminatie geconstateerd. Iets kost veel of is duur...
TS drinkt bier.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:27 schreef VarkensHart het volgende:
Op Awakenings.
¤3,60 voor een beker half water half pils. Het is godverdomme toch niet normaal meer.
Kk schooiers
Klacht bier kost duur op festivals
Inderdaad, bij Rammstein vorige maand was het 5 nog wat voor een bekertjequote:Op maandag 1 augustus 2022 19:07 schreef Cockwhale het volgende:
Bij concerten is het bijna 6 euro per biertje.
Dat waren wel flinke bekers, 0,4 dacht ik. Nog ranzig duur idd maar daar dronk ik ze niet in de hoeveelheden die ik gisteren dronkquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Inderdaad, bij Rammstein vorige maand was het 5 nog wat voor een bekertje
Geen bullit?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:07 schreef Erasmus het volgende:
Gelukkig zijn de Dixies daarentegen gratis. Ga daar vaker heen dan naar de bar tijdens zo'n dag.
Volgens mij was dat voor een kleine en was een grote 7 euroquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:20 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat waren wel flinke bekers, 0,4 dacht ik. Nog ranzig duur idd maar daar dronk ik ze niet in de hoeveelheden die ik gisteren dronk
Aii daar had ik niet over nagedacht.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar nu is je klacht ongegrond vanwege een vormfout
Pannenkoekje voor 11 euro, gewoon schaamteloos. Maar we houden het zelf in standquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij was dat voor een kleine en was een grote 7 euroIk was met de auto dus moest ik me ook inhouden, maar prijzig is het wel
Tja, want op zich is het gewoon een terechte klacht natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2022 19:33 schreef VarkensHart het volgende:
Aii daar had ik niet over nagedacht.
Stopte jij nou maar eens me de drugs. Dan kwam er nog iets zinnigs uit je.quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:28 schreef corehype het volgende:
Mooi moment om te stoppen met dat drugsgebruik en te sparen voor een koophuis
Voor 11 euro mag ik met de pannenkoekjes van je moeder spelen en krijg ik nog een pijpbeurt toe.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Pannenkoekje voor 11 euro, gewoon schaamteloos. Maar we houden het zelf in stand
quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Voor 11 euro mag ik met de pannenkoekjes van je moeder spelen en krijg ik nog een pijpbeurt toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |