Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft iedereen nu een kogelwerend vest?
Wat een hilarische grap welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee dat zijn de broodjes Kebab die hij er weer af moet trainen de komende 5 maanden.
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Benieuwd wat pietje er van vindt
Racist.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik vind het alleen wel een vreselijke gozer.
Nah, tegen Fortuna kan je hem beter laten staan. Als je hem nu wisselt kan je hem afschrijven voor de rest van het seizoen. zie Scherpen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.
Mertens was toch linksbuiten?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Dan komen ze toch niet uit bij Mertens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is Antony wel op weg naar ManU lijkt me
Geweldige voetballerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar snap ik nou helemaal niks van.
Ik vind het ook een bijzonder vervelende gozer.
lIjkt me er eentje die lang mee gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |