Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuwquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als we Cillessen halen word ik echt woedend.
Een diepgaande linker buitenspeler, dus bij het spel past hij best wel maar met Tadic voor je die alles speelt is het gewoon heel moeilijk. Die speelt hij niet uit de basis en nu met Bergwijn erbij wordt het nog moeilijker, daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.
een beetje haat of heel veel haat van niet Ajacieden, dat maakt eigenlijk niet uit maar Cillessen heb ik ook geen zin inquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuw
(in hoeverre dat al niet zo was)
Moest wennen aan het Ajax-voetbal?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.
Of Kenneth Vermeerquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:03 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Cilessen niet kan, misschien Jeroen Verhoeve vragen zijn voetbalcarrière weer op te pakken en weer keeper te worden?
Ooooooooooooooooooooooooooooooh PIZZA
Lijkt me wel het type dat blijft hangen in het verleden jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik denk dat die sowieso niet meer komt na "incident" in de ArenA
En wat af te vallen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima. Heeft ie mooi tijd om nog wat zaken te regelen. En genoeg tijd om in te passen op training.
Dit is geen materiaal voor grappenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als we Cillessen halen word ik echt woedend.
Johquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mits fit wel een stuk beter dan Gorter natuurlijk.
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuw
(in hoeverre dat al niet zo was)
Is gewoon afgunstquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?
Als Ajacied zijnde vind ik Cillessen wel echt een enorme paardenlul. Met de rest heb ik heb geen problemen al snap ik wel dat je Tadic en Antony met elkaar op de vuist zou willen zien gaan tijdens een wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.
En aan de hagelslag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moest wennen aan het Ajax-voetbal?
‘Jongen met buien’ Berghuis is ook niet bepaald sympathiek op het veld, ik heb het zelf ook niet zo op Blind en Wijndal. Het helpt wel enigszins dat Onana en Tagliafico weg zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Jongen met buien’ Berghuis is ook niet bepaald sympathiek op het veld, ik heb het zelf ook niet zo op Blind en Wijndal. Het helpt wel enigszins dat Onana en Tagliafico weg zijn.
Sociaal type. Houdt van goede muziek tevens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.
Klopt, Blind is écht niet zo'n zuiger als de rest in dat rijtje. Dat compenseert hij dan weer wel met een flink gebrek aan zelfreflectiequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.
Blah blah blahquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |