Blind hangend middenveld. Spel verdelen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 21:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok prima en waar gaat Blind spelen dan? Linksback en aankoop van tien miljoen Wijndal op de bank?
Dat heb je, zeker met Blind (maar eigenlijk met wie dan ook als je zo aanvallend speelt), wel nodig. Daar is Ten Hag ook achter gekomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:04 schreef manny het volgende:
Bovendien zal alvarez, vermoed ik, niet alles spelen tegen rechterrijtje.
Waarschijnlijk willen ze waarde van Schuurs nog een beetje omhoog schroevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou Blind ipv Schuurs hebben gedaan en dan Kudus erbij op het middenveld
Maar goed wie ben ik
Heeinz van het FOK!forum.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou Blind ipv Schuurs hebben gedaan en dan Kudus erbij op het middenveld
Maar goed wie ben ik
Maar die speelt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gelukkig geen Gorter iig
Ik zag Burak Yilmaz al een hattrick maken tegen die debiel.
Oke hij kan in theorie invallen en scoren natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 15:58 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja Gorter niet
Yilmaz is opgenomen in wedstrijdselectie (aldus T*legraaf)
Lekker veel ruimte voor de verdediging met een zwemmende Blind. Wat kan er fout gaan met Schuurs die dat allemaal wel in z'n eentje kan oplo...quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke hij kan in theorie invallen en scoren natuurlijk!
Helaas niet, want er wordt wéér gestart met Taylor. Geen idee hoeveel kansen hij nog gaat krijgen, hopelijk wordt het geen verhaal als Bojan Krkic, waarvan elke kleuter om een gegeven moment zag dat hij niet meer was dan een KKD divisie speler, maar hij bleef maar in de basis staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:55 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Blind hangend middenveld. Spel verdelen.
De fouten die Gorter maken kunnen niet op dit niveau, het goed dat hij dat signaal meteen krijgt nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
Gorter had prima gekund. Deed het bij JA prima. Op basis van 1 wedstrijd ernaast zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |