De levende gewonde vrouw.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:26 schreef myShizzle het volgende:
....................................
. Whodunnit?
Pokemonkaarten?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Ruzie en samen over de ruiling gegaan volgens getuigen.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Reling bedoel je?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, typefout.quote:
Bron? Fok detectives moeten wel met bronnen aankomen natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Welke getuigen? Bron?quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, typefout.
Volgens getuigen ging er een ruzie op het viaduct aan vooraf. Heb dat ook ooit gezien op acht hoog. Toen kwamen ze ook naar beneden gevallen met zijn tweeen.
https://www.tubantia.nl/h(...)n-misdrijf~ae5788a1/quote:
De ruzie werd vervolgens op de begane grond 'bijgelegd'.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens getuigen ging er een ruzie op het viaduct aan vooraf. Heb dat ook ooit gezien op acht hoog. Toen kwamen ze ook naar beneden gevallen met zijn tweeen.
Een overlijden zonder RIP aan de nabestaanden is niet compleet op FOK!quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:30 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Zijn de nabestaanden ook overleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:00 schreef Perox het volgende:
Een overlijden zonder RIP aan de nabestaanden is niet compleet op FOK!Ah ok! Die kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:De twee vrouwen, die gisternacht betrokken waren bij het drama op de N18 bij Haaksbergen, zijn een moeder en haar 36-jarige dochter. De politie onderzoekt of er sprake is van een misdrijf en er een derde persoon bij betrokken is.
Dat meldt RTV Oost. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat het om een moeder en dochter gaat. Een woordvoerster van de politie wil er in dit stadium niet op reageren. De politie sluit in het onderzoek nog geen enkel scenario uit.
Val van hoogte
In de nacht van zondag op maandag vond een taxichauffeur de twee vrouwen pal achter het viaduct van de Geukerdijk over de N18, zo'n drie kilometer buiten Haaksbergen. De oudste vrouw was overleden, de jongere had zware verwondingen en is overgebracht naar het ziekenhuis.
Onderzoek van de recherche wees uit dat de overleden vrouw in ieder geval van hoogte naar beneden waren gevallen. In de loop van de ochtend werd de jongere vrouw aangemerkt als verdachte van betrokkenheid bij de dood van de ander.
Verdachte verwondingen
De politie sluit niet uit dat de moeder en dochter samen uit het leven wilden stappen, maar wil die conclusie niet te vroeg trekken. De dochter heeft ernstige verwondingen die niet van een val komen. De politie onderzoekt daarom of er sprake is van een misdrijf waarbij een derde kan zijn betrokken.
De politie heeft geconstateerd dat het letsel van de dochter - niet opgelopen door een val - ernstig genoeg is om de dood tot gevolg te hebben.
Kort gesproken
De recherche heeft kort met de dochter kunnen praten, maar heeft haar daarna verder met rust gelaten vanwege haar fysieke en geestelijke toestand. RTV Oost meldt dat moeder en dochter jaren geleden in het buitengebied van Haaksbergen hebben gewoond, maar naar elders zijn verhuisd.
Klinkt bijna als een plot voor een Netflix serie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:06 schreef maily het volgende:
Dode en gewonde onder viaduct in Haaksbergen zijn moeder en dochter
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een plot voor een Netflix serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vage shit.. blablabla..gebakken luchtquote:ACADEMIE VOOR BEWUSTE EVOLUTIE & WAARACHTIG LEIDERSCHAP! 📚
Het Nieuwe Brein is opgezet voor de rijpere zielen die naar de aarde zijn gekomen om nieuwe systemen op te zetten die recht doen aan het volledige menselijke potentieel. Vanuit een transcendent bewustzijn. Het Supramentale Bewustzijn (of Supermind).
De volgende stap in de evolutie is NU
We leven in een periode die bekend staat als de Eindtijd of Zesde Uitstervingsgolf. Achter de oppervlakte van deze chaotische realiteit schept God een nieuwe wereld en een volgende stap in onze evolutie. Dit is geen proces dat ons uitsluitend overkomt, we moeten er actief aan deelnemen als we deze gigantische shift willen bijhouden en daarvoor hebben we de juiste kennis nodig.
Nieuwe psychologie & kosmologie
Met de nieuwe mens, Homo Supramental, komt een nieuwe psychologie en kosmologie. Het Supramentale Bewustzijn stelt ons in staat om de hele waarheid te zien en dit bewustzijnsstadium is vereist om een nieuw fundament van systemen te vormen die recht doen aan het volledige menselijke potentieel. Op deze geïntegreerde kennis is mijn academie gebaseerd.
Kennis door identiteit
De nieuwe leraar, hulpverlener, begeleider/leider werkt vanuit dit overstijgende bewustzijn. Hoe kunnen we tenslotte onze toekomstige generaties ondersteunen als we onze psychologie en kosmologie niet volledig begrijpen? Voel jij dat je tot deze groep behoort? Dan heet ik je van harte welkom bij Het Nieuwe Brein!
Waar komt dit dan vandaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vage shit.. blablabla..gebakken lucht
Wat een gekken heb je toch op deze wereld
Het is een ordinaire wappie…quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:17 schreef Mrmime het volgende:
De dochter is heel spiritueel en heeft ook een boek geschreven over een nieuwe stap in de evolutie. Ze heeft ook een eigen spirituele praktijk, Google maar eens op “Het nieuwe brein”.
Haar praktijk staat ingeschreven in Vlissingen ....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze was vast en zeker net zo spiritueel als dat Belgische manwijf in Zeeland die haar buurvrouw in stukken heeft gehakt.
Ik wist niet dat het buitengebied van Haaksbergen zo groot is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:56 schreef maily het volgende:
[..]
Haar praktijk staat ingeschreven in Vlissingen ....
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het buitengebied van Haaksbergen zo groot is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het buitengebied van Haaksbergen zo groot is.
quote:RTV Oost meldt dat moeder en dochter jaren geleden in het buitengebied van Haaksbergen hebben gewoond, maar naar elders zijn verhuisd.
quote:In 2015 begon de dochter in Vlissingen een spirituele praktijk met de naam 'Het Nieuwe Brein', noemde ze zichzelf een 'supramentaal psycholoog' en schreef ze een boek over een nieuwe stap in de evolutie. Voor de vrouw was de Indiase yoga-goeroe en hindoe-mysticus Sri Aurobindo haar spiritueel leider.
Op internet plaatste ze volgens RTV Oost opmerkelijke berichten zoals een foto van premier Rutte met een ramshoorn aan de muur in het Torentje. Dat zou volgens haar gaan om de demoongod Baphomet, aan wie Rutte zijn ziel zou hebben verkocht.
Zieke geest.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 02-08-2022 11:01:04 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Haar complete CV staat op internet. En ze heeft ook een cursus Training Agressie Regulatie gedaan...quote:The world is in desperate need of leaders that are physically, mentally, emotionally and spiritually mature. Leaders who lead from an overarching perspective – the Supramental Consciousness which sees the whole picture: past, present and future in perspective – and I am your sparring partner underway to this destination!
'FL' Academy for Conscious Evolution & True Leadership!
Er is volgens mij geen hont die ook maar een letter gelezen heeft van deze 50quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:58 schreef Sfancta het volgende:
Vreemd verhaal. Op bol.com is haar boek ook te koop ( nu uitverkocht)
Wist niet dat het gevang ook als een parallel universum goldquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Haar complete CV staat op internet. En ze heeft ook een cursus Training Agressie Regulatie gedaan...
Fenneke leefde en leeft nog steeds in een paralelle wereld.
Het is een hypothese die we gaan toetsen aan de feiten die tot ons komen gedurende het onderzoekquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bron? Fok detectives moeten wel met bronnen aankomen natuurlijk.
Waar zij in gelooft en hoe ze in haar eigen wereld zit bedoel ik met paralelle wereld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:13 schreef Sfancta het volgende:
Wist niet dat het gevang ook als een parallel universum goldAls ik het verhaal even luchtig doorlees, kan fout zijn natuurlijk.
quote:True World Order![]()
Hoger onderwijs
Academy for conscious evolution and true leadership!
Over ons![]()
The True World Order Academy is set up for the more mature souls who have come to Earth to establish new systems that do justice to the full human potential. From a transcendent consciousness. The Supermind Consciousness.
Website: https://hetnieuwebrein.nl/academy/
Bedrijfstakken: Hoger onderwijs
Bedrijfsgrootte: 1 medewerker![]()
Type: Erkende instelling
Opgericht: 2021
Zeker ook omdat dochter verwondingen had die niet van de val kwamen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hoe weten we zo zeker dat dochter moeder om zeep probeerde te helpen en niet andersom? Kan toch ook geprobeerd hebben zichzelf te verdedigen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar hoe weten we zo zeker dat dochter moeder om zeep probeerde te helpen en niet andersom? Kan toch ook geprobeerd hebben zichzelf te verdedigen?
Die moeder kan zich toch ook verdedigd hebben waarbij die dochter verwondingen heeft opgelopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Zeker ook omdat dochter verwondingen had die niet van de val kwamen.
Ik heb een paar weken geleden ook de case Luuk Dresen opgelost dus ik zal er nog eens wat dieper induiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Die moeder kan zich toch ook verdedigd hebben waarbij die dochter verwondingen heeft opgelopen.
Als ik die moeder was en mijn dochter zou mij van de brug willen flikkeren deed ik wss ook wel iets terug.
(In het geval dit ongeveer de gang van zaken is geweest he)
En die moeder probeert zich in dat geval mogelijk vast te houden aan die dochter die dan vervolgens automatisch wordt meegetrokken (aanname).
Opvallend is dan wel dat die moeder het niet overleeft en die dochter wel. Wellicht dat die dochter in dit scenario nog iets heeft ondernomen dat die moeder uiteindelijk toch haar laatste adem uitblies. (aanname, aanname, aanname)
Maar ik vermoed dat we dit soort dingen pas over anderhalf jaar te horen krijgen, net als het motief of de aanleiding van de ruzie en worsteling. Ze (de politie) laten nu al niet eens meer iets los. Wij, de Fok! detectives, staan er weer helemaal alleen voor dus![]()
Je hebt helemaal geen case opgelost van achter je toetsenbord, je was obsessief aan het posten en deed allerlei aannames.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden ook de case Luuk Dresen opgelost dus ik zal er nog eens wat dieper induiken.
Nee. Dichterbij dan dit kon je niet komen, was prima speurwerk. Heb zelfs nog een getuige gevonden, maar die kon ik niet meer posten omdat het topic is gesloten. Maar als je het niet wilt geloven doe je het niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen case opgelost van achter je toetsenbord, je was obsessief aan het posten en deed allerlei aannames.
Zolang ze een andere wappie doodvermoord is er weinig aan de hand dan sla je twee vliegen in een klao een is er dood en de ander wordt uit de samenleving verwijderd. Dat noem ik een win-win situatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het is een ordinaire wappie…
PZC godenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:08 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)n-schulden~ad7c8523/
Viaductdrama .....quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:08 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)n-schulden~ad7c8523/
Toch een gezamelijke poging ...quote:
Omdat ze een 'erkende' 'academie' heeft opgericht waar ze haar bestaan mee had willen bekostigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:36 schreef koffiekoekjes het volgende:
De rechter noemde Fenneke onlangs nog een ‘beroepswappie’.
Based rechter
Ze leefden blijkbaar samen en verkeerden in financieele problemen. Die spanningen kunnen uiteindelijk hoog oplopen waarbij je elkaar dingen gaat verwijten. De huurachterstand was een compleet jaar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Aanname, mokkel heeft waarschijnlijk ingefluisterd gekregen door een nietbestaande mafklapper op haar schouder dat haar moeder dood moest.
Dit soort imbecielen lullen zichzelf een psychose in al dan niet in combinatie met middelengebruik.
Het lullige is dat een ander het met de dood moet bekopen en zijzelf wonder boven wonder meestal de dans ontspringen. 2 jaartjes knuffelen en extra aandacht want zielig en ze staat alweer buiten.
Plus dat ik vermoed dat de verhouding tussen die twee sowieso alles behalve ontspannen was.quote:Ze moesten er weg nadat ze een jaar de huur niet hadden betaald.
Is er al een reactie van Willem Engel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:34 schreef Tengano het volgende:
Tja. Dit klinkt niet goed hoor....
[ afbeelding ]
Dat dit in scene is gezet door de pedofile overheid die het te heet onder de voeten werd om ontmaskerd te worden oid. Ben benieuwd. Misschien is er op zijn tweets iets te vinden. Heb even gecheckt maar ik zie vooralsnog niks iig.quote:
Zo dan, wat een psychoanalyse hier. Voor hetzelfde geld zijn ze verwond en over de reling gekieperd door een rancuneuze ex of zo. Het is nog niet eens uitgesloten dat er een derde persoon bij betrokken was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze leefden blijkbaar samen en verkeerden in financieele problemen. Die spanningen kunnen uiteindelijk hoog oplopen waarbij je elkaar dingen gaat verwijten. De huurachterstand was een compleet jaar...
[..]
Plus dat ik vermoed dat de verhouding tussen die twee sowieso alles behalve ontspannen was.
Maar die Fenneke heeft haar wereld wel steeds meer zien instorten. Kreeg er geen grip op, werd door weinig mensen begrepen, leefde in een soort isolement en voedde zich met informatie waar je weinig stabieler van wordt en leefde onder een behoorlijke hoeveelheid stress. Zeer geschikte elementen om een psychose te ontwikkelen dus.
En als je moeder dan met regelmatig zegt dat je niet spoort omdat ze niet kan duiden wat er aan de hand is, en aankomt met bewijzen dat ze het bij het verkeerde eind heeft, kan de vlam in de pan slaan.
Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre die moeder was afgedwaald of niet. Als die een beetje in de realiteit is gebleven zorgt dat onvermijdelijk voor conflicten en miskennning (krenking) van de (waan)beelden (grandiositeit) van Fenneke.
En als Fenneke voldoende ver was afgedreven, kan ze daar zelfs iets satanisch in zien wat ze als leider cq verantwoordelijke van de True World Order wellicht meent te moeten adresseren. Maar datzelfde geldt voor die moeder, die haar moeder steeds verder ziet afglijden en dan kun je echt hele verhitte interacties krijgen waarbij er van beide kanten geen begrip is en kan zijn omdat je in een totaal andere wereld zit.
Bizar die scenario's die Tengano altijd uit zijn dikke duim zuigt inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo dan, wat een psychoanalyse hier. Voor hetzelfde geld zijn ze verwond en over de reling gekieperd door een rancuneuze ex of zo. Het is nog niet eens uitgesloten dat er een derde persoon bij betrokken was.
Een welgemikte overtreffende trap over de reling van een viaduct blijkt achteraf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:04 schreef Tengano het volgende:
Fenneke spreekt hier heel positief over haar moeder:
"Haar inbreng tillen mijn stukken altijd naar een overtreffende trap! Superteam dus! Liefs"
En ze hebben trouwens niet dezelfde achternaam.
Zou je dan geen 'hoger' viaduct uitzoeken? Of anders een mogelijkheid waarbij de kans op 'succes' aanzienlijk groter is. Immers heeft Fenneke nu wel een serieus probleem met deze uitkomst, als ze zich al niet happy voelde (waar ik overigens ook van uit ga).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 15:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn psychoanalyse gaat niet verder dan dat ik de indruk heb dat ze beiden uit het leven wilden stappen omdeat zij zich niet happy meer voelden in deze wereld. Ingewikkelder dan dat is het niet
Ik ga een poging wagenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Fok! detectives.Altijd kwaliteit.
Mensen springen van een viaduct om aangereden/overreden te worden, niet om (alleen maar) te overlijden aan de smak op het asfalt. Wellicht heeft men verkeerd getimed dat dat in dit geval niet gelukt is, of er is wel contact geweest met een voertuig en is dat ook de reden van die zogenaamde "andere verwondingen".quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou je dan geen 'hoger' viaduct uitzoeken? Of anders een mogelijkheid waarbij de kans op 'succes' aanzienlijk groter is. Immers heeft Fenneke nu wel een serieus probleem met deze uitkomst, als ze zich al niet happy voelde (waar ik overigens ook van uit ga).
Wat ik zo op die foto zag was dat viaduct niet veel hoger dan 10 meter. Aangezien ze goed naar haar moeder luisterde en ze veel dingen samen bespraken, kan ik mij niet voorstellen dat dit hun ideale zelfmoord scenario was. Er zijn immers wel effectievere methoden.
Zij is zittend naast haar moeder aangetroffen op het wegdek door een passerende taxi. Die heeft 112 gebeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen
[..]
Mensen springen van een viaduct om aangereden/overreden te worden, niet om (alleen maar) te overlijden aan de smak op het asfalt. Wellicht heeft men verkeerd getimed dat dat in dit geval niet gelukt is, of er is wel contact geweest met een voertuig en is dat ook de reden van die zogenaamde "andere verwondingen".
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:57 schreef theguyver het volgende:
Sjitttt dit was oud collega van mij en scrummie..
Toen ik met haar samenwerkte was ze alles behalve....
Maar goed ze ging daarna werken in de inrichting in rekken..
Zei nog toen de tijd als je maar niet zelf op genomen word.. (toen voor de grap)
Bah ...
Het is een aardige poging alleen heeft de dochter zelf ook een verklaring afgelegd en is ze op basis daarvan opgepakt. Dus er zal toch wel een gevecht hebben plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ga een poging wagen
[..]
Mensen springen van een viaduct om aangereden/overreden te worden, niet om (alleen maar) te overlijden aan de smak op het asfalt. Wellicht heeft men verkeerd getimed dat dat in dit geval niet gelukt is, of er is wel contact geweest met een voertuig en is dat ook de reden van die zogenaamde "andere verwondingen".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |